Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

jälkiehkäisypilleri

Mitä käy jos ottaa 2 jälkiehkäisypillerii kuukaude sisäl????
369
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ei käy mitään. Itse jouduin myös ottamaan kaksi ihan muutaman viikon sisällä, ja kysyin apteekkarilta ja hän sanoi että jos ei tullut edellisestäkään pilleristä oireita (esim. huonovointisuus yms) niin tuskin tulee toisestakaan. Jos ihan muutaman päivän sisään ottaisi niin voisi aiheuttaa helpommin selosteessa olevia oireita.

Äänestä

Kiitoss paljoon!

Äänestä

Kannattais varmaan teidän molempien hoitaa ehkäisyasiat kuntoon kun popsitte niitä pillereitä oikeen urakalla..? Ei ne mitenkään hyvää tee elimistölle, aivan mielentön määrä hormoneja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kertokaaa kirjoitti:

Mitä käy jos ottaa 2 jälkiehkäisypillerii kuukaude sisäl????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu