Pieni budjetti, Barcelona

ellisep

Moikka!
Ajattelin tulla täältä kysymään koska kukaan tuttuni ei osaa vastata kun eivät nekään ole reissailleet. Eli, haluaisin kaverini kanssa lähteä pienellä budjetilla pienelle lomalle barcelonaan. Matka kestäisi 4 yötä. Voitteko suositella jotain hostellia joka on aivan keskustassa! Olen yrittänyt etsiä mutta en saa noista kartoista oikein selvää..barcelona on iso kaupunki ja on vaikea hahmottaa että hostelli ja nimenomaa Hostelli (,ei hotelli) olisi aivan kaikkien palveluiden lähellä. pääsääntöisesti haluamme vain nauttia hyvästä ruuasta ja juomasta ja ostella vain jotain pientä ja kierrellä kaupungissa....ei tuo shoppailu oikein huvita. Ja onko mitään ideoita mitä siellä voisi tehdä? Emme kumminkaa mitään museoita mene katsomaan...olemme siis 21 vuotiaita. Ja tuo budjetti..mietin että kuinkahan kallista siellä on? Että kuinka paljon rahaa pitäisi varata 4 päivän lomaan?

7

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lllllll

      Kannattaisko tuo kysymys laittaa osioon MATKAILU-EUROOPPA-ESPANJA-BARCELONA...

    • Okei, mietinkin että minne tänne tämä kysymys kuuluu... -.- en ikinä ole kirjoittanut mitään keskustelua joten ei tarvi heti repiä pelihousuja ;D

      • lllllll

        Isot kirjaimet oli tarkoitettu vain selkeyttämään, ei huudoksi;)


    • Mutta kiitos vinkistä en nähnytkään tuollaista aiemmin...sieltä löytyy paljon tietoa..KIITOS!!!!!!!

    • näin se vuan männöö

      Barcelonassa keskustaa taitaa olla Ramblan seutu. Oudosta kaupungista kun hakee hotelleja vaikka booking.com sta ja katsoo sitten hotellin kartalta niin kartalla näkyy myös useita muita hotelleja. Hotellit keskittyvät yhteen tai ehkä pariin ryppääseen. Tästä voi helposti hahmottaa keskustan tai suositun alueen jossa on paljon meininkiä, kauppoja ja/tai baareja.

    • r6tjfjjfj

      Onhan siellä hostelleja vaikka millä mitalla. Itse joskus säästelin hintaa nukkumalla mm. puiston penkillä ja juna-asemalla.

      • oleee!

        Sinä et ole nukkunut kuin putkassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe