Kostamuksesta Nainen

Mies50v

Tietääkö kukaan, mistä löytää Kostamuksen tai Karjalan naisten yhteystietoja, kuvia ym.. löytää? Onko jossain deittisivu tai vastaava?
Etsin kivaa naista seurakseni ja rakkaaksi .
Onko mentävä Kostamukseen, vai tulevatko naiset Suomeen katselemaan miehiä?
tv epätietoinen etsijä

161

7320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suominainen

      Tämä ei kenties anna sinulle vastausta pulmaasi. Mutta sen verran kerron tatjaanoista työpaikallani. Ovat sellaisia kielenoppijoita ja harjoittelijoita. Ainut mikä heitä kiinnostaa on ulkonäköön liittyvät asiat. Kuka ja missä on hyvännäköinen, millaislla paplareilla on hiukset laitettu aamulla yms. Itse haukottelevat väsymystään kun meikä painaa duunia ihan normaalisti. Mitähän tästä voisi päätellä. Kauneus on tärkeää, sillä saa suomiurhon pyörryksiin ja lompsan aukeamaan. Suomineito on itsenäinen omine rahoineen, taloineen, autoineen ja tavaroineen. siinä sulle mies50 hommaa, kun alat elättää kielitaidotonta daamiasi. Mutta tavaraa varmaan tarjolla rahan edestä:)
      t. itenäinen talollinen työssäkäyvä vaaleaverikkö

      • Mies50v

        hei ja kiitos kommenteistasi, olet varmaan oikeassa
        olisitko sinä sitten oikeesti vapaa ja kiinnostunut minusta?
        kaipaisin kivan ja aikuisen naisen seuraa
        oletko missä, voisinko saada sinuun yhteyden jotenkin?


      • siellähänniitä

        Siellä niitä kostamuksessa punaisten lyhtyjen alla pyörii, niin kuin muutkin ilolinnut. Muista ottaa ruplia iso läjä.


      • Anonyymi
        siellähänniitä kirjoitti:

        Siellä niitä kostamuksessa punaisten lyhtyjen alla pyörii, niin kuin muutkin ilolinnut. Muista ottaa ruplia iso läjä.

        Eihän niitä niinpaljon.
        Euruskoita, läjähän niitä tietenni.


      • Anonyymi

        Värjäytä tukkasi, kun oot nuin kiihkeä,
        sopis väri punainen.
        --Ja sitten, ennenkun into talttuu.,
        tuossaa ois tuota nurmen leikkuutakkin.


      • Anonyymi

        Kylläkai sitä nyt, nättiä ja nätin näköstä dievuskkaa.
        -Ennemmin kun ärreetä piikkaa koko ikäsä kahtelleisi.
        Vaikka hän oisikin kuinka talon omistaja ja kieris rahoissaan.
        -Masi


    • Mauno pitämältä

      Blondilta hapanta tekstiä.
      Minäkin olisin kiinnostunut edustavasta naisesta jonka kanssa kehtaa kävellä kylän raitilla päivänvalossa.

      Antakaa nyt niitä vinkkejä!

      • natjushka

        Kehtaako, Mauno, sun kanssa liikkua päivänvalossa?


      • M50v
        natjushka kirjoitti:

        Kehtaako, Mauno, sun kanssa liikkua päivänvalossa?

        hei
        tavataanko tänään illalla?
        voin soittaa, annatko numeron


    • v

      minnä olla vapaa.

      • Mies50v

        miten sinut löydän, voinko soittaa tai email?


    • Enkös varoittanut?

      Rekisteröidypä tuonne:

      http://en.loveplanet.ru/

      Sieltä sitten halutut valikot täyteen ... niin daamista kuin paikkakunnasta ...

      Russia Karelia region. Kostomuksha

      Siten oletkin jo kuin heikoilla jäillä!

    • Kalevi 1959

      Menkää pojat kostamukseen vierailulle. Asiallisesti käyttäytyvälle selvälle miehelle löytyy ihan itsestään naisseuraa. Siitä vaan seulomaan onnenonkijat ja muut epävarmat pois niin saattaa se elämänkumppani löytyä.
      Itse olen seurustellut useammankin naisen kanssa n. kymmenen vuoden aikana. Muutaman kanssa näyttäytynyt kotimaisemissakin. Vielä ei ole sitä oikeaa löytynyt jonka kanssa asiat napsahtaa kohdilleen, mutta niinhän se käy täällä kotimaistenkin kanssa.

    • ak

      Paikkoja mistä löytyy, osoitteita, hotelleita?

    • go go

      Menkäähän Kostamukseen, mutta älkää tulko tänne valittamaan kun rahat ja omaisuus on viety, sen ne venäjän naiset osaa

    • lutmiila

      fregat hotelli

      • ana

        On ne sievie.


      • Anonyymi

        Oletko jatkuvasti väsynyt,
        Mehän tehhään niitä Piristys matkoja
        ympäri eurooppaa.
        Mistäs tässä nyt haluttaan lähteä?,
        Ja minne.
        Minä ainenkkaa halua lähttee.,
        -Sängyyn nukkumman.
        Unikuluma.


    • .

      Polovet kannattaa teipata fregatissa on karkeat lakanat

    • Proud to be Me

      Hyi oksu! Eikö niitä ole jo täällä tarpeeksi, ota joku, joka entisen suomalaisen miehensä jo jättänyt.

    • sinä tyhmä!!!

      Meehän kahtele Kostamuksesta siellä niitä on. Mutta älä tuo tänne, jää ite sinne, (miks akat pittää aina tuuva tänne, miksei ukot jää sinne).
      Siinä nähtäs se todellinen rakkus, että rakastaako venakot niitä ukkoja, vai Suomea? Vaikka senhän tietää, että maa se on jota ne hamuaa, sitten kun ovat putsanneet ensin ukon rutiköyhäksi, meinaan ei ne köyhiä huoli.

      • Mies50v

        Onko niitä venäjän kauniita naisia vapaana Kainuussa?
        En omista viisumia, joten en Kostamukseen voi mennä naisia katselemaan.
        Onko täällä venäjän naisia kirjoittelemassa, joka haluaisi tavata kivan suomalaisen miehen ja mahdollisesti tutustua paremmin?


    • Korkokenkäin kopinaa

      Kyllä elämmänsä kyllästynyt suomiakka on kateellinen Venään kaunottarille. Minä ihmettelen niitä suomiukkoja joilla keppi seisoo näille suomiämmille. Minä en nää näissä lenkkareissa laahustavissa ryysyläisissä mitään seksikästä, saatikka alkaa istumaan heidän kanssaan samassa keittiössä. Pthyi...

      Äiti Venäjän kaunottaret osaavat pitää miehestä ja ennenkaikkea itsestään huolta.

      Taas on tulossa kylmät ilmat ja dievuskat on puettava jälleen minkkiin ja turkishattuun. Kyllä verkkarihousuista suomiämmää taas ketuttaa...

      Tuntuu kuin viiskymppinen mies leikkaisi iästään 20 vuotta kun elää nuoren dievuskan rinnalla.

      • ruuti5-+

        No ei tosiaan keppi seiso ainakaan suomussalmen valittaja akoille... Venäläisen kaunottaren kanssa sentään kehtaa kylillä näyttäytyä. Entisen kanssa ei todellakaan pystynyt!! Venäjä rules!"


      • ei käy kateeks

        Se nuoren "dievuskan" ylläpito voi osoittautua ajanoloon hieman kalliimmaksi kuin verkkareissa löntystävän suomiakan. Tunnen muutaman tapauksen, joissa talo on joutunut vasaran alle jo reilussa vuodessa ja korkokengät ovat kopisseet jo toisilla lattioilla. Suomiakkakin voisi näyttää ihan kelvolliselta minkissä, mutta kun sen akan majarahat tahtoo mennä ruokaan ja muihin talousmenoihin. Ukoilla kyllä riittää rahaa "dievuskan" turkkiin ja vielä 300 iltaisin tyynyn alle.

        Ai niin. Eilinen uutinen muuten olikin se HIV! Tyypillisin sairastuja on keski-ikäinen mies, joka on käynyt "turistimatkalla" Venäjällä tai Thaimaassa1


      • uihuiuiuuuh

        ihmettäkö te sitte täällä suomessa riekutta jos siellä venäjällä on niin hauskaa ja hienoa?kerätkää te pillunkipeät suomityttöjen arvostelijat porukka kasaan ja muuttakaa sinne venäjälle.viekää mennessä nuita tatjaanoeta ja juuliskoja tuolta kylältä .voettepahan niillä sitte vaekka aluksi harjotella.mulla ollu suomalaenen akka 20.vuotta ja kyllähän se suomalainen nainen on se paras.


      • Itsepetosta
        uihuiuiuuuh kirjoitti:

        ihmettäkö te sitte täällä suomessa riekutta jos siellä venäjällä on niin hauskaa ja hienoa?kerätkää te pillunkipeät suomityttöjen arvostelijat porukka kasaan ja muuttakaa sinne venäjälle.viekää mennessä nuita tatjaanoeta ja juuliskoja tuolta kylältä .voettepahan niillä sitte vaekka aluksi harjotella.mulla ollu suomalaenen akka 20.vuotta ja kyllähän se suomalainen nainen on se paras.

        Eikö nuo Hakatalot oo täynnä venakkoja. Mee sinne. Suomiukot niitä tänne rahdanneet, kunnes venakko on saanut kansalaisuuden ja muuttanut sitten yh-äitinä Hakakadulle ja vetää sossusta elatusrahat. Monelta on maat ja mannut vaihtaneet omistajaa, kun on Venäjän tytön matkaan lähteneet. Kaikilla niillä pitää saada uudet talot, vaikka ite ovat semmoisista röksistä kotoisin. Entä se hygienia Venäjällä. Ei oo joka talossa suihkuja ja saunoja, silti kulkevat nokka pystyssä.


    • Leasing Lady

      Saattaapi olla lersti kipiänä, kun liotteloo sitä kostamuksessa. Ainu varma konsti on kaks kumia ja vaseliini väliin.

    • Mies50v

      Onko Suomussalmella vapaata venäjän kaunotarta minulle?

      • ???

        eikö sinulle suomalainen kelpaa ? vai onko niin, kun katsot peiliin, et kelpaa suomalaiselle ?


      • Mies50v
        ??? kirjoitti:

        eikö sinulle suomalainen kelpaa ? vai onko niin, kun katsot peiliin, et kelpaa suomalaiselle ?

        No ei kelpaa! Ainakaan suomussalmelainen valittaja!!!! Venäläiset naiset ovat paaaaljon parempia!!!


    • Suomi is best

      Kumma kun suomalaiset naiset ei ota venäläisiä miehiä,osoittako tämä sitä että miehet ovat tyhmiä?
      Kyllä venäläiset naiset ovat niin olevinaan.Kaupassa röyhkeydellä ei ole mitään väliä ja hirvittävä hajuvesi lemuaa 200 m päähän.

      • ?

        Miksi suomalainen nainen huolisi venäläismiestä, kun ne eivät kelpaa edes venäläisille (kuin alkuopetteluun).


      • Hyhhyh

        Pitäähän se pesemättömän ropin lemu jotenkin peittää.


      • Anonyymi
        ? kirjoitti:

        Miksi suomalainen nainen huolisi venäläismiestä, kun ne eivät kelpaa edes venäläisille (kuin alkuopetteluun).

        Niinhän se menee, että naiset haluavat aina paramman elintason miehiä, mutta miehillä on toisinpäin.


      • Anonyymi

        Venäläiset miehet ovat niin rumia.


    • mistä moinen

      Kyllä venäjällä on aivan hirveää HAJUVETTÄ TAI PAREMMIN HAISEE PASKALLE.
      lähellä olioille tuottaa hengitys vaikeuksia.
      eikö he peseydy kun pitää niin lontata hajustetta.

      • proud to be me

        Tosihan on, että näitä venakoita yliarvostavat ja Suomeen hyysäävät suomipojat, jotka eivät suomalaislle naisille ole kelvaneet. Venänäisille kun kelpaavat kaikki. Kunhan vain pääsee Suomeen, sanoi muuan venakko.
        Eipä onneksi tarvitse olla kateellinen kellekään, seksikkyyttä ja viehättävyyttä löytyy omasta takaa vaikka kumpparit jalassa.


      • ou jee
        proud to be me kirjoitti:

        Tosihan on, että näitä venakoita yliarvostavat ja Suomeen hyysäävät suomipojat, jotka eivät suomalaislle naisille ole kelvaneet. Venänäisille kun kelpaavat kaikki. Kunhan vain pääsee Suomeen, sanoi muuan venakko.
        Eipä onneksi tarvitse olla kateellinen kellekään, seksikkyyttä ja viehättävyyttä löytyy omasta takaa vaikka kumpparit jalassa.

        Ei oo kovinkaan hoikassa kunnossa eräskään venakko, joka on paikallisessa liikkeessä töissä. Vai liekkö lihonu sillä kun on millä ostaa hyvää, ja rasvaista ruokaa, kun on vaki palkka. Eipä siihen enää tarvi ukkoa elättäjäksi. Eikä tarvi petiä lämmittää rahasta, kun itse ansaitsee palkan, eikä myöskään tarvi näyttää niin HEMAISEVALTA, kun ei tarvi etsiä elättäjää.


      • Mies50v
        ou jee kirjoitti:

        Ei oo kovinkaan hoikassa kunnossa eräskään venakko, joka on paikallisessa liikkeessä töissä. Vai liekkö lihonu sillä kun on millä ostaa hyvää, ja rasvaista ruokaa, kun on vaki palkka. Eipä siihen enää tarvi ukkoa elättäjäksi. Eikä tarvi petiä lämmittää rahasta, kun itse ansaitsee palkan, eikä myöskään tarvi näyttää niin HEMAISEVALTA, kun ei tarvi etsiä elättäjää.

        Onko täällä suomi24-sivulla venäjän naisia kirjoittelemassa?
        Paljonkohan pitäisi maksaa hyvän naisen yhteydenotosta ja tapaamisesta?
        Liikun Kainuun alueella, olisiko naista seuraksi?


      • irina.......
        Mies50v kirjoitti:

        Onko täällä suomi24-sivulla venäjän naisia kirjoittelemassa?
        Paljonkohan pitäisi maksaa hyvän naisen yhteydenotosta ja tapaamisesta?
        Liikun Kainuun alueella, olisiko naista seuraksi?

        MIna olen taalla. Onko sinulla paljo raha? Laitatko tililleni, niin voidaan tavata.


      • Mies50v
        irina....... kirjoitti:

        MIna olen taalla. Onko sinulla paljo raha? Laitatko tililleni, niin voidaan tavata.

        Missä olet, Ämmänsaaressako?
        voiko sinulle soittaa?


      • elsssa
        Mies50v kirjoitti:

        Missä olet, Ämmänsaaressako?
        voiko sinulle soittaa?

        Hehhehee.... hjuva Irina!

        Kuulostaa siltä, että venäläinen nainen on sulle, Mies50v. ihan passeli!! Go for it! (Sehän meinaa suomeksi jotta anna palaa)


      • irina 2
        Mies50v kirjoitti:

        Missä olet, Ämmänsaaressako?
        voiko sinulle soittaa?

        minä odotan sinua makasiinin aulassa huomenna klo. 12.00, minulla päällä korkokengat ja minihame. muista ottaa rahapussi mukaan.


      • Mies50v
        irina 2 kirjoitti:

        minä odotan sinua makasiinin aulassa huomenna klo. 12.00, minulla päällä korkokengat ja minihame. muista ottaa rahapussi mukaan.

        Tulen tänään makasiinin aulaan klo.18.00. Minulla on suomiverkkarit ja karvahattu. Annatko kakkoseen??


      • Dobri hujai

        Aina on lakanat märkänä, kun läski suomiämmä vuotaa hikeä. Ainakin ämpärillinen yössä. Pieree ja kuorsaa kuin sika.

        Venäjän dievuska on parasta maailmassa. Tästä on jopa tutkimustulosta.

        Sitten kun suomiämmä saapuu vaihdevuosiin, ei häntä siedä itse pirukaan.

        Säälin niitä miestossukoita, jotka eivät ole aikoinaan alakaneet lukemaan venäjää ja häipyneet vähin äänin läskin suomiämmän juuresta.


      • Säälittävää

        Ja 50vee venakko näyttää maatuskalta toisin ku suomiakka. Kyllä se elintasoero näkyy jo hampaijen kunnossa ja potkukelkan jäljissä naamavärkissä. Lisäksi ne juovat ku sienet. Eli sinun pittää aina ottaa se parikymppinen neito sieltä ja rahallahan niitä saat, koska suomalaista parikymppistä et tule ikinä saamaan.


    • Mies50v

      Ei ole löytynyt venäjän naista/tyttöä rakastajaksi?
      Mistä sellaisen löytäis?
      email ja puhno olisi kiva

    • riittää teille

      Melkoisia sikoja Ss:lla.
      Vastaavia kommentteja vähän siistittyinä kuulee korkeintaan Vartiuksen (ei Lytän) tullissa.

      Ei ihme, että naisten joukkopako Ss:lta kiihtyy entisestään. Jokos siellä torikauppiaat myyvät ....

      http://www.realdoll.com/cgi-bin/snav.rd

      • kylälähtee

        Olisi kyllä paljon parempi vaihtoehto akalle !!


      • kylälähtee

        Olisi kyllä paljon parempi vaihtoehto akalle !!


      • kylälähtee

        Olisi kyllä paljon parempi vaihtoehto akalle !!


    • sensorille hommia
      • hiuthhy

        tulipahan tuotua venäjän kaunotar mukana... valittaja-akka oli ihmeissään kun pistettiin taipaleelle. !!!!


      • M50v
        hiuthhy kirjoitti:

        tulipahan tuotua venäjän kaunotar mukana... valittaja-akka oli ihmeissään kun pistettiin taipaleelle. !!!!

        Mistä sinä toit kaunottaren?
        tietäisitkö minulle seuraa


      • turhaan taistelivat
        hiuthhy kirjoitti:

        tulipahan tuotua venäjän kaunotar mukana... valittaja-akka oli ihmeissään kun pistettiin taipaleelle. !!!!

        Menkää nyt te luuseri miehenkuvatukset sinne venäjälle ja jääkää sinne natalioiden ja tatjaanojen pariin, älkää niitä tänne Suomeen enää völjätkö. Joka toisella Suomussalmelaisella virtaa kohta venäläisen verta suonissa. Ja juu, olen venakko-kielteinen, siihen minulla lienee kuitenkin vielä oikeus.


      • m45+45
        M50v kirjoitti:

        Mistä sinä toit kaunottaren?
        tietäisitkö minulle seuraa

        M50v .. varmasti löytyy sullekkin venäjän kaunotar :)) laitetaan joukolla suomussalmen valittajat taipaleelle!!!!


      • M50v
        m45+45 kirjoitti:

        M50v .. varmasti löytyy sullekkin venäjän kaunotar :)) laitetaan joukolla suomussalmen valittajat taipaleelle!!!!

        kiitos
        kerrohan jos tiedät vapaan kaunottaren minulle viihdykkeeksi :-)


      • 999
        turhaan taistelivat kirjoitti:

        Menkää nyt te luuseri miehenkuvatukset sinne venäjälle ja jääkää sinne natalioiden ja tatjaanojen pariin, älkää niitä tänne Suomeen enää völjätkö. Joka toisella Suomussalmelaisella virtaa kohta venäläisen verta suonissa. Ja juu, olen venakko-kielteinen, siihen minulla lienee kuitenkin vielä oikeus.

        Sellaiset jotka ei suomalaisille naisille kelpaa joutuvat turvautumaan puutteessa venakoihin


    • mitä serkumpi sen ..

      rupiaa sukurutsa hellittämään otettaan perukassa, jo oli aikakin

    • YFT-XXX

      Eihän venäjän naiset ole sen kummoisempia kuin suomalaisetkaan.
      Arki se alkaa venäläisen naisenkin kanssa ennemmin kuin huomaatkaan.

      Jos miehen harrastukset ovat vain sohvalla löhööminen ja mäyräkoiran taluttaminen kaupasta kotiin.

      • eikri

        Laitoinpahan akan matkoihin!!!! hahahahahahaaaaa!!!! Venäjän likkojen kahteluun lähtee hän !!! Tästä se elämä alkaa!!!!


      • tikj
        eikri kirjoitti:

        Laitoinpahan akan matkoihin!!!! hahahahahahaaaaa!!!! Venäjän likkojen kahteluun lähtee hän !!! Tästä se elämä alkaa!!!!

        hyvä sinä !!!! minulla samat aikomukset!!! VALITTAJA-AKAT MÄKEEN!!!!!!!! JA VENÄLÄISTÄ KAUNOTARTA KAINALOON!!!!!!!


      • Mies50v

        Onko Ämmänsaaressa vapaita venäjän kaunottaria vapaana?
        Kertokaa, jos tiedätte minulle anteliaan naisen seuraksi


    • On nähty

      Tutustu ensimmäisenä avioehdon tekemiseen ja tee myös sellainen jos haluat naimisiin.
      kun passi on korassa kyllä lähtee.

    • Iigor

      Kaverini "rikas" miesi meni Kostamukseen ja nai sieltä sievän "köyhän" naisen. Nyt "rikas" venäläisnainen ottaa ero tästä "köyhästä" suomalaismiehestä. Oppia ikä kaikki !

      • M50v

        Ei täältä taida venäläisen naisen seuraa löydä?
        Puh:no tai email kiinnostaisi


      • M50v
        M50v kirjoitti:

        Ei täältä taida venäläisen naisen seuraa löydä?
        Puh:no tai email kiinnostaisi

        Etsin nyt mukavaa miestä lemmenleikkeihin!!


    • Mies50v

      Ei taida Kainuusta löytyä kiihkeää venäläistä rakastajaa?

      • Mies50v

        Löytyskö kolmattapyörää minun ja äipän seuraksi petipuuhiin?? Äippä ei tosin jaksa kauheaa menoa , mutta voi välillä katsella.. Mies tai nainen käy. Myös itänaapurin naiset ja miehet!!


    • EI sukurutsalle!!!!

      Minä en uskalla viedä koiraani hirvimetälle, kun ukot katsovat niin kiihottuneesti sitä.

      Kaikki käy. Ovat jo harjaantuneet läskistä ja verkkariasuista/ metsästyshousuista ämmää panemaan -paremman puutteessa. Osa seksipartnereista on kuulemma sukulaisia kainuussa.

      Rahojen viemisestäkään ei ole riskiä. Minulla kun oli enemmän velkaa tavatessamme kuin nuorikolla, jolla oli kokonaista 0 euroa velkaa.

      Nyt lopetan kirjoittamisen, kun tuo, Äiti Venäjän nuorikko huhuilee takaisin peiton alle.

      Eläköön Äiti Venäjän kasvatit.

    • Mene eskarille!

      EI sukur.....

      Miksi jätit peruskoulun kesken?

      Kirotusvirheistä ja muustakin päätellen Sulla taitaa muutama pikkukammari olla pimeänä.

      Sukurutsa ilmenee kyllä monessa eri muodossa, oisko tälläkin kertaa perussyy siinä. Tilanteesi on kyllä sitten aika epätoivoinen, valitettavasti.

      • Kaalebbi

        Mikäs nettipoliisi sinä olet. EI sukurutsalle kirjoitus on hyvin ymmärrettävää ja eloisaa Suomen kieltä. Sulla itelläsi taitaa olla pipo tosi kireellä, hellitä vähän ennenkuin sydänlaaki tulee.


      • nettipolliisi
        Kaalebbi kirjoitti:

        Mikäs nettipoliisi sinä olet. EI sukurutsalle kirjoitus on hyvin ymmärrettävää ja eloisaa Suomen kieltä. Sulla itelläsi taitaa olla pipo tosi kireellä, hellitä vähän ennenkuin sydänlaaki tulee.

        Suomen kieli kirjoitetaan suomen kieli, siis pienellä, paitsi lauseen alussa! :D


    • Paritteluneuvos

      Paikalliseen kurttuun tekee tarpeensa vain ja vain henkilö, jolla ei rahkeet riitä itäkaunottareen.

      Nainen pitää näyttää naiselta, kuten itäkaunotar.

      • ioyrkfblui

        Tulihan käytyä tänään koeponnistamassa muutama itäkaunotar:))))) Taitaa eukko mennä vaihtoon!!!! Seuraavalla reissulla sitten kaunotar mukaan ja entinen eukko taivasalle!!!!


      • M50v
        ioyrkfblui kirjoitti:

        Tulihan käytyä tänään koeponnistamassa muutama itäkaunotar:))))) Taitaa eukko mennä vaihtoon!!!! Seuraavalla reissulla sitten kaunotar mukaan ja entinen eukko taivasalle!!!!

        missä kävit koeponnistamassa?
        olisko siellä enemmänkin naisia tarjolla?


      • ifkkykloh
        M50v kirjoitti:

        missä kävit koeponnistamassa?
        olisko siellä enemmänkin naisia tarjolla?

        Tuolla bensanhaku reissulla tuli käytyä!!! Onhan siellä tarjontaa. Kauniita on nuo venäläiset naiset. Ja hyvät kyydit!!Ei näistä suomussalmen akoista ole mihinkään. Tuolla nytkin vaan murjottaa naama norsunvitulla!! No onneksi kohta kaikki paremmin kun tuon oman venäjän kaunottaren kotiin !!


      • hah, haa
        ioyrkfblui kirjoitti:

        Tulihan käytyä tänään koeponnistamassa muutama itäkaunotar:))))) Taitaa eukko mennä vaihtoon!!!! Seuraavalla reissulla sitten kaunotar mukaan ja entinen eukko taivasalle!!!!

        Koeponnistahan jo välillä aivojasi, jospa ne alkaisivat toimia normaalisti.


      • Jokunen löytyy
        hah, haa kirjoitti:

        Koeponnistahan jo välillä aivojasi, jospa ne alkaisivat toimia normaalisti.

        www.vk.com
        www.love.rambler.ru


      • Rahasta ne venakot
        ifkkykloh kirjoitti:

        Tuolla bensanhaku reissulla tuli käytyä!!! Onhan siellä tarjontaa. Kauniita on nuo venäläiset naiset. Ja hyvät kyydit!!Ei näistä suomussalmen akoista ole mihinkään. Tuolla nytkin vaan murjottaa naama norsunvitulla!! No onneksi kohta kaikki paremmin kun tuon oman venäjän kaunottaren kotiin !!

        koeponnistaa sinun kanssasi. Taisi tulla sille bensan hakureissulle hintaa, kun
        ylitit luottokorttisi sillä reissulla ja sait vielä tippurin ylimääräisenä bonuksena koeponnistuksesta!

        Kyllä sitä kelpaa sitten rehvastella venakoiden ihanuudesta!

        Niin ja niitä ihania maksullisia naisia on kyllä Itärajan tuolla puolen tarjolla pilvin pimein - sinä reppana voisit muuttaakin sinne rajan tuolle puolelle, niin saisit oikein kunnolla kokea, mitä ihanutta kokisit, kun ruplasi olisivat lopussa.

        "Minä ei rakasta köyhä mies, sinä suomipoika!" sanoisi Tatjuska sinulle:D


      • Rahkeet???

        Nyt tuli sulla tai mulla lukihärö kehiin....siis rahat eikä rahkeet.


    • mrsuomi

      Heh, mitä luuseriäijiä siellä Suomussalmella sikiää. Menkäähän pojat rajan taakse ja jääkää sinne. Venakko ei ikinä päihitä suomineitoa luonteellaan, saapihan sitä ulkokiiltoa ja innostusta sex olla, vaan sekin rapisee melko äkkiä, kun tälle puolelle pysyvästi pääsee.

      • venäläinen paras!!!!

        Aamulla kerroin valittaja-akalle että tähän taloon tulee tänään venäläinen kaunotar... Meni naama mukavasti norsunvitulle... HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!


      • Taisit kuitenkin
        venäläinen paras!!!! kirjoitti:

        Aamulla kerroin valittaja-akalle että tähän taloon tulee tänään venäläinen kaunotar... Meni naama mukavasti norsunvitulle... HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!

        unohtaa, että venakkosi on paikallinen h-u-o-r-a siellä-

        Turhaan uhoat venäläisestä kaunottaresta. Rahan perässä ne on kaikki ja sinä
        polo luulet, että on kiinnostunut sinusta - niin onkin, lompakostasi.


    • ReissuMiesOu

      Paljonkohan se nainen maksaa Kostamuksessa yön nautiskeluun?
      Onko Kajaanissa venäläisen naisen palveluja tarjolla?

    • Salli Kuiras

      Joko otta panneet rasvapallerot ulkoruokintaan (ja ottaneet venäjän kaunottaren sisälle)?

      • yjgnlöä

        Aijon laettaa tuon rasvamöykyn vaihtoon !!! Itäkaunotarta tilalle aaaah!!!! On ne vaan niin paljon kauniinpia ja antavat hyvät kyydit ;)


    • kokki venäjältä

      Siellä Nälkämaan korvessa taitaa laahustaa suuri joukko ylilihavia palleroita, jotka vaihdettu sutjakampaan venäläiseen. Kuka saa seisokin pallerolle, niin eikun metsälle nälkämaahan.

      • M50v

        Olisko täällä vapaata naista minulle seuraksi?
        Laita yhteystiedot, jos olet vapaa nainen


      • Eitarkkojatavarastaan

        Onkai ne laihoja, kun ei niillä oo ruokaa, nälkää näkevät. Mutta täällä Suomen lihapatojen ääressä patvivat kyllä. Otatko sen aviottomat lapsetkin tänne. Monella niistä ilolinnuista on lapsia, joita hoitaa vanha äitinsä.


    • ronski ja lihava

      Vai antavat hyvät kyydit! Minä ne kyydit annan, kun yrität tuoda Ljudmilaa taloon. Varpuluudan kanssa annan kyytiä molemmille.

    • Grasiva dievuzki

      Nouseeko vielä pikkuveli verkkapukuiselle maskuliiniselle suomiämmänrähjälle???? Häh?

    • kaunotar

      menkääpä niitten ryssien kanssa vaikka siperiaan idiootit jos ei kukaan muu tahdo ni ryssä tahtoo niin se vain on

      • ljudmilaasenollapittää

        Tänään on kaunotar valittu;-) lähtee rasvakasa taivasalle !!! Heheheeee!!!


      • KajaanM50v
        ljudmilaasenollapittää kirjoitti:

        Tänään on kaunotar valittu;-) lähtee rasvakasa taivasalle !!! Heheheeee!!!

        Onko Kajaaniin seuraa?


    • kaunot2

      kiannan keltamahoille välttää karjalaismuori

    • Mörkööljy

      Löytyykö uusia juonia?

    • persenahkaa

      Ota venäläinen, mene naimisiin ja maksa kaikki mitä se haluaa ja sitten kun se sinun kanssa on kaks vuotta ollu naimisissa. Se eroaa se saa suomen kansalaisuuden. Ja sinä rahoitat sitä edelleen.

      • Pasipa

        Kun te kikkailette Thai hieronnan kanssa ja Maatuskoja katselette pää kallellaan. Naisväellä kuule tulee noista, tavattoman paha mieli ja kova päänsärky ja seuraukset näkyy heti edessä.
        Suomalaisuus häviää kokonaan pois, nytkin se on kokonaan tuonnin varassa ja sekin yskii kovasti.
        Tähän loppuun kevennys....
        "Vakka kantensa valitkoon", sanoo vanha sananlasku.


    • Irina2

      Minula suomalainen mies. Hän ostaa ja maksaa minule kaikki. Samaan aikaan minu venäläinen mieheni on Venäjällä vankilassa. Kun hän vapautuu. Muutamme Suomeen suomalaisen mieheni luo.

      • Dasha

        Minulapa olla 3 suomalainen mes. 2 oma mies istu vankila venäjä. 8 lapsi on ja lisä tule.


    • Dadada

      Aron tädit on varmaan aika kivoja en tiedä mistä heitä löytäs?
      Täytyis olla tanssi ilta, jonka teema vois olla vaikka "Aron tädit valssin pyörteissä"
      Olis helppo tutustua ja päästä alkuun.......👀

    • JormaXJortikka

      No ainakin ne venakot tietää, että vittu on muutakin kun kusemista varten.

    • Lumperiantti

      Pittääpä puhua muorille, jos vois ottaa yhen Irinan vaikka kotiapulaiseksi. Oishan se mukava muorillekkin niin ei tarttis ainaa siivota ja laittaa ruokaa.

    • persenahkaa

      Ota vaikka kymmenen. Mutta käy sitä ennen pankissa ottamassa lainaa että voit elättää ne. Ovat tottuneet niin hyvään elintasoon. Tuskin sulla muutoin ole niihin varaa.

      • Lumperiantti

        En ota lainaa vaan laitampa muorin työnperrään ja rahan hankintaan. Ite makkoilen hetekalla silläaikaa kun Irina siivoopi ja tiskaa. Saapi tulla tauolla vaikka tuohon viereen köllöttämmään.


      • persenahkaa

        Eikö oo omasta muorista ennää antajaksi?


      • Lumperiantti
        persenahkaa kirjoitti:

        Eikö oo omasta muorista ennää antajaksi?

        Mitä se semmonen antaminen on?


      • persenahkaa

        Jos oot noin tyhmä ettet tiiä. Niin jääköön salaisuudeksi ja tietämättömyyteesi.


      • Lumperiantti
        persenahkaa kirjoitti:

        Jos oot noin tyhmä ettet tiiä. Niin jääköön salaisuudeksi ja tietämättömyyteesi.

        Etpä näköjään tienny itekkään! Niin että yhtä tyhmiä ollaan.


      • persenahkaa

        Paa muorisi komeroon tai kierrätykseen. Ja passaa sitten niitä venakkoja ja ota vielä lisäksi mamukin helmoihisi.


      • Lumperiantti
        persenahkaa kirjoitti:

        Paa muorisi komeroon tai kierrätykseen. Ja passaa sitten niitä venakkoja ja ota vielä lisäksi mamukin helmoihisi.

        Joo...niin teenkin. Tänne soppii ja mahtuu. Muori saapi alakaa tekemään lumityöt päivisin ja me Irinan ja toisten maahanmuuttonaisten kanssa kokkaillaan ja siivotaan ja sitten kellitään sänkyssä silläaikaa kun muori on lumitöissä. Sataskin lunta joka päivä ja paljon. Kiitos vinkistä.


      • persenahkaa

        Voi muori raukkaa. Jospa se löytäs mamuista komian tumman miehen. Ja sinä joudut pellolle.


      • Lumperiantti
        persenahkaa kirjoitti:

        Voi muori raukkaa. Jospa se löytäs mamuista komian tumman miehen. Ja sinä joudut pellolle.

        Ei veikkonen muori kerkiä löytämään mittään . On sillä niin paljon tekemistä. No kesäsin löytää lakkoja ja muita marjoja. Kun kehhuupi muoria ja olalle taputtelloo niin into hommiin vaan lissääntyy.


    • Kummelii

      Vaikka ollaanki paikkakunnalla jossa on Suomut salmessa, niin vastauksista päätellen kevättä alkaa olla rinnassa.

      • Lumperiantti

        Kyllä on kevättä rinnat täynnä. Rinta. Rinnampi. Rinnoin!


    • eiei

      on ne nuorena kauniita venäläiset akat, mut kun ikää tulee niin kauhean näkösiä kuminaamoja kaikki. sitte on turha itkeä suomalaisnaisen perään, ku on jo kuppa varressa ja omaisuus huijattu.. suosikaa suomi naista.. suomi nainen ei rupsaha niin joutuin.

    • UhtuanSemeikka

      Kun korkeat korot on rantautunu, saman katon alle. Niin siinähän joutuu menemään, pankinjohtajan juttusille, että saa kodinperustamis lainaa.
      Tässä jälkimmäisessä tapauksessa, tietenkin matalilla koroilla.   🤣

    • Amperiluntti

      Nyt olis seksiturismia neuvokselle.

    • Sinkutsaasinkoilla

      Mitä täällä taas messutaan. Mitä se teitä parisuhteissa eläviä kutkuttaa jos sinkut löytävät elämänsä rakkauden idästä tai lännestä tai naapurista.

    • Seonkorkeimmankäres

      Miten Kostamus Naiset, voivat puhututtaa näin runsaasti, kaukana Suomussalmella saakka.
      Kommetteja on paljon, katsoin äsken, että palautteen määrä huitelee, toisella sadalla.
      Tämä on yhtä visainen asia kuin Sote.

    • eimaatuskaa

      mulla on akka joka hammeen alla on ikkuinen juhannus. se on semmonen suomalainen . en tarvii venäläistä.

      • Lumperiantti

        Ootko ite ollu hammeen alla haistelemassa tuoksuja?


      • kovatluulot

        Lumperi se on kova puhumaan akoista mut puheeksi se jääkin. Ikinä ei oo sillä ees akkaa ollukkaan. Eikä oo päässy ees kärkeä kastelemaan.


      • Lumperiantti
        kovatluulot kirjoitti:

        Lumperi se on kova puhumaan akoista mut puheeksi se jääkin. Ikinä ei oo sillä ees akkaa ollukkaan. Eikä oo päässy ees kärkeä kastelemaan.

        Mitä kärkeä?


      • venakon
        kovatluulot kirjoitti:

        Lumperi se on kova puhumaan akoista mut puheeksi se jääkin. Ikinä ei oo sillä ees akkaa ollukkaan. Eikä oo päässy ees kärkeä kastelemaan.

        Saa se maksullisen, eli sen venakko Irinan.


      • Lumperiantti
        venakon kirjoitti:

        Saa se maksullisen, eli sen venakko Irinan.

        Muori sen maksaa kun juokseepi työnperrään. Me siivoillaan ja kellitään Irinan kanssa.


      • angesagtpor

        ONKS ne karjalan somaleita syöp paskoo tekee mämmii ydinsaaste tappaa putin express
        Tshernobylin radioaktiiviset jäämät ovat yhä mitattavissa luonnosta. Yhdeksän miljoonaa ihmistä elää alueilla, joiden radioaktiivisuus on edelleen korkea onnettomuuden jälkeen


    • kokkokylätietää

      Ei kannata lähtee sieltä asti hakemaan kun kylältä löytyy akka joka antaa kelle vaan. Eikä haittaa perheet eikä ikä ole esteenä.

      • Lumperiantti

        Sullako on omakohtasta kokemusta kun nuin tarkkaan tiijjät?


      • persenahkaa

        Niin. Sinun akasta se puhuu.


      • Lumperiantti
        persenahkaa kirjoitti:

        Niin. Sinun akasta se puhuu.

        Ei muori kerkiä . On sillä niin paljon kotona tekemistä.


      • Lumperiantti
        Lumperiantti kirjoitti:

        Ei muori kerkiä . On sillä niin paljon kotona tekemistä.

        Kuka haluaa muorini kotiorjaksi?


      • Stadingimma
        Lumperiantti kirjoitti:

        Kuka haluaa muorini kotiorjaksi?

        Flyygaa se mamifriidu tänne stadiin. Mä oon lese. Diggaan ikäfriiduja. Puss!


    • noniinvaib

      Venakoiden kanssa on syytä tehdä YYA-sopimus.

    • Rip

      Seikkailijoille tiedoksi, ettei joihinkin tauteihin ole vieläkään parantavaa lääkettä.

      • Lumperiantti

        Mitäpä tautia sairastat? Eikö auta mikkään?


    • Anonyymi

      Mistä löytyy nykyään Kostamuksen prostituoidut? Kaverin puolesta kysyn

      • Anonyymi

        Hakataloilta. Ovat joutuneet sinne kun ovat kyllästyneet olemaan saman ukon kanssa naimisissa. Ja venakot saaneet suomen kansalaisuuden.


    • Anonyymi

      Taksikuskit tietää mut ei kerro kaikille.

      • Anonyymi

        Aika tumpeloita olette naisasioissa jos viisumiin puutteeseen venäjälle meno tyssää.Menkää paikan päälle katsastamaan tilanne, turha täällä kysellä. Jos joku epätoivoinen tulija sieltä löytyisi.


    • Anonyymi

      Tämä ketju on huono ketju. Kummallista lokerointia.

    • Anonyymi

      Venakko tietää, että pilllu on muutakin kuin kusemista varten!

      • Anonyymi

        Niin tietää siihen asti että pääsee naimisiin ja saa suomen kansalaisuuden. Sitten erotaan ja silleen. Tai ollaan vaan muuten naimisissa. Mitäpä sitä huonompiin oloihin vaihtamaan.


    • Anonyymi

      Öö, Pitkä lista-öö .
      Olut röyhtäsy .
      -Tuohonkun pätkäset, että etittään naista Kostamuksesta.
      Jotakin outtoohan siinnä on miehessä,
      -jos ei pitkä rivi Alinoja ja Elinonoja ilmesty kuvaruttuun.-
      Toki tykkäisin,
      Hotell Karavel.

    • Anonyymi

      Mee sinne ja jääkin sinne. Ettet tule tänne ketään tartuttamaan.

      • Anonyymi

        Ei kai venäläisnaisen makuun päässyt enää vilkaisekaan suominaiseen.


    • Anonyymi

      Ja muista sitten että se on heti valmis menemään naimisiin. Suosittelen tekemään avioehdon. Saat kaupan päälle koko suvun elätettäväksi.

    • Anonyymi

      Menehän Norjaan hakemaan norjatarta.

      • Anonyymi

        Ennemmin kannattaa kysästä Filippiiniiltä tai kiinasta ja brasiliasta. Ovat työteliäitä ja rehtiä ja vanhempikin mies kelpaa.


    • Anonyymi

      Jonsuussa ilmesttyy Karjalainen.
      Ehkä henk. koht.
      palstalla etsiskellä.
      Monellaahan on silleen, että
      on setka verkosttoo jo Suomessa.
      Toivotan onnea.
      Masi laitto

    • Anonyymi

      Sä kätes ojenna ja taakse taivuta. Onko käsi kippeä?

    • Anonyymi

      Otahan yhteyttä vihreään liittoon, jospa antavat sieltä kettutyttöjen osoitteita.

    • Anonyymi

      Poekamiehille riittää pumpattava parbara ensi hättään.

    • Anonyymi

      Saat samalla koko suvunkin et vaan akkaa. Siihen kaikenlaisia kivoja tauteja päälle.

    • Anonyymi

      Ennemmin kumi Barbara kuin venäläinen nainen.

    • Anonyymi

      Haisevatkin pahalle. Ja pennut on ilman oikean isän kasvatusta neitejä.

    • Anonyymi

      Fidzi saarella on rikkaat naiset eipä ole rasvaa liikaa kun oikeissa paikoissa kunnon kumpareet ei roikku lihaaa

    • Anonyymi

      Nyt kun on noita koronakarensseja tuonne venäjällekin, innostuin tilaamaan pumpattavan barbaran iltojeni iloksi.
      Se homma meni kuitenkin ihan persielleen; jo toisena iltana lady päästi naijjessa mahtavan pierun ja lensi akkunasta kartanolle. Siellä se on vieläkin, kun en ilikiä poiskaan hakea. Kerrostalon päivystäville ''valvontakameroille'' riittää muutenkin jutun juurta.

      • Anonyymi

        Ei pijä pumpattavoa parparoa raeskata


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe