Kun herää, avaa silmät, eikä kestä sitä tosiasiaa että asiat ovat totta. En kestä, ahdistaa ahdistaa ahdistaa.
Eilen olin taas masentunut - masentuneempi kuin pitkään aikaan. Välillä huusin, välillä itkin, välillä makasin lattialla kattoon tuijottaen.
Ketipinoreita (joita en siis syö kuin 25 mg unen saamiseksi sekä ahdistuksen lievittämiseksi) on jäljellä enää 1. Säästän sitä. Kyllä, minulla on reseptit. Pitäisi mennä apteekkiin.
Nyt en enää halua olla
Ei hempetti...
Okei anteeksi sekavuus. Tuntuu siltä, ettei minulla ole ketään, kenelle puhua tästä.
Kun ahdistaa
ertyuiopg
3
244
Vastaukset
Kun asiat ovat t o d e l l a syvästi persiillään on hyvin shokeeraavaa herätä moiseen todellisuuteen. Adrenaliinit hyppäävät verenkemiaan, on pakko pompata pedistä.
Olen tälläisia tilanteita kokenut usein. Aamulla sitä mielessään kelaa, missä nyt mennään. Tressi on vielä normaalia, mutta paniikkitilanteeseen herääminen tosipaha.
Kyllä sinun ertyi...pitäisi päästä purkamaan pahaa tilannettasi luotettaville ulkopuolisille mieluummin nopeasti.- elämän reaaliteetti
Kerro mitkä asiat ovat niitä todellisia ja ahditavia.
- j k
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613