Odotan esikoista ja laskettu aika on käsillä. Nyt viime päivien aikana on tullut paljon kivuttomia harjoitussupistuksia ja sitten tänään tilanne on muuttunut - aivan yllättäin alkoi iltapäivällä menkkamaiset kivut ja jomotukset, etenkin alaselässä tuntui.
Muutaman kerran tuntui erittäin kivulias "polte" selässä, joka kesti jonkun aikaa ja meni sitten ohi. Sitten vähitellen kivut heltyivät..
No nyt illalla taas menkkakipujen tyylistä jomottelua, sellainen olo niin kuin menkat olisi alkamassa (minulla on siis normaalisti tosi kivuliaat kuukautiset).
Voisiko olla synnytys lähellä? Minulla ei ole ollut aiemmin tämmöisiä kipuja, eikä oikeastaan noita harjoitussupistuksiakaan aiemmin (tai ainakaan en ole niitä hoksannut).
Kovasti houkuttaisi jo synnyttämään, sillä vatsa alkaa ahistaa! :)
Joko synnyttämään?
2
198
Vastaukset
- dghökj
Voi olla tai sitten ei. :) Semmoiselta paikkojen pehmittelyltähän nuo kuulostaa, mutta joillain voi olla koviakin supistuksia ja jomotteluja ja silti menee ihan yliajalle asti, eli tulee se 42 raskausviikkoa täyteen. Itselläni oli muutamana iltana pikkuisen kivuliaita supistuksia ja sen jälkeen tulikin lähtö synnyttämään. Toivotaan, että sinullakin h-hetki olisi jo lähellä. :)
- 38+5
Minulla ollut noita kipuja jo yli kolme vuorokautta ennen sitä kivuttomia supistuksia puolesta välistä lähtien.. Toinen lapsi kyseessä, mutta ainakin nämä kolmisen päivää on vain kypsytellyt tilannetta. Katsotaan sitten josko se tästä vaikka lähipäivinä..... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761