Keskiyö

ruma ihminen

Kyllä ihminen voi sitten olla tyhmä!Menin eroamaan ja muuttamaan kauas pois kotoa, luovuin ihanasta perheestäni ja nyt minulla on kauhea koti-ikävä!Haluan vain kotiin rakkaiden luokse..saanko ikinä enää mahdollisuutta siihen??? Voiko meistä enää tulla onnellisia?

23

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostan..

sinulle keskiyö..

• kylmäkäsi

kyllä voi, jos tahdot niin.

• Hei

äläpäs nyt! sinulla oli täydet syyt erota ja sinä olet rehellinen ihminen.

minusta sinä suostuit erotilanteessa asioihin, jotka eivät edes olleet rehellisesti sanottuna hyviä sinulle! sinun mittasi oli täysi ja se tuli sydämestäsi.

jos taloudellinen tilanteesi ei nyt ole niin hyvä kuin ennen, ei se vielä tarkoita yhtään mitään. minusta tämä ero oli sinulle henkilökohtaisesti onnenpotku.
      muutit muualle ja niin oli tarkoituskin, eli se siis tapahtui niinkuin pitikin.

miksi sinä toivoisit itsellesi sitä vanhaa elämää? se on jo ollut ja mennyt.
      sinun "vanha onnesi" eli oman aikakautensa. muitta edessä on uusi ajanlasku ja uusi kumppani. nykyään eletään nopeaa aikakautta ja mennään eteenpäin, niin sinunkin on tehtävä. ihan totta, et voi jäädä paikallesi.
      uusi kumppanisi tulee kotiisi, tai sinä menet hänen kotiinsa. te olette erilaisia yksilöitä, mutta se voi hyvinkin rikastuttaa henkistä elämäänne.

t. Keskiyö

• ruma ihminen

miksi joudut muuttamaan taas pois jos oli tarkoiettu että muutan tänne? yksi mies on käynyt kotonani kerran,mies jota toivoinkin,vaan siihenpä se taisi sitten jäädä,,nyt olen koditon ja miehetön:( en ymmärrä miksi aina käy näin?

• ruma ihminen kirjoitti:

miksi joudut muuttamaan taas pois jos oli tarkoiettu että muutan tänne? yksi mies on käynyt kotonani kerran,mies jota toivoinkin,vaan siihenpä se taisi sitten jäädä,,nyt olen koditon ja miehetön:( en ymmärrä miksi aina käy näin?

Hei

en millään jaksa muistaa olenko kirjoittanut sinulle pitkän tulkinnan, olenko?
        kyllä tässä nyt näkyy onnellinen koti, ihan totta!!!!!
        sano sinä minulle, että elätkö unelmissa tätä nykyä, vai onko sinulla kosketusta ympäristöösi?
        sinun exäsi on sinun elämässäsi vaikuttamassa, et ole unohtanut häntä, eikä hän sinua. uskallan väittää, että te vielä yritätte uudelleen yhdessä. sellaisen kuvan tästä saan, omassa asunnossa.

t. Keskiyö

• ruma ihminen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

en millään jaksa muistaa olenko kirjoittanut sinulle pitkän tulkinnan, olenko?
        kyllä tässä nyt näkyy onnellinen koti, ihan totta!!!!!
        sano sinä minulle, että elätkö unelmissa tätä nykyä, vai onko sinulla kosketusta ympäristöösi?
        sinun exäsi on sinun elämässäsi vaikuttamassa, et ole unohtanut häntä, eikä hän sinua. uskallan väittää, että te vielä yritätte uudelleen yhdessä. sellaisen kuvan tästä saan, omassa asunnossa.

t. Keskiyö

:(((((((((((((((((miksi???????????????en halua exää enään,vaan tämän toisen..olet kirjoittanut pitkän tulkinnan ja siinä sanoit että saisin asua siellä missä halua(mistä joudun nyt lähtemään) ja että uusi kumppani tulisi elämääni..

:(((((((((((((((((miksi???????????????en halua exää enään,vaan tämän toisen..olet kirjoittanut pitkän tulkinnan ja siinä sanoit että saisin asua siellä missä halua(mistä joudun nyt lähtemään) ja että uusi kumppani tulisi elämääni..

Hei

nämä vanhat tapahtuvat näkyvät pitkänä jonona tässä, teillä on kuitenkin side toisiinne. en minä sitä pahalla sano.
        minä nimenomaan näen sinulle kumppanin, sinä menet myös naimisiin asti hänen kanssaan. ei asunnon vaihto vielä tarkoita sitä, että joutuisit lähtemään paikkakunnalta. mutta minä uskon, että exäsi vielä ehdottaa sinulle jotakin.
        te kypsytte kumpikin, elämää on vielä paljon edessä!

asunnon muuton näen, se on tässä edessäni. toisen miehen kanssa on kitkaa. oletko soitellut lapsesi kanssa näinä päivinä? hän on vilustunut ja siihen suuntaan. työtä on elämässäsi, tekemistä ja suunnittelemista.
        tässä on nyt jokin pieni kuoppa, mistä on päästävä yli. tämä mies jota ajattelet ei välttämättä ole vielä se viimeinen.
        en minä sinulle vaikeuksia toivo, tahdon auttaa ihmisiä. en myöskään luo vääriä kuvitelmia, sinulla on paljon elämää edessäsi ja moni asia muuttuu!

t. Keskiyö

• ruma ihminen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

nämä vanhat tapahtuvat näkyvät pitkänä jonona tässä, teillä on kuitenkin side toisiinne. en minä sitä pahalla sano.
        minä nimenomaan näen sinulle kumppanin, sinä menet myös naimisiin asti hänen kanssaan. ei asunnon vaihto vielä tarkoita sitä, että joutuisit lähtemään paikkakunnalta. mutta minä uskon, että exäsi vielä ehdottaa sinulle jotakin.
        te kypsytte kumpikin, elämää on vielä paljon edessä!

asunnon muuton näen, se on tässä edessäni. toisen miehen kanssa on kitkaa. oletko soitellut lapsesi kanssa näinä päivinä? hän on vilustunut ja siihen suuntaan. työtä on elämässäsi, tekemistä ja suunnittelemista.
        tässä on nyt jokin pieni kuoppa, mistä on päästävä yli. tämä mies jota ajattelet ei välttämättä ole vielä se viimeinen.
        en minä sinulle vaikeuksia toivo, tahdon auttaa ihmisiä. en myöskään luo vääriä kuvitelmia, sinulla on paljon elämää edessäsi ja moni asia muuttuu!

t. Keskiyö

no paikkakuntaa juuri joudun vaihtamaan,joudun palaamaan kaupunkiin ,josta olen aina halunnut pois..työtä minulla ei ole,enkä enää edes halua,ei ole minkäänlaista motivaatiota..en haikaile exän perään yhtään enään

no paikkakuntaa juuri joudun vaihtamaan,joudun palaamaan kaupunkiin ,josta olen aina halunnut pois..työtä minulla ei ole,enkä enää edes halua,ei ole minkäänlaista motivaatiota..en haikaile exän perään yhtään enään

Hei

meidän energiat menevät nyt täysin ristiin! yritän tosissani selvittää tätä tilannetta, on tämä haasteellista minullekin.
        sinulla on vaihtelua, etkä ole tyytyväinen. mutta ilman työtä en sinua näe, ei se niin mene. tulee toinen aika ja sinä nouset ylös, onhan sinulla lapsi jonka vuoksi taistella.

mutta tuonne minne nyt olet menossa, sinä et jää. sinä pääset sinne, minne mielesi sinua vetää. on sinun exässäsi hyviäkin puolia, ei hän täysin mitätön ihminen ole. löydät varmasti omasi, mutta se vaatii myös sinun puoleltasi ponnistuksia. niinpä, valintasi on käsissäsi.

t. Keskiyö

• ruma ihminen

ei ole uutta kumppania,eikä ketään kiinnostavaa elämässä. meillä on lapsi,en kestä olla erossa enää lapsesta,siksi olisin valmis palaamaan takaisin. tämä kaikki on vain niin väärin, etten kestä sitä.

• Hei

sinä olet ikuisesti lapsesi äiti!
      kirjoita hänelle ja pidä yhteyttä, oli elämäsi sitten missä tahansa.
      mutta vain lapsen takia ei voi liittäytyä yhteen, sillä vanhat erimielisyydet ilmaantuisivat taas kuvaan.

sinulla on vielä paljon opittavaa,niinkuin meillä kaikilla on! mutta olet jo nyt ottanut suuren askeleen ja tulet kulkemaan tätä polkuasi. kun olet itsellesi rehellinen, kaikki menee hyvin. etkä sinä yksin jää, et tietenkään.

t. Keskiyö

• ruma ihminen

¨kyllä lapsi on minulle tärkein,ilman tätä ei ole elämää.ja kaikki on mennyt huonosti tämän päätöksen jälkeen,yksin olen jäänyt jo.en voi enää ikinä kaiken jälkeen olla onnellinen,on tapahtunut liian paljon pahaa ja itse olen sen aiheuttanut:(

• ruma ihminen

olen muuttanut ja saanut uuden työn,vaikken vielä siinä niin viihdykkään,koti-ikävä vaivaa edelleen ja myös ikävä entisiä työkavereita.Ja hauskaakin on ehtinyt olla täällä.Ex-miehen kans jutellaan päivittäin ja mietimme yhteenpaluuta ja kohta kyllä luovutan jos ei mitään tapahdu, ei ole tullut ketään miestä kotiini eikä ole ketään mielenkiintoista vastaan tullut...kaipailis jo seuraakin...

• Hei

onko mahdollista että voisitte jo luottaa toisiinne, että olisitte kasvaneet pitkälle tulevaisuuteen ja pystyisitte antamaan toisillenne anteeksi?

entä millaiselta se arki näyttää ex-miehesi kanssa? onko kaikki vain lapsen vuoksi, onko teillä vielä toisillenne tunteita?
      minä henkilökohtaisesti kannustan aina perheitä pysymään yhdessä ja löytämään yhteisen nuotin, vaikka vaikeaa olisikin.

jos ja kun te näin päätätte, että kokeilette vielä yhteiseloa pienenä perheenä, niin teidän on ehdottomasti pystytettävä uudet pelisäännöt.
      vanhat ongelmat voivat pulpahtaa uudestaan pinnalle, oletteko jo oppineet niistä?

vain silloin, kun olette valmiita aloittamaan aivan alusta ja uusina, kypsinä ihmisinä, vain silloin teillä on hyvä mahdollisuus onnistumiseen.
      eikä vanhoja epäonnistumisia saa vetää rankkoinakaan aikoina esiin, ne on kuopattava ja haudattava yhteisestä päätöksestä.
      oletteko te niin kypsiä?

näen edelleen sinulle toisenkin miehen, eli joudut varmasti tulikokeeseen.
      järkevä ja sydämellinen ihminen laittaa lapsen onnen omansa edelle ja jos te olette sellaisia, niin tarttukaan toki mahdollisuuteenne!

t. Keskiyö

• ruma ihminen

no onko lapsen onni kinastelevat vanhemmat yhdessä vai elämä ilman äitiä?

• Hei

voiko olla kummallisempia vaihtoehtoja: kinastelevat vanhemmat, vaiko ilman äitiä?

sinä et siis vielä usko, että kinanne olisivat loppuneet? riitaisa koti ei ole mukava paikka asua kenellekään.
        ei näitä asioita voi verrata! ei edes alkoholisti-isää tai ilman äitiä...... nämä yhtälöt ovat mielikuvituksen tuotetta.

yksinäisyyteen sinä saat lääkettä lähtemällä ulos, voit mennä lenkille, elokuviin, tanssimaan, ostoksille, näyttelyyn.... vaikka mihin.
        olen varmasti sitä mieltä, että eteesi tulee vielä valinta exäsi ja uuden miehen välille.

no mutta mitä itse haluat? r a k a s t a t k o lapsesi isää?
        jos ikävöit vain lastasi, etkö voisi etsiä töitä hänen lähistöltään, että voit nähdä lastasi säännöllisesti? mahdollisuuksia on monia.
        vain sinä päätät mitä tahdot.

t. Keskiyö

• ruma ihminen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

voiko olla kummallisempia vaihtoehtoja: kinastelevat vanhemmat, vaiko ilman äitiä?

sinä et siis vielä usko, että kinanne olisivat loppuneet? riitaisa koti ei ole mukava paikka asua kenellekään.
        ei näitä asioita voi verrata! ei edes alkoholisti-isää tai ilman äitiä...... nämä yhtälöt ovat mielikuvituksen tuotetta.

yksinäisyyteen sinä saat lääkettä lähtemällä ulos, voit mennä lenkille, elokuviin, tanssimaan, ostoksille, näyttelyyn.... vaikka mihin.
        olen varmasti sitä mieltä, että eteesi tulee vielä valinta exäsi ja uuden miehen välille.

jos ikävöit vain lastasi, etkö voisi etsiä töitä hänen lähistöltään, että voit nähdä lastasi säännöllisesti? mahdollisuuksia on monia.

t. Keskiyö

minä rakastan lastani,mikä tälle on parasta?tunnen itseni huonoksi äidiksi kun lähdin,mutta en halunnut että laspi näkee meidän tappeluita..

• ruma ihminen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

t. Keskiyö

ja mitäkö minä haluan? minä haluan asua täällä missä olen nyt LAPSENI kanssa! minä haluan suhteen jossa on kemiaa ja kipinää, ja tältä tuntui erään tyypin kanssa jonka kanssa kolahti keväällä. vaan enpä taida saada sitä mitä halua,niin turhapa on sitten tehdä mitään minkään eteen. enkä tiedä mitä enemmän voisin enää tehdä.

• ruma ihminen
        ruma ihminen kirjoitti:

ja mitäkö minä haluan? minä haluan asua täällä missä olen nyt LAPSENI kanssa! minä haluan suhteen jossa on kemiaa ja kipinää, ja tältä tuntui erään tyypin kanssa jonka kanssa kolahti keväällä. vaan enpä taida saada sitä mitä halua,niin turhapa on sitten tehdä mitään minkään eteen. enkä tiedä mitä enemmän voisin enää tehdä.

joten?

joten?

Hei

kirjoita minun sähköpostiin ja katsotaan koko sotku ajan kanssa. jos siis haluat? olen rehellinen, en kaunistele mitään, enkä jätä sanomatta sitä, mikä eteeni näkyy.

mieti kaikki kysymyksesi numeroin, tee lista kaikista mahdollisista kysymyksistäsi! kirjoitan tällä palstalla lyhyitä vastauksia, se on kutsumukseni ja lahjani.
        voin kyllä kertoa paljon muutakin, toki siihen tarvitaan aikaa ja meidän molempien panosta.

t. Keskiyö

• ruma ihminen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

kirjoita minun sähköpostiin ja katsotaan koko sotku ajan kanssa. jos siis haluat? olen rehellinen, en kaunistele mitään, enkä jätä sanomatta sitä, mikä eteeni näkyy.

mieti kaikki kysymyksesi numeroin, tee lista kaikista mahdollisista kysymyksistäsi! kirjoitan tällä palstalla lyhyitä vastauksia, se on kutsumukseni ja lahjani.
        voin kyllä kertoa paljon muutakin, toki siihen tarvitaan aikaa ja meidän molempien panosta.

t. Keskiyö

laitoin s-postia,toivottavasti vastaat pian..

• ruma ihminen

ja kuka tuo toinen sitten on?yksin tässä kuitenkin oon..

• ruma ihminen

nostan sinulle..yksinäisyys vaivaa:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2348
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      214
      2000
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1503
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      175
      1314
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1238
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      962
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      894
    10. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      31
      855
    Aihe