Minua haastettiin lähtemään joko kahvinkeittolammelle tai kahvinkeittojärvelle ,en muista nyt juuri kumpiko mutta missä ihmeessä tälläinen on?? Tuttava on Inarista muisteli sellaisen olevan olevan jossain Rajajoosepin tien varressa. Kartasta paikkaa en löydä? Jalkapuolena ei jaksa kovin pitkiä retkiä vaeltaa...
Kahvinkeittojärvi??
Makkara
3
269
Vastaukset
- jäämeren..
rantaaan kun menet niin sellasta vettä että ei paljon kahvia tarvi
- Nakinpaistaja
Kahvinkeittolampi on Akupään ja Kurupään välisessä kurussa. Nellimin tieltä 1.5 km hyvää polkua myöden. Katsoppa kartaasi tarkemmin.
- kaffekisuli
Kaikki puhtaat järvet ovat kahvinkeittojärviä!
En vielä ole kuollut yksiinkään keittämiini kahveihin ja olen keittänyt kahvit varmaan
kaikista suurimmista vesistöistä tässä maassa.
Ja aikas monesta pienemmästäkin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984