Maikkulan yläaste

-

Mitä mieltä olette Maikkulan yläasteesta? Onko koulussa mielestänne hyvä ilmapiiri? Esiintyykö kiusaamista tms?

15

5433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusa1

      Maikkulan koulu on "kiva koulu", mutta siellä kiusataan.

      • Anonyymi

        Kiva kouluhan on yleensä merkki siitä että varmaan kiusataan.


    • traumat tuli

      minä koin siellä aika paljon henkistä kiusaamista. sitä ei osannut sillon edes ajatella, hyväksyi vaan sen. pukeutumista, kokeiden numeroita, ihan kaikesta huomauteltiin ja arvosteltiin. toisiin nuoriin ei päässyt tutustumaan, koska he olivat porukoissa. oli ahdistavaa olla koulussa.
      tästä on kuitenkin aikaa.

    • -

      siellä on niin hyvä ilmapiiri että minä jouduin viettämään välituntini vessassa.. enkä juurikaan käynyt kouluruokalassa syömässä. missään muualla ei ahdistanut olla niin paljon kuin tuolla koulussa, onneksi pääsin pois sieltä. koko kolme vuotta oli pelkkää kärsimystä, ei koulunkäynnin takia vaan ilmapiirin takia. myös minä huomasin paljon henkistä kiusaamista. jos joku on siellä vähänkään erilainen aletaan heti kiusaamaan ja tätä koulua sanotaan vielä kiva kouluksi.. pelkkiä huonoja kokemuksia minulla tästä koulusta!!

    • resgesrg
    • Hensku6

      Kiva-koulu hanke on hyvä idea koulussa, jossa kiusaamista esiintyy.
      Se on tietenkin surullista, että sitä kiusaamista on; mutta ainahan sitä on.

    • Anonyymi

      Kävin koulun 2000-luvun puolivälissä. Koko yläasteaikani oli matalalentoa.ilmapiiri suorastaan paska ja ihmisiin oli todella vaikea tutustua(ns. sulloutuivat porukoihin ja jäi useasti yksin)

    • Anonyymi

      Paljosta vetoa, niin tästä aloituksesta tulee gay-keskustelut 2?

    • Anonyymi

      Millaisia muut koulut Oulussa?

    • Anonyymi

      kymmenen vuotta jälkeenpäin koulu on aivan mahtava! Meillä on talossa ihana rehtori soile ja mukava ilmapiiri tässä koulussa❤️❤️

    • Anonyymi

      Äänestä persuja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe