Haussa on mainoskasvot ja vartalot aloittavaan urheiluliikkeeseen.
Toivomme hakijoiden olevan nuoria ja nuorekkaita, kokemus kameran edessä olosta ei ole vaatimus..
Ottamalla minuun yhteyttä, annan sinulle lisätietoja työstä, sekä pääset täyttämään hakukaavakkeen niin halutessasi!!!!
[email protected]
Sinustako mainokasvo aloittavaan urheiluliikkeeseen?!
3
431
Vastaukset
- He-Man&FE-Male
Hei
Olemme nuoripari, mies 23 / nainen 19
Pituus mies 188cm / nainen 173cm Painot 82,5kg ja 56,5kg
Miestä usein kutsuttu suomen nuoreksi Brad Pitiksi, naisen lähin julkinen vastine ehkä Kate Beckinsale elokuvasta Underworld.
Miehen pääharrastukset voimistelu sekä uimahypyt, molemmissa ollut nuorten SM-tasolla. Naisen pääharjoittelulajit fitness sekä potkunyrkkeily.
Olisimme innokkaita malleiksi urheilu- ja viihdealalle
Laittakaa muutkin työmahdollisuuksien tarjoajat sähköpostiosoitteenne tänne, niin voimme lähettää lisäinformaatiota sekä näytekuviamme - modelssssss
Olen Sexy, hoikahko urheilullinen 21v. blondi, ota yhteyt
[email protected] - karvarami
Kyllä, minusta tulee mallinne. Rami karvainen kolkytvee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815