Edunvalvojan tuputtaminen

....................

Mihin mun kannattaa kannella, jos edunvalvojaa tuputetaan kokoajan enkä halua sitä, kun siitä et pääse ikinä eroon.

Palkkakin menee sille, et saa käyttää rahojasi miten haluat ja pankkitunnukset menee kiinni.

Kannattaako mun ottaa yhteyttä poliisiin vai lakimieheen?

6

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edunvalvoja!

Kysymyksestä päätellen olet selkeästi edunvalvojan tarpeessa.

• vastaus sulle

Mikä on terveydentila kohdallasi se ratkaisee, jos pystyt hoitamaan asiasi itse et tarvitse edunvalvojaa , eikä kukaan voi sinua siihen pakottaa. Lakimies voi varmaan auttaa tarvittaessa.

• Anonyymi

Minun miehellä on oma tytär edunvalvojana en ole ennen moista hullua nähnyt. Kyllä joskus huomaa oman ahneuden. Ei käy kateeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun miehellä on oma tytär edunvalvojana en ole ennen moista hullua nähnyt. Kyllä joskus huomaa oman ahneuden. Ei käy kateeksi

Nykyisin kaikki hullutkin pääsee edunvalvojaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyisin kaikki hullutkin pääsee edunvalvojaksi.

Ja nettikirjoittajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse ole miehesi edunvalvoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      86
      6058
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4870
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4442
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4192
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3789
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      7
      3533
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      99
      2607
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2419
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      49
      2148
    Aihe