Joku on tehnyt karmean löydön Jyväskylässä Kulottajantie 1 F-rapussa, huh huh mies löytyi surmattua. Mitä ihmettä siellä mahtoi tapahtua ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012081715967503_uu.shtml
Tappo vai murha ??
40
3841
Vastaukset
- Eke Kadunmies
Kyllön kauhia tapaus onneks en asu siellä päinkään mutta saikohan ne poliisit surmaajaa kiinni vai riehuuko tuo vielä vapaana pitkin kyliä täs arvelluttaa?
- dxmcore
Saivat kiinni.
- Kauhun-Kolhoosi
Kangaslammen alue sai nyt jyrkän piikin surmatilastoihin. Minkähänlaista porukkaa siellä asuu, kun ei ole koskaan tullut käytyä ? tosin nyt en ainakaan käy.
Olikohan se mies ammuttu vai puukotettu tai jopa kuristettu paljain käsin,,, oletteko kuullut huhuja ?- dxmcore
Vielä toistaiseksi vain arvailuja.
- SetäT
Kannattaa käydä niin ei jää väärä mielikuva. Onhan näitä murhia tapahtunut muuallakin, ei niiden takia kannata koko suomea jättää näkemättä.
- Bäd_Karma
Hei hei spekut seis niinkö olis jo! Kyllä tohon likkiin päivittyy tietoo, kö se aika koittaa ja sitäpaitti kysehän voi olla hätävarjelun liiottelusta, kö eihän kukaan tiiä mitä nuiden yksineläjien kopassa liikkuu ja katiska kyl onkii totuuden esiin, jos onkii :0
- dxmcore
Ei tod. ollut hätävarjelun liioittelusta kysymys.
- Lutakon eliittiä.
Normipäivä tuolla huonompiosaisten kaupunginosassa.
- dxmcore
Ihmiset tungeksivat valoon, eivät paremmin nähdäkseen vaan paremmin loistaakseen. ~Friedrich Nietzsche~
- Bäd_Karma
Mikä se lutakko niinkö on? Ei toi ainaskaan mikään luhtitalo ole, kö siinä on enemmän kerroksia ja siinähän kasvaa jokusia reheviä puita eessä niin eise mitää huonoo seutuu voi olla tai isos kerrostalos ny sattuu ja tapahtuu. >;0
- Lutakon Leidiltä
Lutakossa jo nyt, todettu kerrostaloissa jotka aivan ranalla perustuksissa vajoamaa.Todenäköisesti joudutaan taloihin asentamaan pumppuja veden nousun takia.
- Kangaslammelaanen
Kyllä tässä on nyt jäänyt jotain poliiselle pahasti epäselväksi, koska he kaipaavat kiihkoissaan silminnäkijä havaintoja, joten olettehan kunnon kansalaisia ja vasikoitte tietonne heille, jos näitte jotain. Minä en sitten nähnyt enkä kuullut mitään.
Jk. Kukahan siellä surmattiin???- dxmcore
Se selviää teille aikanaan.
- toistenasiat
Epäilen että joku on taas sekaantunut asioihin jotka eivät itselleen ole kuuluneet.
Siitä johtuu oma kuolema sitten.- dxmcore
Ei nyt ihan niinkään...
- Kauhistunnu ÄmmÄ
Voi herranjessus sentäs !! Jyväskylän väkiluku käänty nyssitte laskuun. Lopettakaa hyväjumala jo tuo tappaminen kun ei uusiakaan kukaan halua tähän kurjaan maailmaan muutaku vahingossa =(
- EI tarvia
...saadaan AFRIKASTA kyllä täydennystä väkilukuun. Ehkä jopa enemmä tarjontaa tälläkin hetkellä, kuin pystytään ottamaan ja elättämään.
- Murhan jäljet
Tiiättekö onko tämä surmaaja/surmaajat vielä vapaalla jalalla ko emminä ainakaan uutisista mitään uutta löydä???
- dxmcore
Ei ole vaa lusimaan lähtee.
- Asiaa tutkitaan
vielä jospa löytyy jotain muuta mielenkiintoista poliisien mielestä..
- dxmcore
Onkohan tämä poliisienkaan mielestä "mielenkiintoista" ???
- Robbe
Asustelemme aika lähellä Kulottajantietä ja Kangaslammella, ansaitsemme 20000€ vaimon kanssa kuukaudessa.Emme pidä itseämme huono-osaisina.
- Anita.
Miksi ihmeessä ette lähde sieltä pois? Kyllähän noilla tuloilla saisi asunnon paremmaltakin paikalta - jos ei omaa uskalla ostaa, niin vaikka vuokralle. Itse olen pienituloinen mutta asun Mäki-Matissa, täällä on ainakin rauhallista ja viihtyisää.
- dxmcore
Anita. kirjoitti:
Miksi ihmeessä ette lähde sieltä pois? Kyllähän noilla tuloilla saisi asunnon paremmaltakin paikalta - jos ei omaa uskalla ostaa, niin vaikka vuokralle. Itse olen pienituloinen mutta asun Mäki-Matissa, täällä on ainakin rauhallista ja viihtyisää.
Niitä vahinkoja sattuu "paremmissakin" piireissä. Aika monta hullua sielläkin asuu. :)
- Robbe
Anita. kirjoitti:
Meillä on uusi 400 neliön omakotitalo joka on alle kilometrin päässä Kulottajantieltä. Mäki-Matin suunnasta emme pidä, liian lähellä työpaikkaa, haluamme etäisyyttä juuri sinnepäin.
- ammatilinen sijaispe
Robbe kirjoitti:
Meillä on uusi 400 neliön omakotitalo joka on alle kilometrin päässä Kulottajantieltä. Mäki-Matin suunnasta emme pidä, liian lähellä työpaikkaa, haluamme etäisyyttä juuri sinnepäin.
Roben perhe taitaa toimia sijaisperheenä. Löytyy Mercedestä ja minibussia?? Mäki-Matin suunnalle viedään sitten lapsia kouluun ja päivähoitoon. Osoinko oikeaan?
- lisää fyffee
ammatilinen sijaispe kirjoitti:
Roben perhe taitaa toimia sijaisperheenä. Löytyy Mercedestä ja minibussia?? Mäki-Matin suunnalle viedään sitten lapsia kouluun ja päivähoitoon. Osoinko oikeaan?
Ja tuloista päätelleen jokunen "lausuntolapsi" on otettu "tilapäisesti ylipaikoille". parille ollaan parhaillaan hommaamassa Haukkala-jaksoa, jotta saadaan lisää liksaa sekä itselle että koululle.
- kilometrin päässä?
Robbe kirjoitti:
noin lähellä kangaslampea olevat talot on varmaan tosi halpoja.
- Robbe
kilometrin päässä? kirjoitti:
noin lähellä kangaslampea olevat talot on varmaan tosi halpoja.
Ajelet Kuolottajantieltä eteenpäin, löytyy taloja isoja uusia.Yhteys myös laukaantielle ei tarvii ajella kangaslammentietäkään jos ei huvita. Joku kysyi tuloistamme, menee niistä kyllä veroa toinen puoli, mistä töistäkö.Siihen vastaan, että korkean ammattiosaamisen työstä molemilla.Sanotaan niin, että lukekaa lakia.
- ynightmare
"Tyydytetään sairaiden ihmisten uteliaisuutta sairaalla aiheella"
- John F. Murphy
Tieto luo turvallisuudentunnetta, epätietoisuus taasen on elämää helevetissä.
- TT
Missä ammatissa pystyy hankkimaan noin paljon kuin Robbe ja vaimonsa?
- Loota
Mies on vangittu ja tunnettu henkilö kuokkalasta!!! Huitas puukolla ja kuoli rappukäytävään..piste!
- Entinen jkl boy
Loota kirjoitti:
Mies on vangittu ja tunnettu henkilö kuokkalasta!!! Huitas puukolla ja kuoli rappukäytävään..piste!
Mistäs loota muka sellasta asiaa tietää että kuokkalasta tunnettu?? Siis se kuka tappo vai se kuka kuoli?? Mut en yhtään kyl ihmettele ku jkl tungetaan täyteen porukkaa niin alkaa tapahtuu...mut sen voin sanoo et joka kolkasta löytyy hulluja...itse asunu pupuhuhdassa 2.3v ja ei mitään muuta kun se laukku juttu!
- Ellun Kana
Maailman vanhimmassa tietenkin, pitävät lystilää.
- PuparinPajari
Hyi helvetti! Pupari? Muuta heti vittuun sieltä!
- Törötinkin
Sieltähän se on tullu.
- roki
asuneena 30 v.tää alue ei ole sen kummempi kun mikään mukaan kaupingin osa.mutta jos me ymmärettäs niin minä ja muut että tappajia liikkuu keskuudessa jota emme voi tietää ja olemme porukoissa ja hauskaa pidetään. että joku ottaa teräaseen ja tappaa jonkun jonka kaa iltaa viettää on järkyttävää.ei muuta kun jaksamista omaisille .
-- ystävä
eikä ne tappajat etes asu täälä kangaslammella. tämäkin tapaus joka tapahtui on jostain muualta. pysykää pois kaverit jos pitää keklua heilutella. jos ei nyrkillä pärjää se on raukka.hän on nyt haudattu ja rauha hänen sydämmelle.
- minä
toivon sydämmestä et tää tappaja saa pitkän tuomion. hänhän oli saattanu uhrin rappukäytävään kuolemaan ja itse luikkinu pakoon. tässähän on murhan tunnusmerkit. toivon ettei silitetä päätä. et saa siitä kunnon tuomion.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197