take a seat

heh heh

hispanjoolat tumputtaa ajankuluksi liukuhihnalla ja siksi se seat tuoksuu aina oliiviöljyspermalta

12

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seat junkcar

Kyl seat on aito hispanjoolan tapas.

• halpamalli

Mut on seat sentään halpa. tarjouksella myydään.

• gringo*

Seat aiheuttaa myös käyttäjissä riippuvuutta. Siihen on jo avohoidossakin reagoitu.
      Espanjalaisia hoitsuja lähetetään Suomeen eri sairaanhoitopiireihin tarkkailemaan tilannetta ettei se pääse ryöstäytymään epidemiaksi.

• pohja puhki

seatin pelleissä on joku syfilis tms, kun ne heti ruostuu ja hilseilee.

• seat ALE

Seat on hintaisekseen liian kallis. Muuten hyvä.

• ostiin siitin

Mä luulin ostaneeni siittimen, mut se onkii seat ( istuin).
      Eli enemmän female tyyppinen pers alusta, eikä mikään jököttävä siitin.
      Tää seat ei oikein nyt tue mun imagoa !

• seat gayman

seatilla on tom of finland pussy imago

• alistu seat

seat on se alistettava osapuoli !

• Turbovoimala
        alistu seat kirjoitti:

seat on se alistettava osapuoli !

Seat on aina alistava osapuoli, se on näet GTI-orientoitunut, toisin kuin huurumunaiset volkkarit.

• Näin sen näen

Niin näyttää joku amispoikanen olevan omien mielihalujensa vallassa, että on samaa näkevinään kaikissa muissakin.
      Näet ilmeisesti useinkin fantasioita, että pääset "tumputtamaan" hispanioiden kalua. Se on kyllä jo pahassa mallissa, kun eksaktisessa tilassasi koet moottoriöljynkin haisevan spermalta. Olet varmaan maistellutkin sitä. Tämä ei ollut kysymys, vaan toteamus.
      Voisit kyllä pettyä, jos menisit hispaniaan. Siellä kun on naisiakin. Jos kävisit sikäläisten miesten munille, niin sinulle kävisi heikosti. Jos siellä joku joutuu "tumputtamaan", niin kyseessä on varmaan joku sukulaisesi.
      Eikö sinun kannattaisi siirtyä gay-palstalle, seurustelemaan hengenheimolaistesi kanssa.

• nyhverö juttuu

jopa nimim. näin sen näen, keskinkertaien pikkukovis täällä viisastelee, taitaa olla niin nyhverö että ei uskalla tulla itse kaapista.......

• suuri vedätys

toi koko epsanja on ihan kyykyssä, kun se on sellaien suuren hujjjauksen ja vedättämisen kultuuri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1260
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe