Tarjoan yksitysopetusta matematiikassa (sekä lyhyessä että pitkä)ssä ja fysiikassa peruskoulun ja lukion kursseihin sekä valmennusta ylioppilaskirjoituksiin tai pääsykokeisiin. Työstän pro gradu -työtäni lääketieteellisen tekniikan fysiikassa.
Minulla on ennestään kokemusta yksityisopetuksesta jo kolmen vuoden ajalta. Opetus voidaan räätälöidä yksilöllisesti juuri halutunlaiseksi. Opetusalueena Tampereen alue. Minun on mahdollista opettaa myöäs Turun alueella, kun sovitaan opetuksesta hiukan etuäteen.
Ota yhteyttä:
Yhteydenotot ja kysymykset osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numerosta 050-3069777 ja http://tampereentukiope.nettisivu.org/
Opetusta matematiikassa ja fysiikassa Tampereella (ja Turussa)
Mikko Uhmavaara
1
269
Vastaukset
- lääkikseen14
Hei!
Opetatko vielä fysiikkaa? Luen toista kertaa Lääketieteen pääsykokeisiin Tampeereella ja muut aineet ovat hallinnassa, mutta fysiikka tuottaa ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311