Tarvitsen nopeasti (asiallisen) vastauksen..

asdfgghd

Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja hän sanoi seksin jälkeen että pelkää lauenneen pikkaisen sisääni.. Onko mahdollista että olen raskaana ? Ja en ole päässyt ostamaan jälkiehkäisypilleriä..

5

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun se yksi ainoa siittiö riittää tekemään sinut raskaaksi.niin kyllä,voit olla raskaana.

• NikoS

Onhan se toki mahdollista. Missä vaiheessa kuukautiskiertosi on? Jos alku- tai loppuvaiheessa niin raskaus erittäin epätodennäköinen. Jälkiehkäisypillereitä saa apteekista ilman reseptiä ja ne pitää ottaa parin vrk sisään yhdynnästä.

Laittakaa ehkäisyasiat kuntoon nii miehesi saa rauhassa laueta sisääsi (tai ainakin kortsuun).

• mahdollista aina

Näitä tällaisia kysymyksiä täällä ja ehkäisypalstalla riittää....

Kyllä. On mahdollista. Aina ilman ehkäisyä harrastettaessa on mahdollisuus raskauteen. Vaikka poikaystäväsi ei olisi tuntenutkaan mahdollisesti hieman lauenneensa, spermaa roiskuu aina jonkin verran ja mahdollisuus raskauteetn tietty on.
      Voit tietenkin laskeskella että millainen tod. näköisyys kuukautiskiertosi perusteella on, että ollet ovulaatiovaiheessa, ja miettiä olisi sen perusteella miten todennäköistä, että olet raskaana.
      Nyt et taida oikein muuta voida kuin odotella, ja kun seuraavat kuukautiset pitäisi tulla, tee raskaustessti. Varsinkin jos ei kuukautisia ala kuulumaan...

• asdfgggg

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

• neuvoja.
        asdfgggg kirjoitti:

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

Jos kuukautisesi alkavat kunnolla, voit olla melko varma, ettet ole raskaana. Mutta tee kuitenkin raskaustesti varmuuden vuoksi. Ja lopeta tupakointi ja alkoholin käyttö kaiken varalta, jos vaikka raskaus onkin alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      95
      1084
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      624
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      479
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      438
    Aihe