Jahti alkaa maanantaina, joko koirat kunnossa?
karhukoirat
8
318
Vastaukset
- Huippu kunnossa!
Khyll nämä meitin jämtti veljekset alkavat jo enempi podeilta näyttää ;)
- iehciek
Joo.. tämäkin yksi juttu:
Muuten koiria säilytetään häkissä, mutta muutama viikko ennen metsästyksen alkua aletaan autolla ajelemaan käsi ulkona ja siinä fleksi jossa koira kiinni..
Tai sitten ajetaan pyörillä ja koirariepu juoksee niin lujaa kuin pääsee vierellä.
Ei muuten välitetä..- kkk:n omistaja
Niin totta...harmittaa itseänikin todella paljon, kun joutuu katselemaan, miten naapurin metsästyskoirat seisovat häkissä vuodesta toiseen...
Itse omistamme karjalankarhukoiran, pääsee lenkille joka päivä ja on sisällä. Vaikuttaa tyytyväiseltä. :)
- Kyllä jämpti on näin
kyllä karhun kanssa kilpasille pyrkivä koira pitää olla VITUN HIENOSSA KUNNOSSA !! ei siihen parin viikon juoksutukset riitä!
Häpeisit ees kun tollasta tuut huutelee- iehciek
Ja jatkan huutelua! Enkä varmasti häpeä ja jokainen kerta puutun tuollaisiin tilanteisiin!
Itse tiedän karhun kaatajana missä kunnossa koira pitää olla.. Koiran kuntoa on ylläpidettävä ympäsivuotisesti, ei vain syksyllä.
Mutta saan katsella ikävä kyllä usein juuri tällaista koiran hoitoa..
Vain muutama viikko ennen pyynnin alkua koiraa aletaan juoksuttamaan auton edessä tai pyörän vieressä.
TULEE VIHA. - seixonta
iehciek kirjoitti:
Ja jatkan huutelua! Enkä varmasti häpeä ja jokainen kerta puutun tuollaisiin tilanteisiin!
Itse tiedän karhun kaatajana missä kunnossa koira pitää olla.. Koiran kuntoa on ylläpidettävä ympäsivuotisesti, ei vain syksyllä.
Mutta saan katsella ikävä kyllä usein juuri tällaista koiran hoitoa..
Vain muutama viikko ennen pyynnin alkua koiraa aletaan juoksuttamaan auton edessä tai pyörän vieressä.
TULEE VIHA.Hirvimiehillä on tunnetusti kaikkein huonnoiten koulutetut ja huonokuntoisinmat koirat. Meillä päin siittä on tullut jo yleinen naurunaihe ja vitsi.
- Monttuun tollaset
sä olet vitsi. ei ne mettäkoirat mittee fifi temppuja tee, ne toimii täysin vaiston varassa vailla järkeä.
- tosi on
Hyvässä kunnossa ovat karjalankarhukoirat, isännän kunto vaan koetuksella kun olisi kiva olla kotona ennen puoltayötä. olisi meinaan kiva mennä seuraavanakin päivänä maastoon. Meidän karjikset toki saavat liikettä ympäri vuoden kun syksyisin aina vähän kokeissakin käydään niin kunto on oltava hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446