Venlafaxine vie halut

Venlafaxine on ainoa mielialalääke tällä hetkellä, joka ei voimista itsemurhahalukkuuttani ja itsetuhoisuuttani. Mutta se heikentää erektiotani (aamuerektiot ovat olemattomat) ja vaikeuttaa orgasmia niin paljon etten saa itseäni edes masturboimalla laukeamaan ellen yli puolta tuntia jaksa vemputta, että nahatkin alkaa punottamaan. En siis enää edes kykene tyydyttämään itseäni, koska se on niin työlästä, joten masturboinnin rentouttavaa vaikutusta ei ole. Puhumattakaan yhdynnästä. Olen hyvä seksileluna, koska olen niin pitkäkestoinen, mutten itse saa mitään tyydytystä. Voimat loppuu kesken kaiken, koska ei yksinkertaisesti jaksa painaa yli puolta tuntia eikä partnerikaan ikuisuuksia kestä. Minkään ei myöskään tunnu enää samalta.

Tämäkö on nyt sitten se hinta minkä maksan? Vaikka itse lääke on halpa. No kaipa sitä seksittä voi elää. Haluthan tässä häviää muutenkin. Mutta nyt saattaisi olla mahdollisuus parisuhteeseen erään henkilön kanssa. En ole hänelle masennuksestani kertonut. Eihän seksielämästä tule mitään. Tai no voin itse toimia kyllä seksileluna, vaikken orgasmia saisikaan enkä mitään tyydytystä. Jos se järjestely hänelle kelpaa niin ei kai sitten ole ongelmaa. Tosin alan masentua tästä lääkkeen vaikutuksesta, vaikka se on hieman oloani tasannut. Lääkäri pyyti, että käyttäisin vielä 1-2kk ja pyrkisin nyt vaan elämään tämän olon kanssa, koska sekin varmasti parempi kuin, että olisin veistä laittamassa omalle kurkulleni.

Olen kokeillut monia lääkkeitä ja saan yleensä kaikki ne haitalliset sivuvaikutukset. Toisaalta tunnen itseni tunteettomaksi muutenkin, että ehkä parisuhteet on nyt jätettävä pois. Ehkä pystyn elämään tämän olon kanssa, vaikkei mikään pahemmin ilostuta muttei myöskään sureta, vaikkakin tämä vaivaa etten voi enää edes masturboida. No jospa viimeisetkin halut lähtee sitten jossain vaiheessa niin ei ole sekään ongelma.
7580
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Puhu asiasta lekurille, esitä se isona ongelmana parisuhteessa (vaikkei sellaista olisikaan). Kerro, että olet kuullut buspironin kumoavan näitä haitallisia seksisivuvaikutuksia ja että haluaisit kokeilla sitä.

Buspironi on serotoniinisysteemin kautta (pidemmällä tähtäimellä) vaikuttava ahdistuneisuuslääke (teho on vähän niin ja näin), joka ei oikeastaan aiheuta sivuvaikutuksia - muita kuin sen, että seksi voi alkaa sujua masennuslääkityksestä huolimatta.

Nim. kokemusta on.

Äänestä

Mulle on myös määrätty kyseinen lääke mutta en ole uskaltanut sitä aloittaa juuri tuosta syystä. En tiedä mitä tehdä kun mun ahdistusoireet on kuitenkin todella pahoja ja ne rajoittaa koko elämää.

Äänestä

Moro!
Mulla on kans käytössä venlaflaxin, mutta tuollaista ongelmaa kys. lääkkeestä ei ole itselleni tullut. Sensijaan kaikista muista käyttämistäni masennuslääkkeistä on juurikin tullut tuo seksuaalisen mielenkiinnon väheneminen orkkujen saamattomuus.

Äänestä

Luin 3 riviä. Älä vittu syö sitä lääkettä. Mulla on Venlafaxin ja Seroquel. Ottanu 3 viikkoo sitten napit. Pöntöstä vaa alas ettei lääkäri epäile. Paskat noi mitää auta. Tärkeetä vaa et opamoxit pyörii : D

Äänestä
  • Parempaa unta ilman noita paskoja, puhdasta. Kattoo vaikka ens vuoden puolella jotain muutosta. Laput vaan sinne ja uutta mömmöö.

    Äänestä

  • Lollero kirjoitti:

    Parempaa unta ilman noita paskoja, puhdasta. Kattoo vaikka ens vuoden puolella jotain muutosta. Laput vaan sinne ja uutta mömmöö.

    Mukavaa olla edullinen sekopää. Pieni eläke kouraan vaan. Taas laitoshoidossa eläke riittäs kahtee päivää : D. Hulluja ja vankeja hoidetaa ihan naurettavan kalliilla. Jotku ne rahat käärii sieltä.

    Äänestä

Mulla mennyt vuoden Venlafaxin yhdessä Mirtazapiinin kanssa enkä ole huomannut et ois vaikuttanut seksuaalisiin haluihin tai kykyihin. Vaan kyllä on masennuslääkkeiden ansiosta hyvin positiivinen elämänasenne vaikka rahatilanne aivan hirveä, kolme kertaa naisystävä jättänyt ja prostituoituakaan ei ole varaa ostaa. Myönnän et oikeastaan en kyl paljon tulevaisuutta ajattele ja et oikeastaan ainoa asia mitä on kokematta on hyvälaatuinen heroiini. mut kyl kaksoislääkitys masennukseen puree hyvin, kun kaikista ongelmista huolimatta oon yleensä aina ihan hyvällä tuulella.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Depressedman.. kirjoitti:

Venlafaxine on ainoa mielialalääke tällä hetkellä, joka ei voimista itsemurhahalukkuuttani ja itsetuhoisuuttani. Mutta se heikentää erektiotani (aamuerektiot ovat olemattomat) ja vaikeuttaa orgasmia niin paljon etten saa itseäni edes masturboimalla laukeamaan ellen yli puolta tuntia jaksa vemputta, että nahatkin alkaa punottamaan. En siis enää edes kykene tyydyttämään itseäni, koska se on niin työlästä, joten masturboinnin rentouttavaa vaikutusta ei ole. Puhumattakaan yhdynnästä. Olen hyvä seksileluna, koska olen niin pitkäkestoinen, mutten itse saa mitään tyydytystä. Voimat loppuu kesken kaiken, koska ei yksinkertaisesti jaksa painaa yli puolta tuntia eikä partnerikaan ikuisuuksia kestä. Minkään ei myöskään tunnu enää samalta.

Tämäkö on nyt sitten se hinta minkä maksan? Vaikka itse lääke on halpa. No kaipa sitä seksittä voi elää. Haluthan tässä häviää muutenkin. Mutta nyt saattaisi olla mahdollisuus parisuhteeseen erään henkilön kanssa. En ole hänelle masennuksestani kertonut. Eihän seksielämästä tule mitään. Tai no voin itse toimia kyllä seksileluna, vaikken orgasmia saisikaan enkä mitään tyydytystä. Jos se järjestely hänelle kelpaa niin ei kai sitten ole ongelmaa. Tosin alan masentua tästä lääkkeen vaikutuksesta, vaikka se on hieman oloani tasannut. Lääkäri pyyti, että käyttäisin vielä 1-2kk ja pyrkisin nyt vaan elämään tämän olon kanssa, koska sekin varmasti parempi kuin, että olisin veistä laittamassa omalle kurkulleni.

Olen kokeillut monia lääkkeitä ja saan yleensä kaikki ne haitalliset sivuvaikutukset. Toisaalta tunnen itseni tunteettomaksi muutenkin, että ehkä parisuhteet on nyt jätettävä pois. Ehkä pystyn elämään tämän olon kanssa, vaikkei mikään pahemmin ilostuta muttei myöskään sureta, vaikkakin tämä vaivaa etten voi enää edes masturboida. No jospa viimeisetkin halut lähtee sitten jossain vaiheessa niin ei ole sekään ongelma.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu