En uskalla olla ilman meikkiä

Ruma tyttö

Mua pelottaa niin hirveesti, kun yks poika on nimittäin ihastunut muhun, ja oon näyttäytyny sille vaan meikki naamassa. Tykkään paljon pojasta, mutten uskalla olla pitämättä meikkiä. Syy siihen on, että se saattaa pitää mua rumana, eikä oo enää ihastunut sen jälkeen. En jaksais olla meikillä kokoajan koulussa, kun tulee jotenkin sellanen omatunnon pistos siks, koska "valehtelen" pojalle ulkonäöstäni, ja muutenkin iho on sit ihan pilalla isompana. Käytän peitepuikkoa, jolla maalaan koko naamani, ripsarii ja melko himmeästi myös kulmakynää. Kammottaa vaan ajatus, että olen sitten 20v ihan sairaan ruma. Apua pliis...

5

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moikka! Olet varmasti kaunis ilman meikkiäkin. Jos et uskalla kokonaan olla ilman meikkiä, niin kokeile joku päivä laittaa sitä vähän vähemmän :) huomaat varmasti, ettei poika ole vähemmästä meikistä moksiskaan. Ja siitä ei kannata olla huolissaan, että liika meikkaaminen pilaisi ihon, nykypäivänä meikit ovat aika turvallisia. Suurempi vaikutus iholle on esimerkiksi veden juomisella, ulkoilulla ja syömisellä.

      Tsemppiä syksyyn!

      Heidi ja Lilli Jyväskylästä

    • Oniss

      Jos poika ei tykkää susta ilman meikkiä, nii tämä kyseinen herra ei oo sulle se oikea. Se on mun mielipide. (:

      Ja mun mielestä meikkaaminen ei oo valehtelua, sillä vaan korostetaan parhaita puolia! :D

      Oot varmasti sulonen tyttö myös meikittä, joten siitä vaan meikkiä vähentämään jos koet sen tarpeelliseks. ^^

    • AP

      Isot kiitokset vastaajille

    • ...................

      Meikin pitäminen ei ole valehtelua, mutta esim. koulussa ei tarvitse käyttää kovin paljon meikkiä.
      Kokeile vain vähentää. Varmaan olet pojan mielestä kaunis vaikka ilmankin :) Ja jos et ole, niin sehän on sen pojan ongelma.

      Kun aloin seurustella, minuakin hermostutti aluksi olla ilman meikkiä pojan kanssa. Mutta ei meikillä ole väliä, jos oikeasti tykkäätte toisistanne.
      Käytän arkisin vain meikkipuuteria ja ripsiväriä. En aina laita meikkiä esim. kauppaankaan. Urheillessa olen ilman :) Sitten kun haluan laittautua, niin laittaudun.

    • Poju

      Ja kukaanhan ei nyt loukkaannu, eihän?
      Tytöt ovat kauneimpia ilman meikkiä. Pistä kouluun vain vähän ripsaria. Poikasi seurassa ole ilman :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe