Ikea. Tuo shoppailun suosikkikohde.

Kyöstix

Milloin viimeksi kävit ja mitä sieltä "tarttui" mukaan?

30

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oo tullu ikinä käytyä. Sivistyksessä yksi aukko lisää.

• Et ole jäänyt mistään paitsi.

• gima stadist

Ookko skurulla ajanu?:)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Et ole jäänyt mistään paitsi.

Onkai ne jotkut bonganneet siellä näitä julkkiksia. Mut ne jutut voi lukee lööpeistäkin, jos kiinnostaa.

• onko...
        maniamaria kirjoitti:

Onkai ne jotkut bonganneet siellä näitä julkkiksia. Mut ne jutut voi lukee lööpeistäkin, jos kiinnostaa.

genio lapsesi isä?

• onko... kirjoitti:

genio lapsesi isä?

Miten tää nyt liittyy ikea-aiheeseen?

• gima stadist kirjoitti:

Ookko skurulla ajanu?:)

En. Mut ratikan kyydissä oon kyllä ollu muutaman kerran. Ei tullu kysyttyä, kuka ajoi.

• maniamaria kirjoitti:

Miten tää nyt liittyy ikea-aiheeseen?

Ikeasta saa pinnasänkyjä

• modelli kirjoitti:

Ikeasta saa pinnasänkyjä

Oletko ostanut?

• maniamaria kirjoitti:

Oletko ostanut?

En vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin tällä palstalla, enkä muutenkaan vaikka olisimme intimisti toistemme kanssa tekemisissä.

• maniamaria kirjoitti:

Oletko ostanut?

No nyt on Modellin elämä kaltevalla pinnalla. ;-)

• modelli kirjoitti:

En vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin tällä palstalla, enkä muutenkaan vaikka olisimme intimisti toistemme kanssa tekemisissä.

Emme me varmaan olisi osanneet koota edes sitä ikean pinnasänkyä. Joten ihan ymmärrettävää, ettei kaikkeen kannata vastata.

• M.V.

Rimpsenssa.-

• ei poikennu

Laadultaan huonompiako huonekalut? Ei ole tullut siellä koskaan käytyä

• Ei siitä montaa päivää ole. En ostanut mitään olin vain kuskina ja lompakon vahtina.

• määmy

Ei määmyn muisti riitä vuosien taakse. Ehkä Lundia hyllyn kaltaista palapelikamaa.

• Kyöstix

Pitäisi varmaan joskus siellä vierailla. Toisaalta vastaaavia tavaroita saa varmasti lähempääkin. :)

• Kyöstix

Mikä se muuten ihmiset saa sinne ryntäämään pitkienkin matkojen takaa? Hinnat vai se että saa sanoa muille että on tullut siellä käytyä?

• Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

Mikä se muuten ihmiset saa sinne ryntäämään pitkienkin matkojen takaa? Hinnat vai se että saa sanoa muille että on tullut siellä käytyä?

Mallia a la Tuuri?

• Se oli viime vuonna tai sitä edellisenä. Taisin olla ostamatta mitään. Ihan varmaksi en muista ostinko lucky bambun sieltä vai jostain muualta. Joskus olen ostanut Ikeasta, mut ne saattoi olla ne aikaisemmat bambut.

• Kyöstix

Mitäs pidit kaupasta?

• Kyöstix kirjoitti:

Mitäs pidit kaupasta?

Noh ei ihan mun tyyliin kauppa eikä materiaalia. Mutta joskus voi jonkun heräteostoksen tehdä sielläkin, kuten kukka tai kukkien kastelukannu. :)

• Kyöstix
        voopotin kirjoitti:

Noh ei ihan mun tyyliin kauppa eikä materiaalia. Mutta joskus voi jonkun heräteostoksen tehdä sielläkin, kuten kukka tai kukkien kastelukannu. :)

Tulee itellä mieleen visio paikasta: suuri halli, jossa voi jopa eksyä tavaroitten sekaan. Eli jotain pientäkin voi löytää :)

• Turun (tai Raision) ikeassa olen käynyt, aika useasti. Mattoa viimeks tuli etittyä, huonolla menestyksellä eli ei löytynyt.

Eniten on tarttunut mukaan lasten huoneisiin kaikenlaista varustusta: laatikostoja, "prinsessa"-verho, tyynyjä, lamppuja ym.

Ei ikea ole ollenkaan huonoimmmasta päästä noista halpis-kalustojen myyjistä. Tykkään monista ikean huonekaluista mm. sohvista, ja esim. keittiöistä, mutta ei nyt sovi nykyisen kodin tyyliin kovin hyvin. Jos tarviin jonkun uudempityylisen huonekalun meen kyl ekaks kattomaan ikeasta, esim. Sotkan tai Maskun kalustetalon (tai muiden Sukari-konsernin) sijasta. Niissä on surkeampi hinta/laatu-suhde.

• ?

Oletko käynyt Helsingin tai Tampereen ikeassa?

• Ai minä? En ole käynyt kummassakaan. Ohi kyllä joskus ajanut molemmista kai.

• huhuako vain
        yybee kirjoitti:

Ai minä? En ole käynyt kummassakaan. Ohi kyllä joskus ajanut molemmista kai.

Itsepalvelukassojakin siel? Jotkut sanoivat, että jotain ilmasia syömisiäkin olis tarjottu.

• Olin oppaana koulun uudelle talkkarille, joka tuli ties mistäpäin Suomea. Ei kestänyt kuukautta pidempään tai sitten hänen maailmasta löytyi jotain, mitä ei olisi saanut löytyä.

• joskus 5 tai 6 vuotta sitten, silloisen opinahjoni järjestämällä reissulla käytiin ikeassa. jotain tuikkukippoja ostin.

mur

• KoppavaHoro

Pitäisi käydä hakemassa yksi juttu yksiä polttareita varten, mutta jostain syystä olen jättänyt viimetippaan. :( Viimeksi ostin riippumaton, lahjaksi, toisen henkilön puolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65