Palstan sairaat tekstit!

No näillä mennään!

Juuri eilen eräs henkilö ilmoitti oikein omalla nimellään tällä palstalla sairastavansa AS-tautia eli asbergerin oireyhtymää!
Kaikki kunnia hänelle rehellisyydestä ja omalla nimellään esiintymisestä!
Mutta, jos ette tiedä mitä tuo tarkoittaa, niin pieni googletus auttaa hahmottamaan kyseisen tilanteen.
Tällaista tautia sairastava ei hallitse sosiaalisia ympyröitään eikä sanomisiaan, joten ei ihme, jos palstalta saa lukea mitä ihmeellisimpiä kommentteja ja toisinaan myös henkilökohtaisuuksiin meneviä haukkumisia.

P.S. Palstalla saattaa olla useampikin kyseistä tautia sairastava kirjoittaja.
Tämä ei vain tullut mieleeni aikaisemmin, ennenkuin luin kyseisen tunnustuksen.

20

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se hyvä, että edes jossakin kolahtaa - nottei kivien tarvitte huutaa, kuten eräässäkin kirjassa sanotaan mainitun kirjallisesti.

Mutta asiallisuuteen palaten on hyvä, että elämme ns. oikeusvaltion sapluunan mukaan. Meillä on pitkä liuta erilaisia viranomaisia.
      Näitä voisi olla terveydenalalla, järjestyksen ylläpitämisessä, palo-ja pelastus, sotilaallisissa tehtävissä toimivina, myöskin oikeusviranomaisina.

Olisi hyvä, että käännyttäisiin valitusasioissa asianomaisen viranomaisen puoleen, eikä lähdettäisi 'laki lonkalla' periaatteella nimettöminä ketään painostamaan.

Nimim. "Tätähän tarkoitit" on myös oikeutettu kirjoitukseensa ja mielenilmaisuunsa.

Uskon ja uskonnon tai uskonollisuuden harjoittamisen Suomen perustuslaki sallii. Samoin kansalaisen ei tarvi kuulua lain mukaan mihinkään uskonnolliseen yhteisöön, ellei sitä halua.

Tiesikö nimim. "Tähän tarkoitit" että tämä naapurini oli puuhamiehenä valittamisessa presidentti Ahtisaarelle, tämän maakuntakierroksella naapuristaan, eli meikäläisestä.

Presidentti Ahtisaari kysyi naishenkilöltä, joka esitti paheksuntaansa ko. henkilöstä; onko teillä sormituntumaa, mistä tässä ilmiöstä on kysymys? 'Radiolööppi' päättyi siihen.
      Kun yleisen mielipiteen kääntäminen kansanliikkeeksi sillä kertaa epäonnistui, v v yritti uutta yritystä 7.1 v. 2011. Nyt nettikirjoittelulla.
      Nuo tulevat tuottamaan vesiperän vast'edeskin!

Sitä minä ja monet vaihtoehtoiset hoidot palstalle pesiytyy häiritsemään ja terrorisoimaan puolitoimenaan henkilö, jolle nuo ovat itsestään belsepuubista.

• Asiaan, kiitos!

Enpä enää ihmettele palstan "tasokkaita" kirjoituksia, kun palstalta löytyi ainakin yksi varma ja luultavasti pari muutakin AS-tautista.
      No, näille emme mitään voi! On vain kestettevä palstan sairas taso!
      Saattaa myös olla , että kun asiasta tuli näinkin julkinen, niin se vähän hillitsee kyseisiä henkilöitä, mikä tietysti olisi eduksi palstan keskusteluille.
      Yleensä keskustelut auttavat selvittämään ongelmia ja toivotaan nyt, että palstalla keskusteltaisiin tämä tilanne loppuun saakka ja sitten hieman rauhoituttaisiin näihin palstan asioihin.

• capt. cöpenick

Valitettavasti yksineläjän arkeen kuuluu päiviä, ettei asioidenhoito omaisten ja sukulaisten vierailujen takia anna tilaisuutta jokahetkiseen netissä roikkumiseen.

Nimimerkit "tätähän tarkoitit ja "asiaan kiitos" ovat edelleen inkeroislaisen vesa valtteri viitasen koneelta lähteneitä kirjoituksia.
      Et edelleenkään uskalla kirjoittaa nimelläsi tai millään vakituisella nikillä, ettei sinua tunnistettaisi.

Palaan viikon päästä, to.30.8 katsomaan, mitä jälleen olet puskistä mökeltänyt.

• Korpraali Koponen

Olet siis lomalla 23.8.-30.8.2012 välisen ajan. Seurataanpa mielenkiinnolla, mitä palstalla tapahtuu lomasi aikana!?

• Naapurisi I-roista

Arvoisa kapteeni evp. C.C.!

Miksi aina mollaat minua, sinun rakasta naapuriasi? En ole tyrkyttänyt sinulle uskontoa, vaan kertonut raamatun totuuksista, joita sinunkin kannattaisi ehkä lukea!
        Ja joka ilta olen rukoillut sinun puolestasi, että saisit terveyttä ja pitkää ikää , jota me kaikki haluamme.
        Sinulla saattaa olla ihan pientä vainoharhaisuutta, sillä en ole sinua koskaan netissä vainonnut, vaan aina yrittänyt auttaa ja puhua positiivisesti puolestasi.
        Enkä ole koskaan ketään netissä vainonnut tai kirjoittanut noita väittämiäsi ilkeitä ja pahansuopia kirjoituksia, joista minua epäilet.
        SEKOITAT MINUT NYT JOHONKIN TOISEEN HENKILÖÖN!
        Uskovaisena en voi sinua vainota, vaan rakastaa.
        Usko nyt , että kyseessä on joku toinen nettikirjoittaja, joka yrittää kenties esiintyä minuna tai sitten vaan sotket eri nettikirjoittajat.

Sinua rakastaen ja sinulle Jumalallista rauhaa toivottaen naapurisi.

• Sivunseuraaja
        Korpraali Koponen kirjoitti:

Olet siis lomalla 23.8.-30.8.2012 välisen ajan. Seurataanpa mielenkiinnolla, mitä palstalla tapahtuu lomasi aikana!?

Palsta alkaa tuntumaan ihan normaalilta, kun capt.cöpenick on lomalla!
        Ei toistaiseksi mitään häiriöitä!
        Taitaa jäljet johtaa sylttytehtaalle eli siitolantie 5:een jossakin Inkerinroissa.

• Lahja Kort

capt cöpenick olet täysin tollo ja vainoharhainen. kirjoitusten takana ei ole suinkaan naapurisi vesa valtteri viitanen inkeroisista, vaan minä.
        minä taas olen tämän palstan kunkku ja hallitsen tätä palstaa täysin.
        te ja varsinkin sinä tollo c.c. olette monta kertaa erehtyneet pitämään minua jonain muuna henkilönä. välillä esiinnyn skeptikkona ja välillä skepona ja välillä hörhönä ja välillä vaihtoehtoilijana ja välillä vaihtoehtoishoitajana. minusta ette saa selvää. teillä ja varsinkaan vainoharhaisella tollolla c.c.:llä ei ole mitään mahdollisuuksia selvittää, kuka minä olen.
        olen palstan kunkku ja hallitsen palstaa täysin te tollot.

terveisin
        Lahja Kort
        Dumhuvudvägen 10
        Bimböle
        Hangö

• HmmmHmmm
        Lahja Kort kirjoitti:

capt cöpenick olet täysin tollo ja vainoharhainen. kirjoitusten takana ei ole suinkaan naapurisi vesa valtteri viitanen inkeroisista, vaan minä.
        te ja varsinkin sinä tollo c.c. olette monta kertaa erehtyneet pitämään minua jonain muuna henkilönä. välillä esiinnyn skeptikkona ja välillä skepona ja välillä hörhönä ja välillä vaihtoehtoilijana ja välillä vaihtoehtoishoitajana. minusta ette saa selvää. teillä ja varsinkaan vainoharhaisella tollolla c.c.:llä ei ole mitään mahdollisuuksia selvittää, kuka minä olen.

terveisin
        Lahja Kort
        Dumhuvudvägen 10
        Bimböle
        Hangö

Niin, kaikkihan on mahdollista täällä bittiavaruudessa aivan kuten oikeassakin avaruudessa!
        Onhan se selvä, ettei kukaan pysty selvittämään nimimerkkien takana lymyileviä persoonia, ellei kyseessä ole rikollinen toiminta, jolloin poliisi ottaa selville IP-numerot ja taustat.

• Sivunseuraaja

C.C. tervetuloa lomalta takaisin palstan pariin ja hihhuloimaan palstalla kuten ennenkin?
        Vai mitä c.c.?
        Palstalla on ollutkin kivaa ja rauhallista, kun olet ollut poissa, joten voisit mennä uudestaan lomalle mitä pikimite!

• Naapurinne
        Naapurisi I-roista kirjoitti:

Arvoisa kapteeni evp. C.C.!

Miksi aina mollaat minua, sinun rakasta naapuriasi? En ole tyrkyttänyt sinulle uskontoa, vaan kertonut raamatun totuuksista, joita sinunkin kannattaisi ehkä lukea!
        Ja joka ilta olen rukoillut sinun puolestasi, että saisit terveyttä ja pitkää ikää , jota me kaikki haluamme.
        Sinulla saattaa olla ihan pientä vainoharhaisuutta, sillä en ole sinua koskaan netissä vainonnut, vaan aina yrittänyt auttaa ja puhua positiivisesti puolestasi.
        Enkä ole koskaan ketään netissä vainonnut tai kirjoittanut noita väittämiäsi ilkeitä ja pahansuopia kirjoituksia, joista minua epäilet.
        SEKOITAT MINUT NYT JOHONKIN TOISEEN HENKILÖÖN!
        Uskovaisena en voi sinua vainota, vaan rakastaa.
        Usko nyt , että kyseessä on joku toinen nettikirjoittaja, joka yrittää kenties esiintyä minuna tai sitten vaan sotket eri nettikirjoittajat.

Sinua rakastaen ja sinulle Jumalallista rauhaa toivottaen naapurisi.

Vahvistan, sillä asun aika lähellä teitä molempia ja tunnen teidät molemmat ja sinä vaikutat fiksummalta kuin tuo kaikentietävä kapu.

• gfhdkhggfj

Näyttää tuo AS-oireyhtymä vaikuttavan sinun toimintoihisi hyvin vahvasti.
        Säälimme sinua.

• Lahja Kort kirjoitti:

terveisin
        Lahja Kort
        Dumhuvudvägen 10
        Bimböle
        Hangö

Tässä 'lahja kort' alias vesa valtteri viitanen Inkeroisten Heikkiläntieltä osoittaa pimahtaneisuudensa.
        Sekosi taas enemmän kun paljastin nettiväelle sen kirjoittavan narsismipalstalla M.B puskisnikillä.
        Siellä se sanoi olevansa ateisti ja vahvisti sen myöhemminkin. Kuitenkin diggaa räsäspäiviä, on ollut kd-lafkan kansanedustaehdokkaanakin.
        Näiden vaalien aikana olin aputöissä viitasen talolla polttaessaan sen huonohappisen tulityön eli hitsauskipinästä.

Tyyppi on osottautunut patologiseksi valehtelijaksi; kiistää kirjoittaneensa mitään mm. ateismistaan, kieroilustaan ja valehtelustaan.
        Olisi kaikkein eniten viestitllä tuollasen pimahtaneen tyypin kanssa. Toimitan sen linkin tänne vielä, jossa v v alkoi tuhoamaan naapuruusvälejämme, 7.1 2011.

Toivo Lång
        Inkeroinen

• capt.cöpenick kirjoitti:

Tässä 'lahja kort' alias vesa valtteri viitanen Inkeroisten Heikkiläntieltä osoittaa pimahtaneisuudensa.
        Sekosi taas enemmän kun paljastin nettiväelle sen kirjoittavan narsismipalstalla M.B puskisnikillä.
        Siellä se sanoi olevansa ateisti ja vahvisti sen myöhemminkin. Kuitenkin diggaa räsäspäiviä, on ollut kd-lafkan kansanedustaehdokkaanakin.
        Näiden vaalien aikana olin aputöissä viitasen talolla polttaessaan sen huonohappisen tulityön eli hitsauskipinästä.

Tyyppi on osottautunut patologiseksi valehtelijaksi; kiistää kirjoittaneensa mitään mm. ateismistaan, kieroilustaan ja valehtelustaan.
        Olisi kaikkein eniten viestitllä tuollasen pimahtaneen tyypin kanssa. Toimitan sen linkin tänne vielä, jossa v v alkoi tuhoamaan naapuruusvälejämme, 7.1 2011.

Toivo Lång
        Inkeroinen

Aloitin reikimeditaation harjoittamisen v.2006. Se saattoi vaikuttaa viitasen pimahtamiseen. Kun sitten paljastin, että se tuon 7.1 2011 viestin kirjoittaja, v v pimahti lisää.

Evakko tielle joutui 420.000 Karjalan asukasta. Miks tää Lumivaarasta perheensä mukana jatkosodan alta lähtemään v v on ainoa naapuri näillä kulmilla, joka on lähtenyt "pyhään sotaan" reikiharrastukseni takia?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581837#comment-47578131

• Sääliks käy
        capt.cöpenick kirjoitti:

Aloitin reikimeditaation harjoittamisen v.2006. Se saattoi vaikuttaa viitasen pimahtamiseen. Kun sitten paljastin, että se tuon 7.1 2011 viestin kirjoittaja, v v pimahti lisää.

Evakko tielle joutui 420.000 Karjalan asukasta. Miks tää Lumivaarasta perheensä mukana jatkosodan alta lähtemään v v on ainoa naapuri näillä kulmilla, joka on lähtenyt "pyhään sotaan" reikiharrastukseni takia?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9581837#comment-47578131

On sulla tosi kova sota naapurin kanssa!
        On varmaan ikävä asua siellä, kun joutuu kokoajan riitelemään naapurin kanssa.
        Ehkä kannattais muuttaa jonnekkin rauhallisemmalle paikkakunnalle!

• MBBM
        capt.cöpenick kirjoitti:

Toivo Lång
        Inkeroinen

Häiriköitkö siis muillakin terveyspalstoilla naapurisi kanssa?
        Ilmeisesti, kun tuollaisia kirjoittelet tänne.
        Eivät kuulu palstan aihepiiriin, vai mitä kapteeni???

• kiuyfouyfofo

Palstan sairaista teksteistä on vastuussa yksinomaan sairas capt.cöpenick.

• VoxPopuli

Kansa on puhunut !

• Kansan puolesta

Toivottavasti kansaa myös uskotaan.

• painukaa vittuhun

• hfjfkdhdgd

Taas joku vähemmän järkevä pohjalainen on päästetty pois "hoitolaitoksesta"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      150
      3344
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2658
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1524
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1518
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      366
      1453
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1160
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe