Hei, isälläni on kolli-kissa. Maatias -kissalla on ihanat olot isälläni, pääsee ulos melko säännölisesti jne.. Mutta isä ei tiedä paljon kissalle annetaan hyytelö -ruokia raksujen lisäksi. Jos kissa on päivän sisällä niin 1 pussillinen. Ulkona ollessa 1,5 - 2 pussia raksut. Onko se sopiva määrä 3 -vuotiaalle kollikissalle?
Ruoan määrä?
3
170
Vastaukset
- Maatiaiset <3
Jos kissa ei ole lihava eikä laiha niin määrä on sopiva :)
- Hyytelö -kolli
No kissa ei ulkoa näytä pullerolta tai liika laihaltakaan kun ulkona juoksee hullunlailla varmaan :'D onhan kissalla muuten kaikki okei ja sisällä pomppii sohvilla kynnet leluissa ja nii.. :'D Ei se lihava taida sitte olla?
- Eläinten ystävä
Minkä ikäinen kissa on? Iästä tietenkin riippuen, mutta jos on aikuinen, nii itse antaisin näin: jos on sisällä päivän niin 2 pussia, ja jos on ulkona niin 2-3.
Kissa tietää itsekin jos sillä on nälkä, ja yleensä kyllä pyytää ruokaa, jos sitä haluaa. :)
Itsellänikin on 2 kissaa, ja toinenkin viettää paljon päivästä ulkona, eikä silti syö mitenkää erityisen paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976