Kokkolan venetsialaiset

Kokkolan vierailija

Aiemmin kirjoitin huonosti käyttäytyneestä juhlijoista aseman lähistöllä.

Olen ollut aikeissa pistäytyä kokkolassa venetsialaisissa..Onko kaupunki yhtä sekaisin siloinkin..Täytyykö asennoitua puolustautumaan sade vaattein "puukoin puntarein" Luotiliivein,tai jotenkin..

Vai onko tapahtuma enemmän myös perheille tarkoitettu.? Tai paremmin valvottu poliisin osalta..

Rokkitapahtumaa ei ainakaan juuri valvottu ja en nähnyt ainoaakaan poliisi partiota ko.viikonloppuna.
Kai siellä kokkolassa on poliisilaitos..

12

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klikkaa ja lue :))
    • kokkolan vierailija

Hupsista..Taidan pysyä poissa. miulle kun tuo alkoholi on nautinto aine ja hauskanpito aine..Teillä ei siis ole poliiseja tarpeeksi ja tarpeeksi tarkoittaa, suhteessa tapahtuneisiin häiriöihin.
      Järjestyksen pito on poliisin tehtävä,tai kieltää karnevaalit jos tapahtuma on yleinen turpaan veto kisa..

• mamma66

Tervetuloa vierailija vierailulle! Itse olen osallistunut Venetsialaisiin pari kymmentä vuotta. Lasten kanssa ja nyt kun lapset ovat jo aikuisia menen ilman heitä, tosin hekin ovat venetsialaisissa mukana omien ystäviensä kanssa. Suosittelen soihturisteilyä ja käy katsomassa mökkialueita, ovat upeita tulivalaistuksissaan. Juopottelua, kyllä joillakin itetysti. Minua se ei ole koskaan häirinnyt, itse en juo enkä mene paikkoihin joissa örveltäjät ovat. Ilotulituksen jälkeen nukkumaan niin tärkeimmät onkin nähty, aamuyöstä ne örveltäjät liikkuvat enkä itse näe mitään syytä liittyä siihen seuraan. Kovin mustaa kuvaa Kokkolasta maalataan mutta tule itse katsomaan ja arvostele oman näkemyksesi mukaan. toivottavsti nautit valon ja tulen juhlasta, esiityjät ovat ainakin hyviä!

• Äimän käki

On se kumma kun vain tekee mielesi palata tänne Kokkolaan vaikka saitkin niin huonoa kohtelua rock-festarin aikoihin!?!?

• dadadadadadadaa

Jukka Poika esiintyy tänään "sä oot silkkii mun sylissäni"

• TOSIrealisti Kokkola

Sitä minä vain ihmettelen, ettei Vaasa tai jopa Helsinki ole varastanut Kokkolan Venetsialaisia. Kaiken mahdollisen ne ovat vieneetkin, mutta silti Vaasa ei ole mitään. Jumalan selän ja tiettömien taipaleitten takana oleva kyläpahanen. Ja nyt se haalii itselleen jopa alueemme poliisijohdon. Sotilasjohtohan meni jo 1995, mutta mitä on jäljellä. Muutama hassu henkilö...
        Entä Helsinki (Pasila). Ylen radio Keskipohjanmaan ohjelmiin kuului aikanaan erittäin suosittu ohjelma "Toiveita ja terveisiä". Myöhemmin sen "varastivat Eteläpohjanmaan ja Pohjanmaan radiot. Viimeisenä sen omi itselleen Pasila nimellä Onnensävel, joka kattaa koko valtakunnan lauantaisin kello 7-9.
        Niin meni sekin ohjelma päin p........ Ketä kiinnostaa kuulla, että Äkäslompolassa joku mummo täyttää 90 vuotta toivelaulun "Mummon vanha kaappikello raksuttaa..." -laulun kera

• pusifer
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

Sitä minä vain ihmettelen, ettei Vaasa tai jopa Helsinki ole varastanut Kokkolan Venetsialaisia. Kaiken mahdollisen ne ovat vieneetkin, mutta silti Vaasa ei ole mitään. Jumalan selän ja tiettömien taipaleitten takana oleva kyläpahanen. Ja nyt se haalii itselleen jopa alueemme poliisijohdon. Sotilasjohtohan meni jo 1995, mutta mitä on jäljellä. Muutama hassu henkilö...
        Entä Helsinki (Pasila). Ylen radio Keskipohjanmaan ohjelmiin kuului aikanaan erittäin suosittu ohjelma "Toiveita ja terveisiä". Myöhemmin sen "varastivat Eteläpohjanmaan ja Pohjanmaan radiot. Viimeisenä sen omi itselleen Pasila nimellä Onnensävel, joka kattaa koko valtakunnan lauantaisin kello 7-9.
        Niin meni sekin ohjelma päin p........ Ketä kiinnostaa kuulla, että Äkäslompolassa joku mummo täyttää 90 vuotta toivelaulun "Mummon vanha kaappikello raksuttaa..." -laulun kera

Turku ainakin on yrittänyt

• Veltoin Lukio
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

Voi,voi sua varmaan kiusattiin siellä Vaasassa?

• gybnh7

rakettien ja pommien paukuttelu pitäisi kieltää kokonaan venetsialaisina kokkolassa.

• ruhallista viikolopp

olen yli 40 vuotta ollut venetsialaisissa eikä ole tavinnut tapella, kyllä se on paljon itsestäkin kiinni

• taigers

Tervetuloa. Tänä vuonna lapset on huomioitu entistäkin paremmin. Lapset pääsevät pelaamaan lentopalloa! Jee! Nyt ei tarvitse lastenkaan tyytyä enään heille erikseen räätälöityyn ohjelmaan vaan pääsevät harrastamaan joka pojan unelma peliä.

• veneziad

oliko kukaan katsomassa ilotulitusta minkälainen se oli, onko kaupungilla ollut paljon järjestyshäiriöitä, oliko kukaan Hickarön silloilla ihailemassa väriloistoa ja valoloistoa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      122
      2391
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2213
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1200
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1013
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      859
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      857
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      796
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      760
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      737
    Aihe