mietiskelin tuossa että varmaan tussilla osaan vaatteista merkintä, niihin sellaisiin nimilappuihin. Sitten tilasin myös silitettäviä nimilappuja joitain vaatteita varten, saakohan niitä millään irti käytön jälkeen tai mikä olisi parasta niin siirrettyä uudelleen toiseen vaatteeseen?
Kestääköhän ne kuivauskoneen kulutuksen?
Parin lapsen vaatteet kun merkkaa niin kätevää pitäisi systeemin olla kun on melko työläs homma. Tussi varmaan paras.
Vinkkejä näihin??
Vaatteet ja merkkaus
1
125
Vastaukset
- mä näin.
Itse merkkaan sisävaatteet eli paidat ja housut kirjoittamalla nimet pesulappuihin - niistä ne saa siististi leikattua pois, kun on aika siirtää vaate kirpparikasaan.
Olen ulkovaatteita ja kenkiä varten ostanut nimitarroja, jotka pysyvät hyvin ja kestävät pesunkin. Villausukkiin yms. toimi hienosti haavateippi vai mitä se on nimeltään se ruskea apteekissa myytävä kangasteippi. Se pysyy pesussakin mukana ja siihen on helppo (ennen liimausta) kangastussilla kirjoitttaa nimi,
Itse en silitä enkä ompele - molemmat koen työläiksi kiinnittää ja oman kokemukseni mukaan silitettävä ei kovin helposti edes irtoa, kun sen tarve olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 232970
- 541416
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751041Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140988- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171832- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746