"On turhaa koittaa olla onnellinen.."

tämäpäivä

En voi näin maanantaisin sanoo muuta kuin, että tän biisin sanat sopii niin täysin mun elämään.

"Maanantai ei ollut taaskaan
kaikkein armeliain
On turhaa koittaa olla onnellinen
Minä tiedän kyllä sen
Minä tiedän kyllä sen miltä tuntuu"

Kertokaa miten löydän onnen? Mikä on tehnyt sut onnelliseks? Nyt tuntuu, että seinät kaatuu päälle ja oon täysin yksin tässä elämässä ilman sielunsiskoja. Piristäkää mun päivää :)

5

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+5
    • Esko

>>Kertokaa miten löydän onnen? Mikä on tehnyt sut onnelliseks?

Mitä sinä onnellisuudeksi nimität?
      Monet tarkoittavat onnellisuudella hyvää parisuhdetta.
      Jos luulet, että yksin voi olla onnellinen, niin kyllä sekin on hyvin mahdollista.
      Oma keho antaa suuren hyvän olon tunteen. Tietoisuus on itsessään onnellista. Hyvä hengitys tuottaa hyvänolon tunteen helposti. Täytyy vain välttää tuhoamasta omaa kehoaan ja terveyttään.
      On ilmeistä että kaikki eläimetkin saavat hyvänolon tunteen terveydestä, vaikka eivät mitään ajattelekaan. Ihmiset ajattelevat usein negatiivisesti ja tulevat siitä huonovointiseksi.
      Älä usko näitä, jotka sanovat "On turhaa koittaa olla onnellinen.." Se on selvää tyhmyyttä.

• juupajuu3

Onnen, hmm. Olen löytänyt ainakin osan siitä sen tekojen avulla. Onnea ei näet voi odottaa. Se pitää luoda itse.

Tiedäthän sanonnan: "Se, joka ei ole tehnyt viime aikoina virheitä, ei ole edes yrittänyt mitään hienoa".
      Täydellisyyden tavoittelu ei siis johda mihinkään.

Olen itse mennyt kohti niitä asioita, jotka ovat kiinnostaneet. Ja sillä hetkellä, kun olen epäröinyt, olen ollut poissa mukavuusalueeltani ja ajatellut: "miks mää oon tässä tilanteessa? miks en vaan jäänyt kotiin?", on täytynyt pitää päämäärä mielessä. Juuri silloin Ei saa luovuttaa. Koska se hetki menee ohi.
      Ja koska kaikkea voi kokeilla. Olen ajatellut: "jos tämä ei toimi, niin olen ainakin kokemusta rikkaampi". Ja sitä kokemusta ei pääsisi syntymään, jos en edes yrittäisi.
      Näiden kokeilujen avulla olen löytänyt osan onnellisemmaksi. Tullun itsevarmemmaksi, tavannut mielettömiä ihmisiä.

• juupajuu3

*tullut onnellisemmaksi

• Anonyymi

Ei turhaa, ihan järkevä yritys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe