Aihe

Maikkulan yläaste

-

Mitä mieltä olette Maikkulan yläasteesta? Onko koulussa mielestänne hyvä ilmapiiri? Esiintyykö kiusaamista tms?

14

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusa1

Maikkulan koulu on "kiva koulu", mutta siellä kiusataan.

• Anonyymi

Kiva kouluhan on yleensä merkki siitä että varmaan kiusataan.

• traumat tuli

minä koin siellä aika paljon henkistä kiusaamista. sitä ei osannut sillon edes ajatella, hyväksyi vaan sen. pukeutumista, kokeiden numeroita, ihan kaikesta huomauteltiin ja arvosteltiin. toisiin nuoriin ei päässyt tutustumaan, koska he olivat porukoissa. oli ahdistavaa olla koulussa.
      tästä on kuitenkin aikaa.

• -

siellä on niin hyvä ilmapiiri että minä jouduin viettämään välituntini vessassa.. enkä juurikaan käynyt kouluruokalassa syömässä. missään muualla ei ahdistanut olla niin paljon kuin tuolla koulussa, onneksi pääsin pois sieltä. koko kolme vuotta oli pelkkää kärsimystä, ei koulunkäynnin takia vaan ilmapiirin takia. myös minä huomasin paljon henkistä kiusaamista. jos joku on siellä vähänkään erilainen aletaan heti kiusaamaan ja tätä koulua sanotaan vielä kiva kouluksi.. pelkkiä huonoja kokemuksia minulla tästä koulusta!!

• resgesrg
    • Hensku6

Kiva-koulu hanke on hyvä idea koulussa, jossa kiusaamista esiintyy.
      Se on tietenkin surullista, että sitä kiusaamista on; mutta ainahan sitä on.

• Anonyymi

Kävin koulun 2000-luvun puolivälissä. Koko yläasteaikani oli matalalentoa.ilmapiiri suorastaan paska ja ihmisiin oli todella vaikea tutustua(ns. sulloutuivat porukoihin ja jäi useasti yksin)

• Anonyymi

Olen maikkulan koulu oppilas ja ei kyllä ole mitää kiusausta näkynyt pieniä välintilanteitä niitäkin harvoin maikulan kouluun on turvallinen aina mennä ja siellä on hyvä ilmapiiri
      T:Riku Erho

• Anonyymi

Mua pantiin perseeseen siellä koulun vessassa, ja ilman liukkaria väkisin. Olis edes sylkäisseet luistoksi.

Että niin kiva koulu kyseessä!

Terv. Pena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua pantiin perseeseen siellä koulun vessassa, ja ilman liukkaria väkisin. Olis edes sylkäisseet luistoksi.

Terv. Pena

Eikä!!! munkin kassit hakattii koulun vessassa lusikalla sinisiks ja mulle työnnettiin kokonainen ananas perseeseen!!!!! No mut on se ihan kiva koulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv. Pena

Nehän jotku tykkää anaalista, tytöt ja pojat. Onkai se vessassa sotkuisaa kin.. Pitää katella kunnollinen vakituinen kaveri jonka kanssa tykkää muutenkin olla. Ei saa kiusata ketään. Minä olen aikuinen riski ihminen ja menen kyllä väliin jos jotain jossain kiusataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä!!! munkin kassit hakattii koulun vessassa lusikalla sinisiks ja mulle työnnettiin kokonainen ananas perseeseen!!!!! No mut on se ihan kiva koulu.

On se kiva koulu kun sellainen titteli on. Hintaan koulu kans on kiva koulu vaikka siellä lestat kiusaa ja opettajat ja etenkään avustajat ei puutu omiensa touhuun.

• Anonyymi

Paljosta vetoa, niin tästä aloituksesta tulee gay-keskustelut 2?

• Anonyymi

Millaisia muut koulut Oulussa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      11713
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2717
    3. Maisa otti raskauskirtin esille

Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      2082