Tarvitsen nopeasti (asiallisen) vastauksen..

asdfgghd

Harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä ja hän sanoi seksin jälkeen että pelkää lauenneen pikkaisen sisääni.. Onko mahdollista että olen raskaana ? Ja en ole päässyt ostamaan jälkiehkäisypilleriä..

5

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun se yksi ainoa siittiö riittää tekemään sinut raskaaksi.niin kyllä,voit olla raskaana.

• NikoS

Onhan se toki mahdollista. Missä vaiheessa kuukautiskiertosi on? Jos alku- tai loppuvaiheessa niin raskaus erittäin epätodennäköinen. Jälkiehkäisypillereitä saa apteekista ilman reseptiä ja ne pitää ottaa parin vrk sisään yhdynnästä.

Laittakaa ehkäisyasiat kuntoon nii miehesi saa rauhassa laueta sisääsi (tai ainakin kortsuun).

• mahdollista aina

Näitä tällaisia kysymyksiä täällä ja ehkäisypalstalla riittää....

Kyllä. On mahdollista. Aina ilman ehkäisyä harrastettaessa on mahdollisuus raskauteen. Vaikka poikaystäväsi ei olisi tuntenutkaan mahdollisesti hieman lauenneensa, spermaa roiskuu aina jonkin verran ja mahdollisuus raskauteetn tietty on.
      Voit tietenkin laskeskella että millainen tod. näköisyys kuukautiskiertosi perusteella on, että ollet ovulaatiovaiheessa, ja miettiä olisi sen perusteella miten todennäköistä, että olet raskaana.
      Nyt et taida oikein muuta voida kuin odotella, ja kun seuraavat kuukautiset pitäisi tulla, tee raskaustessti. Varsinkin jos ei kuukautisia ala kuulumaan...

• asdfgggg

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

• neuvoja.
        asdfgggg kirjoitti:

Kuukautiseni pitäisi alkaa loppukuusta se on yleensä vähän heitellyt pari päivää sinne sun tänne vaikka normaaliin aikaan alkavat. Mietin että minulla on yleensä ollut jonkunlaisia menkka kipuja päivän ennen kuin alkavat. Ja mulla on normaalisti ollut pari ekaa päivää menkkojen alkamisesta menkka kipuja ja sitten onneks aina hellittää. Mutta onko normaalia jos tuleekin vähän haaleempaa verta kuin normaalisti ja normi menkka kipuja tuntuu jo nyt kun melkein normaalin näköistä tulee? Mulla ei oo muita kipuja ollut kun vatsassa nyt tänään ja yhtenä päivänä pisti, mutta samalla tavalla kuin saisi pistoksen juoksiessa. Ja semmosia mulla tuntuu välillä kyljissä ja mahan lähellä. Ja mietin onko mahdollista olla raskaana kun poltan, viikonloppuna join paljon alkoholia ja en oo syönnytkään kunnolla, kun kiirettä koko ajan, olis kiva jos joku vaivautuisi lukemaan ja vastaamaan tähän romaani kommenttiin. Ja vielä piti sanoa että ehkäisy on kunnosss, mutta kortsut oli päässyt loppumaan.. Ja en haluaisi lasta vielä kun vähän päälle parikymppinen oon ja lapsia kerkee hommaamaan sitten myöhemmin =)

Jos kuukautisesi alkavat kunnolla, voit olla melko varma, ettet ole raskaana. Mutta tee kuitenkin raskaustesti varmuuden vuoksi. Ja lopeta tupakointi ja alkoholin käyttö kaiken varalta, jos vaikka raskaus onkin alkanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7169
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3370
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2532
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2282
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      2279
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2192
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2119
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1759
    Aihe