Tarvitsen nopeasti (asiallisen) vastauksen..

asdfgghd

Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja hän sanoi seksin jälkeen että pelkää lauenneen pikkaisen sisääni.. Onko mahdollista että olen raskaana ? Ja en ole päässyt ostamaan jälkiehkäisypilleriä..

5

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun se yksi ainoa siittiö riittää tekemään sinut raskaaksi.niin kyllä,voit olla raskaana.

• NikoS

Onhan se toki mahdollista. Missä vaiheessa kuukautiskiertosi on? Jos alku- tai loppuvaiheessa niin raskaus erittäin epätodennäköinen. Jälkiehkäisypillereitä saa apteekista ilman reseptiä ja ne pitää ottaa parin vrk sisään yhdynnästä.

Laittakaa ehkäisyasiat kuntoon nii miehesi saa rauhassa laueta sisääsi (tai ainakin kortsuun).

• mahdollista aina

Näitä tällaisia kysymyksiä täällä ja ehkäisypalstalla riittää....

Kyllä. On mahdollista. Aina ilman ehkäisyä harrastettaessa on mahdollisuus raskauteen. Vaikka poikaystäväsi ei olisi tuntenutkaan mahdollisesti hieman lauenneensa, spermaa roiskuu aina jonkin verran ja mahdollisuus raskauteetn tietty on.
      Voit tietenkin laskeskella että millainen tod. näköisyys kuukautiskiertosi perusteella on, että ollet ovulaatiovaiheessa, ja miettiä olisi sen perusteella miten todennäköistä, että olet raskaana.
      Nyt et taida oikein muuta voida kuin odotella, ja kun seuraavat kuukautiset pitäisi tulla, tee raskaustessti. Varsinkin jos ei kuukautisia ala kuulumaan...

• asdfgggg

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

• neuvoja.
        asdfgggg kirjoitti:

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

Jos kuukautisesi alkavat kunnolla, voit olla melko varma, ettet ole raskaana. Mutta tee kuitenkin raskaustesti varmuuden vuoksi. Ja lopeta tupakointi ja alkoholin käyttö kaiken varalta, jos vaikka raskaus onkin alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      277
      4722
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2941
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      41
      2911
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1694
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      64
      1471
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      97
      1322
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1222
    Aihe