En uskalla olla ilman meikkiä

Ruma tyttö

Mua pelottaa niin hirveesti, kun yks poika on nimittäin ihastunut muhun, ja oon näyttäytyny sille vaan meikki naamassa. Tykkään paljon pojasta, mutten uskalla olla pitämättä meikkiä. Syy siihen on, että se saattaa pitää mua rumana, eikä oo enää ihastunut sen jälkeen. En jaksais olla meikillä kokoajan koulussa, kun tulee jotenkin sellanen omatunnon pistos siks, koska "valehtelen" pojalle ulkonäöstäni, ja muutenkin iho on sit ihan pilalla isompana. Käytän peitepuikkoa, jolla maalaan koko naamani, ripsarii ja melko himmeästi myös kulmakynää. Kammottaa vaan ajatus, että olen sitten 20v ihan sairaan ruma. Apua pliis...

5

439

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Olet varmasti kaunis ilman meikkiäkin. Jos et uskalla kokonaan olla ilman meikkiä, niin kokeile joku päivä laittaa sitä vähän vähemmän :) huomaat varmasti, ettei poika ole vähemmästä meikistä moksiskaan. Ja siitä ei kannata olla huolissaan, että liika meikkaaminen pilaisi ihon, nykypäivänä meikit ovat aika turvallisia. Suurempi vaikutus iholle on esimerkiksi veden juomisella, ulkoilulla ja syömisellä.

Tsemppiä syksyyn!

Heidi ja Lilli Jyväskylästä

• Oniss

Jos poika ei tykkää susta ilman meikkiä, nii tämä kyseinen herra ei oo sulle se oikea. Se on mun mielipide. (:

Ja mun mielestä meikkaaminen ei oo valehtelua, sillä vaan korostetaan parhaita puolia! :D

Oot varmasti sulonen tyttö myös meikittä, joten siitä vaan meikkiä vähentämään jos koet sen tarpeelliseks. ^^

• AP

Isot kiitokset vastaajille

• ...................

Meikin pitäminen ei ole valehtelua, mutta esim. koulussa ei tarvitse käyttää kovin paljon meikkiä.
      Kokeile vain vähentää. Varmaan olet pojan mielestä kaunis vaikka ilmankin :) Ja jos et ole, niin sehän on sen pojan ongelma.

Kun aloin seurustella, minuakin hermostutti aluksi olla ilman meikkiä pojan kanssa. Mutta ei meikillä ole väliä, jos oikeasti tykkäätte toisistanne.
      Käytän arkisin vain meikkipuuteria ja ripsiväriä. En aina laita meikkiä esim. kauppaankaan. Urheillessa olen ilman :) Sitten kun haluan laittautua, niin laittaudun.

• Poju

Ja kukaanhan ei nyt loukkaannu, eihän?
      Tytöt ovat kauneimpia ilman meikkiä. Pistä kouluun vain vähän ripsaria. Poikasi seurassa ole ilman :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      89
      6102
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      143
      2565
    3. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      136
      2366
    4. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      29
      2256
    5. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      43
      2206
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      67
      1645
    7. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1421
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      1365
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      1309
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      63
      1299
    Aihe