Yksinäinen miehenalku

Yksin oleva

Löytyykö täältä naista todella ujolle miehelle. Olen päälle parikymppinen ja etsin samankaltaista naisseuraa itselleni. Olen sosiaalisesti todella avuton ja kömpelö ja kaipailisin tasollani olevaa naista. Yksin on todella kurja olla, tahdon löytää elämänkumppanin itselleni, perustaa perheen ja saada lapsia. Eikö Suomesta, maasta jossa on tuhansia yksinäisiä ihmisiä löydy toista sitoutumisen haluista ihmistä? Tunnen itseni kypsäksi perheen perustamiselle. Tahdon asettua aloilleni, viettää tavallista perhe-elämää. Olen ulkonäöstäni huolehtiva mies, treenaan salilla. Olen kaikinpuolin kunnollinen mies: olen raitis, enkä tupakoi. Olen huolehtivainen ja hellä, osaan ottaa toisen tarpeet huomioon. Minusta tulisi hyvä isä lapsille.

Sinä nainen siellä ruudun takana: hakusessa oleva ikähaarukka on suunnilleen minun ikäisistäni kymmenen vuotta vanhempaan. Olethan myös tupakoimaton, etkä läträä liikoja viinan kanssa.

Otahan rohkeasti yhteyttä osoitteseen [email protected]

12

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi moinen

      Hei, taatusti löydät naisen, tai nainen löytää sinut. Älä ole superkriittinen oman sosiaalisen minäsi kanssa. Kaikki me ollaan välillä avuttomia ja ujoja ottamaan kontaktia. Ja ihmiset on erilaisia, hiljaisia, rauhallisia, kovaäänisiä, ja suurimmalla volyymillä puhuvilla usein vähitenb asiaa. no ei pidä ehkä yleistää. Kaikkea hyvää sinulle, miehenalku.

      • "Hei, taatusti löydät naisen, tai nainen löytää sinut."

        Tai sitten ei löydä! Minäkin olin samassa tilanteessa parikymppisenä ja nyt 33 vuotiaana tilanne on edelleen sama.


      • alkoholi on pahaa
        wlfwd kirjoitti:

        "Hei, taatusti löydät naisen, tai nainen löytää sinut."

        Tai sitten ei löydä! Minäkin olin samassa tilanteessa parikymppisenä ja nyt 33 vuotiaana tilanne on edelleen sama.

        muuten hyvä, mut sulle näyttää alkoholi maistuvan.


      • alkoholi on pahaa kirjoitti:

        muuten hyvä, mut sulle näyttää alkoholi maistuvan.

        Ilman alkoholia olisin täysin kokematon, eli sitä on lähes pakko käyttää vaikkei se maistukkaan.


      • hhdezegh
        wlfwd kirjoitti:

        Ilman alkoholia olisin täysin kokematon, eli sitä on lähes pakko käyttää vaikkei se maistukkaan.

        sun pitää hymyillä enemmän.näin saat hitosti naisia.


      • hhdezegh kirjoitti:

        sun pitää hymyillä enemmän.näin saat hitosti naisia.

        Hyvässä nousuhumalassa olen yhtä hymyä, eikä ole toiminut.


      • alkoholi on pahaa
        wlfwd kirjoitti:

        Hyvässä nousuhumalassa olen yhtä hymyä, eikä ole toiminut.

        Ei kun ensitapaamisella just ei kannata hymyillä niin toinen ei rupea ajattelemaan että sulla on just tietynlainen seura mielessä. Ellet sitä juuri etsi. Varmaan vastapuolikin arvostaa, jos toinen tulee selvinpäin juttelemaan. No, minä ainakin arvostaisin.
        Ootko kokeillut tavata ihmisiä netistä? Se on hyvä tapa tavata uusia ihmisiä jos aloitteenteko jännittää.


      • alkoholi on pahaa kirjoitti:

        Ei kun ensitapaamisella just ei kannata hymyillä niin toinen ei rupea ajattelemaan että sulla on just tietynlainen seura mielessä. Ellet sitä juuri etsi. Varmaan vastapuolikin arvostaa, jos toinen tulee selvinpäin juttelemaan. No, minä ainakin arvostaisin.
        Ootko kokeillut tavata ihmisiä netistä? Se on hyvä tapa tavata uusia ihmisiä jos aloitteenteko jännittää.

        "Varmaan vastapuolikin arvostaa, jos toinen tulee selvinpäin juttelemaan."

        Baarissa harvemmin ollaan selvinpäin, paitsi viikkokeikoilla.

        Ei tunnu olevan helpompaa netissä. Tosi vähän saman henkisiä ja kaikilla tuntuu olevan joku lemmikki. Se ainoa täydellisen sopivan oloinen pelästyi parisuhdekokemattomuuttani.


      • alkoholi on pahaa
        wlfwd kirjoitti:

        "Varmaan vastapuolikin arvostaa, jos toinen tulee selvinpäin juttelemaan."

        Baarissa harvemmin ollaan selvinpäin, paitsi viikkokeikoilla.

        Ei tunnu olevan helpompaa netissä. Tosi vähän saman henkisiä ja kaikilla tuntuu olevan joku lemmikki. Se ainoa täydellisen sopivan oloinen pelästyi parisuhdekokemattomuuttani.

        Mjaa, minä olen ollut baarissa selvinpäin. Lähinnä olen käynyt baareissa vain kun joku on pyytänyt tai sitten musiikin takia.

        Mitäköhän tämä samanhenkisyys sitten mahtaa olla? No jokaisella on tietysti omat preferenssinsä, mutta kokemattomuus parisuhdeasioissa ei pitäisi olla mikään niin outo juttu. Aika ahdasmielistä sanon minä. Ei se kumppanin löytäminen kaikille niin helppoa ole.


      • alkoholi on pahaa kirjoitti:

        Mjaa, minä olen ollut baarissa selvinpäin. Lähinnä olen käynyt baareissa vain kun joku on pyytänyt tai sitten musiikin takia.

        Mitäköhän tämä samanhenkisyys sitten mahtaa olla? No jokaisella on tietysti omat preferenssinsä, mutta kokemattomuus parisuhdeasioissa ei pitäisi olla mikään niin outo juttu. Aika ahdasmielistä sanon minä. Ei se kumppanin löytäminen kaikille niin helppoa ole.

        Rock-/ metallihenkistä meinasin, ainakin pitää sietää metallia. Kyllä se parisuhdekokemattomuus taitaa aika outoa olla 33 vuotiaalla.


      • hdzdzf
        wlfwd kirjoitti:

        Rock-/ metallihenkistä meinasin, ainakin pitää sietää metallia. Kyllä se parisuhdekokemattomuus taitaa aika outoa olla 33 vuotiaalla.

        pyydä joltain ammattilaiselta apua että saat itsellesi naisen.


      • alkoholi on pahaa
        wlfwd kirjoitti:

        Rock-/ metallihenkistä meinasin, ainakin pitää sietää metallia. Kyllä se parisuhdekokemattomuus taitaa aika outoa olla 33 vuotiaalla.

        Se on ymmärrettävää, että haluaa kumppanin joka ymmärtää samaa musiikkityyliä ainakin mitä tulee alternativeen. Sitä voisi keikoilta kokeilla mennä juttelemaan ihmisille. Minäkin kun olen keikoilla käynyt niin olen ollut yksin...ja selvinpäin tottakai. Aika säälittävää, mutta minkäs sille mahtaa.
        Ei kaikki ole noin ahdasmielisiä, monet kyllä ovat valitettavasti. Minusta se olisi vaan plussaa jos miehellä ei olisi kovin montaa exää mihin vertailla. Jokainen ihminen on kuitenkin erilainen ja parisuhteeseen liittyy aina tietynlaista opettelua, mistä toinen pitää ja ei pidä jne. niin mä näkisin, että kokemattomuus ei ole täysin negatiivinen asia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe