Eilen mulle oli sit näköjään tungettu ekstaasia. Kaverit on ottanu silt tyypiltä jo miljoona kertaa sitä, eikä mitää oo ollu, paitsi ne mitä siitä nyt tulee, hyvä olo jne,
Mua kaduttaa NIIN paljon että otin:( oli hyvä fiilis hetken mut muutaman tunnin päästä ylähuuli turpos ja on nyt ollu ehk 10h turvonneena.. Ei oo kipee tai mitään. Voisko johtua tosta ekstaasista, ku oon allerginen aika monelle lääkeaineelle, kuten penisiliiniä. Muita oireita ei oo ollu, ku toi huuli. Pelkään mennä lääkärii, jos ne saa tietää et oon ottanu nii kertooko ne vanhemmille tms? Wäää:( auttakaa, älkää tuomitko. Se oli eka ja vika kerta!
Huulen turpoaminen! auttakaa;(
Tyttö17
7
1823
Vastaukset
- se auttaa
Mene lekuriin.
- määmy
Se on iha kokist kii. Toine laittaa pääaineet toine lisämausteit.
Opitko jotain kavereistas? Oot sä ihan varma, että se huuli oikeasti turpoaa?
Jos se onkin vain hallusinaatio....älä leikkaa sitä huulta irti vaikka äänet niin käskisi.
.... xD- julma mies
Toivottavasti kuolet siihen huumeeseen. ja kaveris kans ketä käyttää.
- olemme kaikkialla
jätä savustettu liha ja turvaudu jumalaan. se olet sinä..... vink vink..
- wsege
Voi olla allergiaa ehkä. Extaasi häviää elimistöstä noin viikossa.
- persettäni
Vitut siinä mitään viikkoa mee. Tietysti jos on läski... selittäisi myös turvonneen huulen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930