Perhehoitoliitto voisi tukea sijoitettuja lapsia myös arjessa, eikä vaan mediassa ja Keinu -musikaaleissa.
Perhehoitoliitto voisi tarttua:
1) sijaisvanhempien valintaan
2) koulutukseen / lasten suhdelukuun
3) informoida kuntia, jos sen lanseeraaman puljun eli PKS:n kautta laitetaan lapsia toimeksiantoperheisiin
4) lopettaa tyhjän kehumisen tyyliin "tässä kuvassa on todella ihana sijaisperheidylli"
5) alkaa puuttua topakasti todelliseen kärimykseen, jota sijaishullon kentällä on valtettavan paljon
"Jyväskylä edeltäkävijä sijoitettujen tukemisessa"
4
204
Vastaukset
- sijari minärkin
Yllä kirjoittaneen kanssa aivan samaa mieltä. Perhehoitoliitto voisi napakoitua kovastikin hoitaessaan sijoitettujen lasten/perheiden asioita. Tätä toivon sijaisvanhempana.
- kasvanut sijaisperhe
Ällöttää sellainen glamourin hakeminen sijoitettujen lasten kustannuksella. Eräskin taiteilijasimmeinen kertoi mediassa kasvaneensa sijaisperheessä. sattuneista syistä kuitenkin tiedän, että tuo taiteilija oli perheen biologinen lapsi ja asui perheen sijaisperheeksi ryhtymisen jälkeen siellä ainoastaan noin 3,5 vuotta, kunnes muuttu toisaalle. Aika vahvasti mediass sanottu, että on kasvanut sijaisperheessä.
Haetaanko tällaisella jonkinlaista glamouria. Tämä samainen porukka kokonaisuudessaan on ollut todella ilkeä osalle sijoitettujen lasten vanhemmista / suvuista. Melkein oksettaa. - ihmisarvoa kaikille
Perhehoitoliitto syyllistyy paljon tällaiseen glamour - tyyliseen viestintään Perhehoitolehdessä ja julkisuudessa. Ilmeisesti se tuo rahaa. Sijoitettuja lapsia ei kuitenkaan tule pitää objekteina oman toimeentulon hankkimisessa ja imagon ylläpitämisessä.
- Ajoissa keinuun.
Perhehoitoliitto lasten ja nuorten penoismusikaali.
Jyväskylän kaupunginteatterissa 4.9.2012.
Ohjelmatietoa.
http://www.jyvaskyla.fi/kaupunginteatteri/naytelmat/keinu
---------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090