take a seat

heh heh

hispanjoolat tumputtaa ajankuluksi liukuhihnalla ja siksi se seat tuoksuu aina oliiviöljyspermalta

12

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seat junkcar

Kyl seat on aito hispanjoolan tapas.

• halpamalli

Mut on seat sentään halpa. tarjouksella myydään.

• gringo*

Seat aiheuttaa myös käyttäjissä riippuvuutta. Siihen on jo avohoidossakin reagoitu.
      Espanjalaisia hoitsuja lähetetään Suomeen eri sairaanhoitopiireihin tarkkailemaan tilannetta ettei se pääse ryöstäytymään epidemiaksi.

• pohja puhki

seatin pelleissä on joku syfilis tms, kun ne heti ruostuu ja hilseilee.

• seat ALE

Seat on hintaisekseen liian kallis. Muuten hyvä.

• ostiin siitin

Mä luulin ostaneeni siittimen, mut se onkii seat ( istuin).
      Eli enemmän female tyyppinen pers alusta, eikä mikään jököttävä siitin.
      Tää seat ei oikein nyt tue mun imagoa !

• seat gayman

seatilla on tom of finland pussy imago

• alistu seat

seat on se alistettava osapuoli !

• Turbovoimala
        alistu seat kirjoitti:

seat on se alistettava osapuoli !

Seat on aina alistava osapuoli, se on näet GTI-orientoitunut, toisin kuin huurumunaiset volkkarit.

• Näin sen näen

Niin näyttää joku amispoikanen olevan omien mielihalujensa vallassa, että on samaa näkevinään kaikissa muissakin.
      Näet ilmeisesti useinkin fantasioita, että pääset "tumputtamaan" hispanioiden kalua. Se on kyllä jo pahassa mallissa, kun eksaktisessa tilassasi koet moottoriöljynkin haisevan spermalta. Olet varmaan maistellutkin sitä. Tämä ei ollut kysymys, vaan toteamus.
      Voisit kyllä pettyä, jos menisit hispaniaan. Siellä kun on naisiakin. Jos kävisit sikäläisten miesten munille, niin sinulle kävisi heikosti. Jos siellä joku joutuu "tumputtamaan", niin kyseessä on varmaan joku sukulaisesi.
      Eikö sinun kannattaisi siirtyä gay-palstalle, seurustelemaan hengenheimolaistesi kanssa.

• nyhverö juttuu

jopa nimim. näin sen näen, keskinkertaien pikkukovis täällä viisastelee, taitaa olla niin nyhverö että ei uskalla tulla itse kaapista.......

• suuri vedätys

toi koko epsanja on ihan kyykyssä, kun se on sellaien suuren hujjjauksen ja vedättämisen kultuuri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1987
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      66
      1104
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1017
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      926
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe