Muovisia vaippahousuja? Sellaisia jotka tulevat vaipan päälle lisäsuojaksi? Mielellään sellaisia jotka saa lukittua päälle ettei niitä voi riisua helposti pois?
mahtaako löytyä?
4
335
Vastaukset
- Itse käyttäjä
Hei. Kyllä sellaisia muovisia vaippahousuja on saatavilla. Kumpaa mallia sitten haluaa
vain käyttää, eli löytyy pelkkää umpimallista housua, ja sitten on nepparimallista vaippahousua myös. Itsellä on käytössä nepparimallinen muovivaippahousu.
Helpottaa huomattavasti paremmin vaipan vaihtamista kuivaan. Mutta tätä lukko asiaa minä en tunne, että mitenkä mukamas muoviset vaippahousut saisi lukkoon.
Sitten on tietenkin yksi mahdollisuus, että kun laittaa vaipan, muoviset vaippahousut, kokopotkupuvun jossa on vetoketju seljän puolella, niin sitten ei ainakaan saa itse vaippaa pois otettua. Tässä nyt aluksi jotakin tietoja sinulle hyvä veli tai sisko.- lukko+
Mitä kokoja niitä muovihousuja löytyy? Eikö sellainen potkupuku oo hirveän kuuma pitää yllä? Ja minkä hintaisia ne housut olisivat? Entä potkupuku?
- Itse käyttäjä
lukko+ kirjoitti:
Mitä kokoja niitä muovihousuja löytyy? Eikö sellainen potkupuku oo hirveän kuuma pitää yllä? Ja minkä hintaisia ne housut olisivat? Entä potkupuku?
Muovivaippahousuja löytyy ihan S - XXL kokoon asti, ja hinnat niissä liikkuvat mallista riippuen tossa 15 € - 50 € välillä. Sitten taas tälläinen kokopotkupuku maksaa noin 35 € - 75 € materiaalista riippuen. Itse kun aikanaan ostin tuotteen, niin silloin maksoin 45 €.
- lukko+
Itse käyttäjä kirjoitti:
Muovivaippahousuja löytyy ihan S - XXL kokoon asti, ja hinnat niissä liikkuvat mallista riippuen tossa 15 € - 50 € välillä. Sitten taas tälläinen kokopotkupuku maksaa noin 35 € - 75 € materiaalista riippuen. Itse kun aikanaan ostin tuotteen, niin silloin maksoin 45 €.
Mistä muovihousuja ja noita vaippa/potkupukuja saa ostaa? Onko potkupuvut muovia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784