Haluaisin siis myös noidaksi niinkun monet muutkin täällä näyttävät haluavan. Olen etsinyt netistä vaikka kuinka monesta suomenkielisestä sivustosta edes jonkun pienen harmitoman loitsun. Ei ole löytynyt. Tiedän kyllä että noituus tarvii paljon harjoittelua, mutta siinä se onkin miten ihmeesä harjotella kun ei tiiä miten harjoittelee? Saako siis jostain jotain loitsukirjoja mitkä ei maksa kuitenkaan miljoona euroa vai löytyykö netistä joku suomenkielinen sivusto mistä löytyy loistsuja mistä aloittaa :D?
HELP, tiedän että noituus tarvii harjoittelua..
2
205
Vastaukset
- Metsähinen
Ensiksi täytyy tietää asioista paljon. Täytyy olla puhdas keho, mieli ja tunteva sydän/ sielu. Puhdistamiseen on erilaisia harjoituksia. Mieltään, ajatuksiaan ja tuteitaan täytyy osata hallita ja kohdistaa oikein. Näiden harjoitusten kautta muutaman viikon - vuosien päästä oppii vähitellen ymmärtämään ja kuulemaan luontoa. Luontoon, henkiin ja energioihin on saatava yhteys ja niitä on opittava hallitsemaan. Vasta kaiken tämän = muutaman vuoden päästä voit saada oikein suunitelluilla ja toteutetuilla loitsuilla jotain aikaan.
Kysyttävää? [email protected] - Andenhali
Minäkin tahtoisin olla velho. Metsähinen saako valita oman voiman? Esim: Elämä, Kuolema, Myrsky jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091