mietiskelin tuossa että varmaan tussilla osaan vaatteista merkintä, niihin sellaisiin nimilappuihin. Sitten tilasin myös silitettäviä nimilappuja joitain vaatteita varten, saakohan niitä millään irti käytön jälkeen tai mikä olisi parasta niin siirrettyä uudelleen toiseen vaatteeseen?
Kestääköhän ne kuivauskoneen kulutuksen?
Parin lapsen vaatteet kun merkkaa niin kätevää pitäisi systeemin olla kun on melko työläs homma. Tussi varmaan paras.
Vinkkejä näihin??
Vaatteet ja merkkaus
1
150
Vastaukset
- mä näin.
Itse merkkaan sisävaatteet eli paidat ja housut kirjoittamalla nimet pesulappuihin - niistä ne saa siististi leikattua pois, kun on aika siirtää vaate kirpparikasaan.
Olen ulkovaatteita ja kenkiä varten ostanut nimitarroja, jotka pysyvät hyvin ja kestävät pesunkin. Villausukkiin yms. toimi hienosti haavateippi vai mitä se on nimeltään se ruskea apteekissa myytävä kangasteippi. Se pysyy pesussakin mukana ja siihen on helppo (ennen liimausta) kangastussilla kirjoitttaa nimi,
Itse en silitä enkä ompele - molemmat koen työläiksi kiinnittää ja oman kokemukseni mukaan silitettävä ei kovin helposti edes irtoa, kun sen tarve olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869