Hei! Olen pian lähdössä lomalle play de inglesiin. Ajattelin kysästä teiltä jotka siellä on käyneet niin pari kysymystä ..
Eli onko siellä millaisia pikku kauppoja mistä saa ostettuja "Feikki" vaatetta. Olin juuri turkissa ja sieltä löytyi hollisteria jne todella halvalla.. Eli onko kanariansaarilla isoja kauppakeskuksia jossa samanlaisia vaatekauppoja kun suomessakin vai löytyykö sieltä pikku kojuja jotka ovat täynnä "merkkivaatetta.." :-)
Play de Ingles vaatekaupat
12
3391
Vastaukset
- feikkiäkaikille
Kaikkea löytyy. Ingles on täynnä turistikrääsäkauppoja ja pikku putiikkeja juuri kaltaisillesi.
Las Palmasista löytyy aitoja merkkivaateliikkeitä ja sinulle sopivia ei ihan aitoja.
Aivan fantastinen paikka tehdä kaikenlaisia, myös huonoja ostoksia.
Minä käyn siellä lomailemassa ja nautin hyvästä ilmastosta. - Krääsät
HEI . kaikki myytävä siellä on roinaa ja kaukana merkki tuotteista ,korut rihkamaa ,ruostuuvat yön aikana kaulassa. joten ei kannata ostaa mitään.Paikka muuten on hyvä ,,,,monta kertaa käynyt ja meen edelleenkin vaatteet vien mennessäni ei sitä krääsää päälle.
- tuulia
Muutama parempi vaateputiikki on Inglesissä San Fernandon puolella Bella Vistassa.Muuten kannattaa ajaa vaikka bussilla Las Palmasiin,siellä on enemmältikin putiikkeja ja myöskin suurempia kokoja vaatteissa jos sattuu tarvitsemaan.
- Petu
Sosittelen myös käymään kauppakeskus atlanticossa joka sijaitsee lentokentän ja inglesin välissä.muistaakseni bussi 66 menee sinne viereen.mukava kauppakeskus jossa on kunnon liikkeet.bubto roma ym..suosittelen.
- Petu
Sosittelen myös käymään kauppakeskus atlanticossa joka sijaitsee lentokentän ja inglesin välissä.muistaakseni bussi 66 menee sinne viereen.mukava kauppakeskus jossa on kunnon liikkeet.bubto roma ym..suosittelen.
- shoppailemaan
Petu kirjoitti:
Atlanticon reissulla kannattaa käydä katsastamassa myön Vecindarion muita kauppoja. Kylän pääkatu kauppoineen on korttelin päässä Atlanticosta.
Vecindariossa on myös El Corte Inglesin outlett myymälä, josta tekee välillä halpoja löytöjä.
- dsgdfg
Ingles on aivan surkea shoppailukohde, mutta se onkin turistirysä. Missä päin Turkkia teit hyviä ostoksia. Olen lähdössä itse Antalyaan. Ensi kertaa Turkkiin, saa nähdä jääkö viimeiseksi.
Las Palmas ok, mutta ei edullinen. - don Luis
Samanlaista feikkitavarain myyntiä,kuin esim. aurinkorannikolla,ei inglesissä juurikaan näe.Meloneraksen alueella on hyviä merkkituotekauppoja,mutta hinnakkaita.Inglesistä en itsekään ostaisi mitään vaatetavaraa.Yumbossa kyllä on moniakin vaate,nahkatavara y.m. kauppoja.Voiha sieltä aina jotain löytyä.
- vilperi571
Ymbosta on muutama halpispaita lähtenyt matkaan samaten kuin niiltä markkinoilta mitkä Maspalomasin yläpuolella ovat jonain viikonpäivänä. Sieltä on lähtenyt jopa muutamat "laadukkaat" housutkin matkaan ja tinkiminen on sallittua! ;)
Paras oli vajaa vuosi sitten ostettu 3:n eken lyhythihainen todella tukevasta puuvillakankaasta tehty metsänvihreä khakipaita kahdella taskulla varustettuna ja enemmänkin olisin niitä ostanut, mutta oli sattumoisin "viimeinen". :))
Löytöjä voi tehdä, mutta aika harvinaista on löytää sellainen jossa laatu/hintasuhde on taatusti kohillaan!! - pasaati
Etupäässä rätei ja lumppui.
- tarac-
Heips! Kannattaa käydä Vecindaariossa, siellä on Atlantico kauppakeskus, joka on siis suht. lähellä Playa Del Inglesiä, bussilla pääsee, mutta ihan parhaat kauppakeskukset löydät Telde:stä : El Mirador, sekä Las Palmasista: Las Arenas. :) Olin juuri keväällä Kanarialla 3kk!
- Kiitti vinkistä
Tarac-, kiitti vinkistä! Tuolla täytyy käydä... vuokra-autolla.... :)
How to get to El Mirador Shopping Centre:
By bus: not a good idea, as there are no direct buses for tourists from the south of Gran Canaria.
By taxi: hop on and shout, "Centro Comercial El Mirador"
By car: get onto the GC-1 motorway towards Las Palmas de Gran Canaria and get out at exit 5, Valle de Jinamar, and then look for signs that read "El Mirador". If you're coming from Las Palmas de Gran Canaria, get on to the GC-1 towards the south, and out at exit 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275