hispanjoolat tumputtaa ajankuluksi liukuhihnalla ja siksi se seat tuoksuu aina oliiviöljyspermalta
take a seat
12
208
Vastaukset
- seat junkcar
Kyl seat on aito hispanjoolan tapas.
- halpamalli
Mut on seat sentään halpa. tarjouksella myydään.
- gringo*
Seat aiheuttaa myös käyttäjissä riippuvuutta. Siihen on jo avohoidossakin reagoitu.
Espanjalaisia hoitsuja lähetetään Suomeen eri sairaanhoitopiireihin tarkkailemaan tilannetta ettei se pääse ryöstäytymään epidemiaksi. - pohja puhki
seatin pelleissä on joku syfilis tms, kun ne heti ruostuu ja hilseilee.
- seat ALE
Seat on hintaisekseen liian kallis. Muuten hyvä.
- ostiin siitin
Mä luulin ostaneeni siittimen, mut se onkii seat ( istuin).
Eli enemmän female tyyppinen pers alusta, eikä mikään jököttävä siitin.
Tää seat ei oikein nyt tue mun imagoa ! - seat gayman
seatilla on tom of finland pussy imago
- alistu seat
seat on se alistettava osapuoli !
- Turbovoimala
alistu seat kirjoitti:
seat on se alistettava osapuoli !
Seat on aina alistava osapuoli, se on näet GTI-orientoitunut, toisin kuin huurumunaiset volkkarit.
- Näin sen näen
Niin näyttää joku amispoikanen olevan omien mielihalujensa vallassa, että on samaa näkevinään kaikissa muissakin.
Näet ilmeisesti useinkin fantasioita, että pääset "tumputtamaan" hispanioiden kalua. Se on kyllä jo pahassa mallissa, kun eksaktisessa tilassasi koet moottoriöljynkin haisevan spermalta. Olet varmaan maistellutkin sitä. Tämä ei ollut kysymys, vaan toteamus.
Voisit kyllä pettyä, jos menisit hispaniaan. Siellä kun on naisiakin. Jos kävisit sikäläisten miesten munille, niin sinulle kävisi heikosti. Jos siellä joku joutuu "tumputtamaan", niin kyseessä on varmaan joku sukulaisesi.
Eikö sinun kannattaisi siirtyä gay-palstalle, seurustelemaan hengenheimolaistesi kanssa.- nyhverö juttuu
jopa nimim. näin sen näen, keskinkertaien pikkukovis täällä viisastelee, taitaa olla niin nyhverö että ei uskalla tulla itse kaapista.......
- suuri vedätys
toi koko epsanja on ihan kyykyssä, kun se on sellaien suuren hujjjauksen ja vedättämisen kultuuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399