Maikkulan yläaste

-

Mitä mieltä olette Maikkulan yläasteesta? Onko koulussa mielestänne hyvä ilmapiiri? Esiintyykö kiusaamista tms?

15

5088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusa1

Maikkulan koulu on "kiva koulu", mutta siellä kiusataan.

• Anonyymi

Kiva kouluhan on yleensä merkki siitä että varmaan kiusataan.

• traumat tuli

minä koin siellä aika paljon henkistä kiusaamista. sitä ei osannut sillon edes ajatella, hyväksyi vaan sen. pukeutumista, kokeiden numeroita, ihan kaikesta huomauteltiin ja arvosteltiin. toisiin nuoriin ei päässyt tutustumaan, koska he olivat porukoissa. oli ahdistavaa olla koulussa.
      tästä on kuitenkin aikaa.

• -

siellä on niin hyvä ilmapiiri että minä jouduin viettämään välituntini vessassa.. enkä juurikaan käynyt kouluruokalassa syömässä. missään muualla ei ahdistanut olla niin paljon kuin tuolla koulussa, onneksi pääsin pois sieltä. koko kolme vuotta oli pelkkää kärsimystä, ei koulunkäynnin takia vaan ilmapiirin takia. myös minä huomasin paljon henkistä kiusaamista. jos joku on siellä vähänkään erilainen aletaan heti kiusaamaan ja tätä koulua sanotaan vielä kiva kouluksi.. pelkkiä huonoja kokemuksia minulla tästä koulusta!!

• resgesrg
    • Hensku6

Kiva-koulu hanke on hyvä idea koulussa, jossa kiusaamista esiintyy.
      Se on tietenkin surullista, että sitä kiusaamista on; mutta ainahan sitä on.

• Anonyymi

Kävin koulun 2000-luvun puolivälissä. Koko yläasteaikani oli matalalentoa.ilmapiiri suorastaan paska ja ihmisiin oli todella vaikea tutustua(ns. sulloutuivat porukoihin ja jäi useasti yksin)

• Anonyymi

Paljosta vetoa, niin tästä aloituksesta tulee gay-keskustelut 2?

• Anonyymi

Millaisia muut koulut Oulussa?

• Anonyymi

kymmenen vuotta jälkeenpäin koulu on aivan mahtava! Meillä on talossa ihana rehtori soile ja mukava ilmapiiri tässä koulussa❤️❤️

• Anonyymi

Äänestä persuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      12
      4719
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4231
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      232
      3480
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      105
      3045
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      34
      2586
    6. 24
      1931
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      6
      1759
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      88
      1634
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      222
      1603
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      66
      1520
    Aihe