Tarvitsen nopeasti (asiallisen) vastauksen..

asdfgghd

Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja hän sanoi seksin jälkeen että pelkää lauenneen pikkaisen sisääni.. Onko mahdollista että olen raskaana ? Ja en ole päässyt ostamaan jälkiehkäisypilleriä..

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun se yksi ainoa siittiö riittää tekemään sinut raskaaksi.niin kyllä,voit olla raskaana.

• NikoS

Onhan se toki mahdollista. Missä vaiheessa kuukautiskiertosi on? Jos alku- tai loppuvaiheessa niin raskaus erittäin epätodennäköinen. Jälkiehkäisypillereitä saa apteekista ilman reseptiä ja ne pitää ottaa parin vrk sisään yhdynnästä.

Laittakaa ehkäisyasiat kuntoon nii miehesi saa rauhassa laueta sisääsi (tai ainakin kortsuun).

• mahdollista aina

Näitä tällaisia kysymyksiä täällä ja ehkäisypalstalla riittää....

Kyllä. On mahdollista. Aina ilman ehkäisyä harrastettaessa on mahdollisuus raskauteen. Vaikka poikaystäväsi ei olisi tuntenutkaan mahdollisesti hieman lauenneensa, spermaa roiskuu aina jonkin verran ja mahdollisuus raskauteetn tietty on.
      Voit tietenkin laskeskella että millainen tod. näköisyys kuukautiskiertosi perusteella on, että ollet ovulaatiovaiheessa, ja miettiä olisi sen perusteella miten todennäköistä, että olet raskaana.
      Nyt et taida oikein muuta voida kuin odotella, ja kun seuraavat kuukautiset pitäisi tulla, tee raskaustessti. Varsinkin jos ei kuukautisia ala kuulumaan...

• asdfgggg

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

• neuvoja.
        asdfgggg kirjoitti:

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

Jos kuukautisesi alkavat kunnolla, voit olla melko varma, ettet ole raskaana. Mutta tee kuitenkin raskaustesti varmuuden vuoksi. Ja lopeta tupakointi ja alkoholin käyttö kaiken varalta, jos vaikka raskaus onkin alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      938
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe