mainostaa opastettuja kaupunkilomia. Mitä tämä opastettu matka käytännössä tarkoittaa. Kiinnostusta olisi mutta kuin ei ole matkustamisesta juuri kokemusta
OK Matkat
4
194
Vastaukset
- Ervo A
Se tarkoittaa ihan sitä mitä nimi sanoo. Kun tulet lentokentälle määränpäähän, sinulla on opas vastassa ja hän on järjestänyt kuljetuksen hotelliissi. Kaupunkikierros on yleensä aina järjestetty ja sen lisäksi muita mahdollisia tutustumiskäyntejä. Oppaalta voit kysyä kaiken tarvittavan ja kohtuullista tuskin on odottaa, että hän olisi koko ajan kädestä viemässä, saat kyllä häneltä tarpeeksi tietoa pieneen omatoimisuuteenkin. Loman jälkeen hän palauttaa taas sinut lentokentälle. Rohkeasti matkaan vain, omatoimisetkin ovat usein aloittaneet opastetuista matkoista.
- soittamalla parasta
Kannatta tarkistaa puhelimitse, missä kohteessa on opas - omalla Wienin matkallamme ei ainakaan ollut. Kentältä ja kentälle kuljettiin omaan tahtiin julkisilla, opas piipahti hotelilla vasta seuraavana aamuna ja teki noita kiertokäyntejä kaupungilla.
- pakkonauraa
Mitä, siis itsekseenkö opas teki kiertokäyntejä kaupungilla? Omituista, mitä se nyt ketään kiinnostaa missä opas itsekseen hyppää.
- en asioi OK:n kanssa
Laadukkaalla kaupunkimatkalla löytyy jo matkan tiedoissa mitä se sisältää. Kannattaa ehkä ottaa reissu joltain muulta kuin OK-matkoilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161