Pentu pissaa päälleni yöllä

Minä vaan

Meillä on 15 viikkoinen kissanentu joka on sisäsiisti. Viime yönä se oli kuitenkin pissannut päälleni 3 kertaa.. Miksi??? Ei se muuten pissaille muualle kuin laatikkoon. Se ei voi olla yksinäisyyttä, sillä olemme kotona paljon, leikimme sen kanssa ja sillä on myös kissakaveri. Antakaahan vähä vinkkejä miten pissailun saa loppumaan..

6

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissat ihania

      pikku kissa unohtaa mennä pissalle, ja varsinkin jos astia kaukana.mä kannoin välillä kissan astialle,kun heräsi

    • huiog7780

      näytä sille missä wc on laatikko on tai hommaa toinen laatikko siihen lähelle

    • viirukatti45

      Meillä on kaksi 3,5kk vanhaa kissanpentua. Molemmat tietää tasan tarkkaan, että missä on laatikko. Toinen on nyt keksinyt, että tekee kyllä laatikkoon kakat, mutta pissan voi laskea mihin vain pehmeään paikkaan. Nyt joutuu koko ajan vahtimaan, että missä vaiheessa katti keksii ottaa reilun haara-asennon ja siitä päättelemään, että nyt pissattaa. Sitten äkkiä katti hiekkalaatikolle. En ymmärrä...

      • 12+16

        Oletko tarkistuttanut kissan eläinlääkärillä pissavaivojen poissulkemiseksi? Mikä hiekka kissoilla on käytössä? Monet kissat vierastavat esim. puupohjaisia hiekkoja kun taas mikrohiekka on yleensä suosittu. Laatikoiden määrää ja paikkaa kannattaa myös miettiä ja mielellään kokeilla vaikka väliaikaisesti useampaa laatikkoa eri paikoissa.

        Mutta tosiaan, lähtisin siitä, että pissanäyte eläinlääkäriin, erityisesti kun pissaaminen kohdistuu pehmeisiin paikkoihin. Pissaaminen sattuu -> kissa yhdistää kivun laatikkoon -> etsii pehmeämpää paikkaa kivun lievittämiseksi.


    • Omituinen kissa

      Mulla on aika erikoinen tapa kissalla,noin 3kk ikäinen uroskissa,se imee omaa pienenpientä nisäänsä ja kehrää tyytyväisenä ja yrittää tehdä sitä salassa.
      Yöllä jos se on sängyssä se hakeutuu peiton alle suojaan ja kohta alkaa kuulua lutkutus ja kehrääminen samaan aikaan,se on niin huvittavaa että olen joskus purskahtanut nauruun keskellä yötä.
      Kissalla on kaverina kaksosveljensä mutta sillä tapaa ei ole,molemmat on hyvin kilttejä ja leppoisia tapauksia.

    • pikkupissat

      Kissathan on tarkkoja siitä missä ne haluaa pissa-astian olevan.Mä jouduin sen kymmenet kerrat siirteleen astiaa mut siin oli se ongelma että kun otin 2 kissa veljestä niin toinen kyllä teki pissat aastiaan missä tahansa se astia oli mut se oli hyvä kun niin pieni ja joutui etsimään joskus et mihinköhän se vessa nyt on laitettu.Niinpä mulla oli kahta kissaa varten useampi astia.Mutta tää toinen teki joskus pissat astiaan ja yleensä nurkkiin.Se oli muutenkin omituinen,se alkoi karkaileen ja lopulta se ei enää tullut kotiin.Näin sen usein ja naapuritkin kertoi aina missä se on nähty mutta kotiin ei poika enää ikinä tullut.Hankipa useampi hiekka-astia ja vaihda hiekkalaatua.Se ei oo niin ikävä juttu kuin se et mun ex koirani teki 9 pentuu ne tuli öisin pissaan mun päälle.Siinä olin todella kusessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe