Mua pelottaa niin hirveesti, kun yks poika on nimittäin ihastunut muhun, ja oon näyttäytyny sille vaan meikki naamassa. Tykkään paljon pojasta, mutten uskalla olla pitämättä meikkiä. Syy siihen on, että se saattaa pitää mua rumana, eikä oo enää ihastunut sen jälkeen. En jaksais olla meikillä kokoajan koulussa, kun tulee jotenkin sellanen omatunnon pistos siks, koska "valehtelen" pojalle ulkonäöstäni, ja muutenkin iho on sit ihan pilalla isompana. Käytän peitepuikkoa, jolla maalaan koko naamani, ripsarii ja melko himmeästi myös kulmakynää. Kammottaa vaan ajatus, että olen sitten 20v ihan sairaan ruma. Apua pliis...
En uskalla olla ilman meikkiä
5
456
Vastaukset
Moikka! Olet varmasti kaunis ilman meikkiäkin. Jos et uskalla kokonaan olla ilman meikkiä, niin kokeile joku päivä laittaa sitä vähän vähemmän :) huomaat varmasti, ettei poika ole vähemmästä meikistä moksiskaan. Ja siitä ei kannata olla huolissaan, että liika meikkaaminen pilaisi ihon, nykypäivänä meikit ovat aika turvallisia. Suurempi vaikutus iholle on esimerkiksi veden juomisella, ulkoilulla ja syömisellä.
Tsemppiä syksyyn!
Heidi ja Lilli Jyväskylästä- Oniss
Jos poika ei tykkää susta ilman meikkiä, nii tämä kyseinen herra ei oo sulle se oikea. Se on mun mielipide. (:
Ja mun mielestä meikkaaminen ei oo valehtelua, sillä vaan korostetaan parhaita puolia! :D
Oot varmasti sulonen tyttö myös meikittä, joten siitä vaan meikkiä vähentämään jos koet sen tarpeelliseks. ^^ - AP
Isot kiitokset vastaajille
- ...................
Meikin pitäminen ei ole valehtelua, mutta esim. koulussa ei tarvitse käyttää kovin paljon meikkiä.
Kokeile vain vähentää. Varmaan olet pojan mielestä kaunis vaikka ilmankin :) Ja jos et ole, niin sehän on sen pojan ongelma.
Kun aloin seurustella, minuakin hermostutti aluksi olla ilman meikkiä pojan kanssa. Mutta ei meikillä ole väliä, jos oikeasti tykkäätte toisistanne.
Käytän arkisin vain meikkipuuteria ja ripsiväriä. En aina laita meikkiä esim. kauppaankaan. Urheillessa olen ilman :) Sitten kun haluan laittautua, niin laittaudun. - Poju
Ja kukaanhan ei nyt loukkaannu, eihän?
Tytöt ovat kauneimpia ilman meikkiä. Pistä kouluun vain vähän ripsaria. Poikasi seurassa ole ilman :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498