Mikä on kasvihuoneessani vikana kun avomaankurkut
jaksaa kasvaa n. 2cm ja sitten kellastuu ja tippuu pois. Itse kasvi kyllä kasvaa pituutta aivan valtavasti. Varret on jo miehen mittaiset(8 tainta ja kaikissa sama juttu)
Samassa kasvihuoneessa kasvaa pitkää kurkkua josta jo voi kerätä satoa ja tomaatitkin on jo aika isoja. Avomaankurkku vaan ei jaksa kehittyä. Mitään lannoitetta en ole käyttänyt.
Avomaankurkku ei tee kurkkuja....
6
5893
Vastaukset
- Kalle
Olisikohan lajike joka tarvitsee pölytyksen eli se ei ole onnistunut joten jos näin on niin topsypuikko käteen ja pölyttämään ja jopa kurkku kasvaa.
- Viime vuonna onnistui
Kiitos vinkistä! Pumpulipuikkoa on nyt pyöritelty ahkerasti kukissa. Toivotaan parasta....
- Anonyymi
Taimet kasvavat, mut ei tule kukintoa mistä johtunee.
- Anonyymi
Sama vaiva minunkin avomaankurkulla kasvihuoneessa. Pensselillä olen yrittänyt pölyttää. Mikä muu syy voisi olla?
- Anonyymi
Mulla on onnistunut avomaalla ja vielä savipohjalla.en ole lannoittanut.mutta saveen oon sekoittanut puutarhamultaa,kompostia,turvetta ja hiekkaa...kun olen siemenet kylvännyt touko kesäkuun vaihteessa.niin koko ajan tarkastanut että penkki on jonkun verran kostea.liikaakaan vettä ei saa lsittaa.nyt on tullut jo kolme purkkia säilöttyä ja yksi satsi syöty tuoreena.kukan ja varren välisiä pikku alkuja on vielä vaikka kuinka.pekki kannattaa kitkeä ja rivien välit oon mullannut parikertaa.
- Anonyymi
Liikaa vettä. Kyllä pekin pitää olla koko Jankostea,mutta ei vetinen.paras lannoite on,hiekka,puutarhamulta ja turve sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476