Vapaa kuvaus

Perus mies Nivalasta.

Aloituksia

21

Kommenttia

223

  1. Murphy´s irish stout.

    Mitäpä olette mieltä kyseisestä oluesta? Itse tuli tilattua moneenkin otteeseen läheisestä olut pubista tuota kolpakolli
    Oluet
    2
    257
  2. Surfacen kilpailu, älkää lähettäkö yhtäkään viestiä!

    Mulle tuli tuossa joku aika sitten kännyyn tuolta firmalta mainos viesti ja siinä oli linkki sitten kilpailuun, jossa ol
    Kännykkäpelit
    3
    80
  3. Eduskuntaan yt-neuvottelut.

    Kuka kannattaa?Minulla ainakin alkaa mitta olemaan täysi näitten herrojen palkka sotkujen jälkeen, ei muuta ku neuvottel
    Maailman menoa
    2
    79
  4. Härmä air, mitä kokemuksia teillä on siitä?

    Olen hankkimassa ensimmäistä omakotitaloa ja ajattelin muurauttaa sinne takan ja mietin tuota Härmä airin piippu putkea.
    Takat ja tulisijat
    14
    9412
  5. Will Smith/Seitsemän elämää..

    Mitä mieltä olette elokuvasta?Itse katsoin täs aivan äsken ja vieläkin pitää silmäkulmia kuivatella ja en todellakaan ol
    Elokuvat
    0
    140
  6. Islanti...

    Oli esitys kyllä niin hyvä et voisin kyllä tytölle toivoa voittoa:) Aivan mahtava lauluääni ja hieno kappale, ihan herki
    Musiikki
    5
    373
  7. Jokos muuten olette hankkineet...

    Asun vapuksi?Ja minkälaisen?
    Vappu
    6
    851
  8. Nyt on kyllä vaikee..

    Pidätellä kyyneliä kun sain hetki sitten tietää et pappa nukkui pois.Olihan se kyllä tiedossa, että lähdön hetki on lähe
    Kuolema ja suru
    5
    815
  9. Tom Hanks, mikä hänen elokuvistaan..

    Tai elokuvista ovat parhaimpia teidän mielestä? Minun suosikit ovat;Sinulle on postia ja terminaali, onhan noita muitaki
    Elokuvat
    6
    298
  10. Barry Manilow

    Löytyykö karaoke kappaleita kyseiseltä laulajalta?Ja mistä niitä saattas saada?
    Karaoke
    3
    246
  11. Hyvvee yötä kaikille

    Ihanille naisille, kiva kun olette meidän miesten elämää sulostuttamassa:)
    Järki ja tunteet
    2
    191
  12. House

    Millon alkaa taas jaksot vai onko loppunut jo kokonaan?Kiitän tiedoista.
    Tv-sarjat
    3
    303
  13. Täällä myös yksi yksinäinen..

    Haluaa lähettää joulu terveiset kaikille kohtalo tovereille.Jospa me joskus pääsemme pois tästä yksinäisyyden loukusta,
    Yksinäisyys
    3
    612
  14. Kyllä mä taidan..

    Välittää sinusta Kirsi ihan oikeesti!Kyllä teki pahaa nähdä sun lähtevän jonkun toisen mukaan..Mut enhän minä voi määrät
    Työpaikkaromanssit
    0
    407
  15. Voi kun saisin..

    Semmoisen lahjan jouluna, joka valaisisi minulle mitä ajattelet minusta..Olisi paljon helpompaa sen jälkeen eikä tarvits
    Järki ja tunteet
    1
    164
  16. Kauniita unia...

    Yhdelle erityiselle naiselle, älä nuku huomenna liian pitkään, muuten mä en ehi nähdä sua tarpeeks!Jos joskus tulevaisuu
    Ihastuminen
    0
    294
  17. Perkule nainen...

    En tiedä miten sen teet, taas pyörit mun päässä vaikka järjen äänellä olen yrittänyt sinut unohtaa...Ei siihen paljoo ta
    Järki ja tunteet
    1
    308
  18. miten tässä eläis eteenpäin?

    Oli pakko tänne välillä laittaa mietteitä ku ei jaksa aivokopassa niitä pyöritellä..Niin olin kiinnostunu yhestä naisen
    Työpaikkaromanssit
    4
    626
  19. Anteeksi sulle.

    Tänään kuulin kautta tajusin, että sut toinen vissiin omistaa..Tuli heti niin tyhjä olo et en viiti kuvailla mut kun tyh
    Työpaikkaromanssit
    2
    470
  20. moi kipe..

    Mä olen monesti sua katsellut kun teet keittiössä niitä hommias ja varmaan olet muakin katsellut toivon niin...Mä odotan
    Työpaikkaromanssit
    0
    304