Keskiyö sinulle

oon-Toivo-ton

Minkälaisen miehen näet minulle, sitähän minä toivon tähän rinnalleni, minne pitää mennä että tapaa elämänsä rakkauden vai tuleeko kotoo hakemaan kun en tansseja harrasta ? Meneekö lyhyt aika odotellessa vai meneekö seuraavaan elämään ? :)

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

on myös kanslaisopiston kursseja ja muita kohtauspaikkoja....

ei hae kotoa, vaan kohtaat miehen ryhmässä. hieman kaljuuntuneen ja pientä selkäkipua potavan miehen minä tässä näen.
      voisit ottaa sen kataloogin käteesi parempaa odotellessasi....
      sieltä löytyy varmasti kurssi sinunkin mieleesi.

koti on sinulle pyhä paikka. olisitkohan saanut perintöä miespuoliselta sukulaiselta? aikoja en kuitenkaan pysty kertomaan. mutta sellaisessa tilanteessa on viekas nainen mukana kaivelemassa omaisuutta.

ihastut ehkä nuorempaan mieheen, hyvinkin mahdollista. hän on näppärä ja hauskaluontoinen. mutta se sinun oma kumppanisi tulee vaikeuksien kautta. hänellä on papereita levällään ja sinäkin autat parhaasi mukaan niiden selvityksessä. siitä hän on sinulle kiitollinen.
      siinä mukana on myös vanha sormus, mikä herättää kiinnostusta.

voi, niitä miehiä tulee eteesi enemmän kuin arvaatkaan. mutta se ongelmapakkaus, joka kyselee ja raapii päätään, hän olisi se paras kaikista sinulle!

t. Keskiyö

• oon-Toivo-ton kiittä

On tarkoituskin mennä ko:n mutta naisia siellä kurssilla vain on.

Perintöä olen aikanaan saanut vähän ja siinä kyllä oli yksi melko ahne kettu joka kyselee vieläkin vanhojen tavaroiden perään ja luulen että odottelee vielä erään omaisen poismenoa jotta pääsee loputkin tavarat tonkimaan.

Ja miehiä luettelet niin että pää menee pökkyrälle! Ota nyt tuosta selvää :) Ajan kun vielä täsmentäisit, vaikka vaikeaa se on, niin hyvä olisi. Tai jotain muutakin merkkiä tästä päätään raapivasta miehestä ja miksi se on ongelmapakkaus?

Kiitos vielä jos jaksaisit selventää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      169
      2703
    2. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      7
      2676
    3. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      106
      2534
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      173
      2335
    5. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      78
      2109
    6. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      140
      1976
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      58
      1685
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1624
    9. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      105
      1617
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      84
      1301
    Aihe