Mitä sieniä te vedätte?

asiallinen mies.

Olen tässä kovasti miettinyt, että millaisia sieniä te vedätte kun visiot ovat niinkin mahtavia? Viittaan siis näkemiinne tunnistamattomiin lentäviin kohteisiin ja avaruusolentoihin, uskoonne salaliittoteorioihin etc.
Kertokaa mullekin, mistä sienestä on kysymys?

28

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <sgsdg<sdg<sg

      Ei siihen sieniä tarvita. Tietty osa kansasta nyt on vaan niin tyhmää että luulee esimerkiksi Venusta ufoksi. Typeryydestä ja tietämättömyydestä sikiää taikausko.

    • Oiskos Janozek

      Oisko jalkasini?

    • jj

      jalkasieni

    • Kerran söin puolet isosta punaisesta kärpässienestä mutta ei se vaikuttanut mitenkään.

      • pesusieni

        Valkoinen kärpässieni antaa kyvyn kanavoida .


      • korvassa sieni
        pesusieni kirjoitti:

        Valkoinen kärpässieni antaa kyvyn kanavoida .

        Niin ja korvasieni auttaa kuulemaan paremmin


      • Ruohot: oppitunti 34

      • :(((

        No siltä vähän vaikutatkin!


    • Psilosybiini
      • huumehuuruja

      • ManMade,tai jotain..
        huumehuuruja kirjoitti:

        Joo noita ne ne ufohömelöt tuntuu vetävän ainakin jos tätä keskustelua on uskominen:

        http://www.fufora.fi/sutforum/viewtopic.php?f=10&t=968&start=15

        Kyllä ne ufohömelöt taitavat todellakin pössytellä aika ahkerasti ja tulos siitä näkyy sutturan foorumilla mm.salaliittohörhöilyinä.

        Ai niin,ootteks' te muuten jonkin tiedustelupalvelun agentteja?

        Ja kyttäätte meitä tosi ufofriiikkejä tälläkin skenellä,skenellä,skenellä,skenellä,hörhh,
        uskon puute,puute,puute,olen Andromedan galaksin ylipappi,marttyyri,ufoguru,guru,
        ööhh,sininen koira.....ööörhhhh...


      • ManMade,tai jotain.. kirjoitti:

        Kyllä ne ufohömelöt taitavat todellakin pössytellä aika ahkerasti ja tulos siitä näkyy sutturan foorumilla mm.salaliittohörhöilyinä.

        Ai niin,ootteks' te muuten jonkin tiedustelupalvelun agentteja?

        Ja kyttäätte meitä tosi ufofriiikkejä tälläkin skenellä,skenellä,skenellä,skenellä,hörhh,
        uskon puute,puute,puute,olen Andromedan galaksin ylipappi,marttyyri,ufoguru,guru,
        ööhh,sininen koira.....ööörhhhh...

        Vahvasti minäkin epäilen että ankara pilvenpoltto saattaa nostaa pinnalle ihmisessä piilevän paranoian.


    • Tainatti.

      Ehdottomasti parhaimmat sienet fiilarien saamiseksi ovat Ryypätkääpä ja Naitatti.

    • DarkNH

      Yhtä tietämättömiä huumausaineiksi luokiteltavista aineista kuin ufo-ilmiöstä. Tyhmä muttei onnellinen trolli. Ehkä psykedeelinen kokemus tekisi sinusta paremman ihmisen tai ainakin avakatseisemman.

    • sienipesu

      Pesusientä nautin

    • liisa

      mitähä sieniä syö ihminen joka kuvittelee olevansa ainoa tässä maailmankaikkuidessa

      • iguyiy8

        Kuka kuvittelee olevansa ainoa? Tiedän, että Antarktiksella on pingviinejä, mutta niitä tuskin silti näkee Päijänteellä.
        Kun puhutaan elämästä muualla avaruudessa ja liitetään se yksioikoisesti alienien vierailuihin, ollaan melkoisen pahasti hakoteillä.


      • Ääripää toinen
        iguyiy8 kirjoitti:

        Kuka kuvittelee olevansa ainoa? Tiedän, että Antarktiksella on pingviinejä, mutta niitä tuskin silti näkee Päijänteellä.
        Kun puhutaan elämästä muualla avaruudessa ja liitetään se yksioikoisesti alienien vierailuihin, ollaan melkoisen pahasti hakoteillä.

        Juuri niin, mutta jos kieltää vierailuiden mahdollisuuden kokonaan, niin ollaan sitten sitäkin pahemmin hakoteillä.


      • Paradoksaalista
        Ääripää toinen kirjoitti:

        Juuri niin, mutta jos kieltää vierailuiden mahdollisuuden kokonaan, niin ollaan sitten sitäkin pahemmin hakoteillä.

        "Missä he sitten ovat?"
        Enrico Fermi

        Näillä palstoilla alienien vierailuja pidetään todistettuina, mutta ei missään muualla. Kunnollista näyttöä ei ole ja siksi epäilevä suhtautuminen on viisain vaihtoehto. Ehdoton kieltäminen ei kovin viisasta ole, joskin varmaan terveempää kuin sokea ufousko.


      • Ääripää toinen kirjoitti:

        Juuri niin, mutta jos kieltää vierailuiden mahdollisuuden kokonaan, niin ollaan sitten sitäkin pahemmin hakoteillä.

        Useimmat ns. ufoskeptikot eivät edes kiellä tällaisen mahdollisuutta. Nyt vain on näin että niistä oletettujen olentojen oletetuista vierailuista ei ole oikein konkreettisia todisteita.


      • Ääripää toinen
        Paradoksaalista kirjoitti:

        "Missä he sitten ovat?"
        Enrico Fermi

        Näillä palstoilla alienien vierailuja pidetään todistettuina, mutta ei missään muualla. Kunnollista näyttöä ei ole ja siksi epäilevä suhtautuminen on viisain vaihtoehto. Ehdoton kieltäminen ei kovin viisasta ole, joskin varmaan terveempää kuin sokea ufousko.

        Kumpi onkaan terveempi suhtautuminen, niin sitä en tiedä, eikä sillä ole itselleni niin väliksikään. Vaikka mitään ufoja ei tulisikaan elinaikanaan, niin matemaattisesti laskettuna ufouskovaiset ovat kai silti olleet lähempänä totuutta kannassaan?


      • Ääripää toinen
        kekek-kekek kirjoitti:

        Useimmat ns. ufoskeptikot eivät edes kiellä tällaisen mahdollisuutta. Nyt vain on näin että niistä oletettujen olentojen oletetuista vierailuista ei ole oikein konkreettisia todisteita.

        Eikä niitä konkreettisia todisteita välttämättä tule, vaikka niitä vierailijoita täällä kävisikin.


      • ? what ?
        kekek-kekek kirjoitti:

        Useimmat ns. ufoskeptikot eivät edes kiellä tällaisen mahdollisuutta. Nyt vain on näin että niistä oletettujen olentojen oletetuista vierailuista ei ole oikein konkreettisia todisteita.

        Vaadi koikkalainen samaan hikeen selvitys mitä on pimeä aine ja pimeä energia koska minä en usko niihin ennen kuin saan kattavan selityksen.


    • Sienimenu

      Maanantain ruokavaliooni kuuluu:
      Harmaakirjoheltta
      Huurumadonlakki
      Isokaulussieni
      Juurtomadonlakki

      Tiistain ruokavaliooni kuuluu:
      Kangaskärpässieni
      Kavalakärpässieni
      Keltakärpässieni

      Keskiviikon ruokavaliooni kuuluu:
      Korvasieni
      Lantakaulussieni
      Lehtomyrkkyseitikki

      Torstain ruokavaliooni kuuluu:
      Madonlakit
      Myrkkymalikka
      Myrkkynääpikkä

      Perjantain ruokavaliooni kuuluu:
      Pantterikärpässieni
      Pulkkosieni
      Punakärpässieni
      Ruskokärpässieni

      Lauantain ruokavaliooni kuuluu:
      Suippumadonlakki
      Suippumyrkkyseitikki
      Suippurisakas

      Sunnuntain ruokavaliooni kuuluu:
      Valkokärpässieni
      Valkorisakas
















      Lue
      Muokkaa
      Näytä historia

















      Etusivu
      Tietoja Wikipediasta
      Kaikki sivut
      Satunnainen artikkeli


      Osallistuminen

      Ohje
      Kahvihuone
      Ajankohtaista
      Tuoreet muutokset
      Lahjoitukset


      Tulosta tai vie






      Työkalut







      Muilla kielillä

      ‪беларуская (тарашкевіца)‬
      Boarisch
      Български
      Česky
      Deutsch
      Dolnoserbski
      English
      Euskara
      Français
      한국어
      Hornjoserbsce
      Hrvatski
      Íslenska
      ქართული
      Latviešu
      Lietuvių
      日本語
      ‪norsk (bokmål)‬
      Piemontèis
      Polski
      Português
      Română
      Русский
      Slovenčina
      Slovenščina
      Српски / srpski
      Srpskohrvatski / српскохрватски
      Türkçe
      Українська
      Walon
      中文

      Sivua on viimeksi muutettu 8. heinäkuuta 2012 kello 10.12.
      Teksti on saatavilla Creative Commons Attribution/Share-Alike -lisenssillä; lisäehtoja voi sisältyä. Katso käyttöehdot.
      Wikipedia® on Wikimedia Foundationin rekisteröimä tavaramerkki.
      Ongelma artikkelissa?
      Yksityisyydensuoja
      Tietoja Wikipediasta
      Vastuuvapaus
      Mobiilinäkymä

    • Pyörällä jalkasin

      Vielä ne vanhatkin vaipuu epäuskoon tai kupsahtavat sitä ennen. Tämä koko ufovouhotus on jo painumassa unholaan. Selväjärkiset läksivät jo ajat sitten, tyhmät ja hitaat tulevat myös jättämään uppoavan laivan, kunhan vielä pettyvät muutaman kerran, kun ne ufot eivät ilmestykkään.

    • Bravo ja buu.

      Taas on wannabe- skepot vauhdissansa ja vastailevat itselleen nopeammin kuin ehtivät kysyä.
      Poistivat näköjään keskusteluketjun jossa pohdittiin heidän mahdollista mutta epätodennäköistä henkistä elämää ja motiiveja.

      Sen verran täytyy kuitenkin todeta että muillakin lajeilla on vielä mahdollisuus kehittyä edelleen evoluution myötä kuin ihmisellä koska simpanssit ovat tämän ketjun selkeän todisteen mukaisesti oppineet kirjoittamaan tietävällä koneella juttujaan.
      Se on eri asia ketä näiden jutut kiinnostaa mutta onhan se jännää kun karvaisilla sormillaan koskettelee nappuloita niin näytölle ilmestyy erilaisia "koukeroita".

      • rönsy

        "Poistivat näköjään keskusteluketjun"

        Ihanko skepot käyvät Suomi24:llä poistelemassa keskusteluketjuja? Entäs uskovais-skepot?

        Joo... Järjestelevät varmaan myös sinkoiskuja sekä yllyttävät ilmavoimia pommittelemaan "totuuden" tietäjiä...


    • Bruvo pu Jaa.

      Olet ilmeisesti nauttinut liikaa kundaliinia ja siinä sivussa popsinut eteerisiä sieniä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe