Avomaankurkku ei tee kurkkuja....

Viime vuonna onnistui

Mikä on kasvihuoneessani vikana kun avomaankurkut
jaksaa kasvaa n. 2cm ja sitten kellastuu ja tippuu pois. Itse kasvi kyllä kasvaa pituutta aivan valtavasti. Varret on jo miehen mittaiset(8 tainta ja kaikissa sama juttu)
Samassa kasvihuoneessa kasvaa pitkää kurkkua josta jo voi kerätä satoa ja tomaatitkin on jo aika isoja. Avomaankurkku vaan ei jaksa kehittyä. Mitään lannoitetta en ole käyttänyt.

6

5952

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

Olisikohan lajike joka tarvitsee pölytyksen eli se ei ole onnistunut joten jos näin on niin topsypuikko käteen ja pölyttämään ja jopa kurkku kasvaa.

• Viime vuonna onnistui

Kiitos vinkistä! Pumpulipuikkoa on nyt pyöritelty ahkerasti kukissa. Toivotaan parasta....

• Anonyymi

Taimet kasvavat, mut ei tule kukintoa mistä johtunee.

• Anonyymi

Sama vaiva minunkin avomaankurkulla kasvihuoneessa. Pensselillä olen yrittänyt pölyttää. Mikä muu syy voisi olla?

• Anonyymi

Mulla on onnistunut avomaalla ja vielä savipohjalla.en ole lannoittanut.mutta saveen oon sekoittanut puutarhamultaa,kompostia,turvetta ja hiekkaa...kun olen siemenet kylvännyt touko kesäkuun vaihteessa.niin koko ajan tarkastanut että penkki on jonkun verran kostea.liikaakaan vettä ei saa lsittaa.nyt on tullut jo kolme purkkia säilöttyä ja yksi satsi syöty tuoreena.kukan ja varren välisiä pikku alkuja on vielä vaikka kuinka.pekki kannattaa kitkeä ja rivien välit oon mullannut parikertaa.

• Anonyymi

Liikaa vettä. Kyllä pekin pitää olla koko Jankostea,mutta ei vetinen.paras lannoite on,hiekka,puutarhamulta ja turve sekaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      824
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10