Löyty mökiltä pesä.
http://aijaa.com/0093310726020
Mikä lintu?
3
147
Vastaukset
- pena 55
En oikein tuosta linnunpoikasesta osaa sanoa mitään, mutta pesän sijainti jonkun rakennuksen hirren tai nurkan päällä viittaisi harmaasieppoon. En tiedä, että koska tuon kuvan otit, mutta kokemuksesta voin sanoa, että täällä keskisessä Suomessa ei enää elokuun alussa oikein ole poikasia pesässä muilla. Harmaasieppo tulee ainakin meille aina huomattavasti myöhemmin kuin vaikkapa kirjosieppo tai västäräkki. Tuo pesäpaikka kyllä sopisi västäräkinkin pesäksi.
- niin määki tekisin
Pääskysetkin tekevät pesän kurkihirren päälle. Oikea tapa tunnistaa laji on seurailla, miltä emo näyttää ja mitenkä se visertelee.
- sdhlzfk
Kuvassa västäräkin pesä ja poikaset. Varmaankin vuoden toinen tai kolmas pesintä tänä kesänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023