karhukoirat

uspin

Jahti alkaa maanantaina, joko koirat kunnossa?

8

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huippu kunnossa!

      Khyll nämä meitin jämtti veljekset alkavat jo enempi podeilta näyttää ;)

    • iehciek

      Joo.. tämäkin yksi juttu:
      Muuten koiria säilytetään häkissä, mutta muutama viikko ennen metsästyksen alkua aletaan autolla ajelemaan käsi ulkona ja siinä fleksi jossa koira kiinni..
      Tai sitten ajetaan pyörillä ja koirariepu juoksee niin lujaa kuin pääsee vierellä.

      Ei muuten välitetä..

      • kkk:n omistaja

        Niin totta...harmittaa itseänikin todella paljon, kun joutuu katselemaan, miten naapurin metsästyskoirat seisovat häkissä vuodesta toiseen...
        Itse omistamme karjalankarhukoiran, pääsee lenkille joka päivä ja on sisällä. Vaikuttaa tyytyväiseltä. :)


    • Kyllä jämpti on näin

      kyllä karhun kanssa kilpasille pyrkivä koira pitää olla VITUN HIENOSSA KUNNOSSA !! ei siihen parin viikon juoksutukset riitä!
      Häpeisit ees kun tollasta tuut huutelee

      • iehciek

        Ja jatkan huutelua! Enkä varmasti häpeä ja jokainen kerta puutun tuollaisiin tilanteisiin!
        Itse tiedän karhun kaatajana missä kunnossa koira pitää olla.. Koiran kuntoa on ylläpidettävä ympäsivuotisesti, ei vain syksyllä.
        Mutta saan katsella ikävä kyllä usein juuri tällaista koiran hoitoa..
        Vain muutama viikko ennen pyynnin alkua koiraa aletaan juoksuttamaan auton edessä tai pyörän vieressä.

        TULEE VIHA.


      • seixonta
        iehciek kirjoitti:

        Ja jatkan huutelua! Enkä varmasti häpeä ja jokainen kerta puutun tuollaisiin tilanteisiin!
        Itse tiedän karhun kaatajana missä kunnossa koira pitää olla.. Koiran kuntoa on ylläpidettävä ympäsivuotisesti, ei vain syksyllä.
        Mutta saan katsella ikävä kyllä usein juuri tällaista koiran hoitoa..
        Vain muutama viikko ennen pyynnin alkua koiraa aletaan juoksuttamaan auton edessä tai pyörän vieressä.

        TULEE VIHA.

        Hirvimiehillä on tunnetusti kaikkein huonnoiten koulutetut ja huonokuntoisinmat koirat. Meillä päin siittä on tullut jo yleinen naurunaihe ja vitsi.


    • Monttuun tollaset

      sä olet vitsi. ei ne mettäkoirat mittee fifi temppuja tee, ne toimii täysin vaiston varassa vailla järkeä.

    • tosi on

      Hyvässä kunnossa ovat karjalankarhukoirat, isännän kunto vaan koetuksella kun olisi kiva olla kotona ennen puoltayötä. olisi meinaan kiva mennä seuraavanakin päivänä maastoon. Meidän karjikset toki saavat liikettä ympäri vuoden kun syksyisin aina vähän kokeissakin käydään niin kunto on oltava hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe