Mulle tuli tuossa joku aika sitten kännyyn tuolta firmalta mainos viesti ja siinä oli linkki sitten kilpailuun, jossa oli joku tabletti tai mikä nyt olikaan palkintona.
Pistin viestin menemään ja takas tuli ohjeet ja säännöt ja jotain hintoja vastaan otetuista viesteistä.
No ok sitten alko puhelin piippaamaan yhtä soittoa ja mä olin aivan hädissäni, että eihän tämän pitäny näin mennä, äkkiä pistin lopetus viestin palvelulle nii johan lakkas puhelin ripuloimasta..
Viestejä ehti tulla yhtä soittoa ainakin 10 ja tänään näin puhelin laskusta, että kylläpä ei ollu halpaa lystiä tämäkään, melkein 30 euroo oli tullut pelkästään siitä, että ne oli pistänyt mulle tulemaan aivan hulluna niitä viestejä.
Itse pistin tasan tarkkaan 2 viestiä, aloitus ja lopetus viestin ja opin sen etten enää ikinä osallistu tuollaisiin kilpailuihin!
Onko muille tullut yllätyksenä tämän kilpailun hinnakkuus?
Surfacen kilpailu, älkää lähettäkö yhtäkään viestiä!
3
303
Vastaukset 3
- koojii
jeps,mies oli laittanu yhen viestin ja puhelinlaskussa veloitettu tuo 30€!!!
- arsbo100
Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.
- arsbo100
Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r125641- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463- 34447
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19440- 5438
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379