Mulle tuli tuossa joku aika sitten kännyyn tuolta firmalta mainos viesti ja siinä oli linkki sitten kilpailuun, jossa oli joku tabletti tai mikä nyt olikaan palkintona.
Pistin viestin menemään ja takas tuli ohjeet ja säännöt ja jotain hintoja vastaan otetuista viesteistä.
No ok sitten alko puhelin piippaamaan yhtä soittoa ja mä olin aivan hädissäni, että eihän tämän pitäny näin mennä, äkkiä pistin lopetus viestin palvelulle nii johan lakkas puhelin ripuloimasta..
Viestejä ehti tulla yhtä soittoa ainakin 10 ja tänään näin puhelin laskusta, että kylläpä ei ollu halpaa lystiä tämäkään, melkein 30 euroo oli tullut pelkästään siitä, että ne oli pistänyt mulle tulemaan aivan hulluna niitä viestejä.
Itse pistin tasan tarkkaan 2 viestiä, aloitus ja lopetus viestin ja opin sen etten enää ikinä osallistu tuollaisiin kilpailuihin!
Onko muille tullut yllätyksenä tämän kilpailun hinnakkuus?
Surfacen kilpailu, älkää lähettäkö yhtäkään viestiä!
3
223
Vastaukset
- koojii
jeps,mies oli laittanu yhen viestin ja puhelinlaskussa veloitettu tuo 30€!!!
- arsbo100
Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.
- arsbo100
Kerran mullekki kävi nuorempana nii et näin kilpailun jonku lehden takan ja siin oli joku arvonta. Luulin et se oli joku arpajuttu et sä lähetät viestin kerotaa voitiksä ja thats it. Mut sit alko hirveest tulla joitai tietovisa viestei ja makso jotai 2e viesti. Vaik pistin lopestusviestin joka sanotti sen lehen takan. Onneks oli vaa prepaid ja vaihettii liittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741327
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii1211310- 621204
Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?52982Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60913Kirk ei ollut hyvä ihminen
Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli218870Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73820Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o33795Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol152771Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25737