Mikä PorPr:n komppania töpeksi?

Fänrik Ståhl

23

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ltn87

vittuako se sulle kuuluu? helvetin sivari!

• Rokka is Rock

Jos ei kunto kestä ja taju lähteemuutaman kilometrin pyöräilyn jälkeen, niin onko se Porpr:n vika? Ite maannut monet juhannusjuhlat taivasalla koko yön, muttei oo tullu ees mieleen syyttää siitä järjestäjää.... V...u mitä jeesustelua tää nykymeno!

• Älykäs,ent.evp.

Varusmies palvelukseen ei pääse Rokka is Rock enää kuoleena alokkaaksi. Varusmieheksi pyrkivä tarkastetaan, eikä sinne pääse, jos muutaman kilometrin pyöräilystä on kanttuvei.
        Varusmieheksi pyrkivät tarkastetaan ennen pääsyä ja olen ollut seuraamassa työnä tätä tarkastusta, eikä tuonkataiset pääse aloittamaan varuamies palvelusta.
        Sairauskohtaus on tapaus, jota ei koskaan ennakolta voida tietää. Äkkinäisesti voi sairastua, kuka tahansa.
        Kirjoittelu on sen kaltaisata vastauksina ja mieli hyvin pysyn sivussa sotilasarvostani ja virkapätevyys tuntemattomasta tittelistä.

• Riitaoja

Alokkaan oma vika. Mitä piti väkisin ängetä armeijaan kun ei siellä pärjää? No onneksi sentään tajusi lopettaa tuon tapauksen jälkeen palveluksensa.

• resltn

tässä taas nähdään et naiset ei pärjää armeijassa. Ja sit ku kunto loppuu, niin se onkin PV:n vika. naurettavaa..

• sovinistikappari

Naiset ei kuuluu armeijaan!!!

• Sivari

Ei sota yhtä miestä kaipaa! ..eiku siis...

• Ent.Säkyläläinen

Siinä nyt sitä rähjätään ja manataan pataluhaksi ja moni uskoo itsenä vaikka miksi. Siitä korpraalista olen aloittanut, mutta pitkä matka kenraaliksi. Sinne Säkylään menen sunnuntaina kuuntelemaan Porin Prikaatin puhallin soittokuntaa. Entisenä kaartilaisena aina haluan kuulemaan kyseistä soittoa. Saihan sitä olla varusmiehenä Presidentin linnan pihalla, mutta pääsihän sentään takaoven kautta kutsuttuna kahville.
      Kunnioitin Urho Kekkosta varusmies aikanani ja sattumoisin pääsin Porojärvelle, Kekkosen hiihtomatkalle tietyssä työssäni.

• Vänrikki Nappula

Montako kertaa pyörryit?

• Harva tietää?

Hieno kysymys. Kaartilainen jos sattuisi pyörtymään, tällöin olisi pikainen lähtö takaisin entiseen komppaniaan. Vänrikki sattumoisin, että et ole tietoinen mikä on minun vikapätevyys, kun olen tehnyt evakointi suunnitelmien toteutus valmistelua.

• tiedltn
        Harva tietää? kirjoitti:

Hieno kysymys. Kaartilainen jos sattuisi pyörtymään, tällöin olisi pikainen lähtö takaisin entiseen komppaniaan. Vänrikki sattumoisin, että et ole tietoinen mikä on minun vikapätevyys, kun olen tehnyt evakointi suunnitelmien toteutus valmistelua.

opettele pelle kirjottaan: "evakointi suunnitelmien toteutus valmistelua" selvä homosivari.

• Muuta peruskouluun
        tiedltn kirjoitti:

opettele pelle kirjottaan: "evakointi suunnitelmien toteutus valmistelua" selvä homosivari.

Tiedltn. Olet siis nolla kirjoittajana. Opettele pelle tyhmyys arvostelusta. Lause aloiteaan isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen. Evakointi myös aloitetaan isolla kirjaimella. Kirjoituksessasi ei tarvita lainausmerkkejä.

• tiedltn
        Muuta peruskouluun kirjoitti:

Tiedltn. Olet siis nolla kirjoittajana. Opettele pelle tyhmyys arvostelusta. Lause aloiteaan isolla kirjaimella ja päättyy pisteeseen. Evakointi myös aloitetaan isolla kirjaimella. Kirjoituksessasi ei tarvita lainausmerkkejä.

"Evakuointi myös aloitetaan isolla kirjaimella." Miksi? Onko se jonkun nimi? Pelle...

• jäger9876
        Muuta peruskouluun kirjoitti:

"Opettele pelle tyhmyys arvostelusta" Mitä vittua tääkin tarkoittaa? mee hoitoon.

• Vänrikki Nappula

evakuoi ensialkuun ittes näiltä keskustelupalstoilta

• Jääkäri Rambo

Ai punakaartilainen vai?

• Poika parat!!!

Täällä näemmä taas kaikki "suuret sota-urhot" = möhömaha-mammanpoika-sivarit, mesuavat. Teidän kannattais lähteä itsekin harrastamaan vähän liikuntaa, ettei tarviisi kateellisena täällä marmattaa....

• pärekori vuotaa

Onpas siinä pyöräletkassa ollut terävä jälkipään valvoja kun ei huomaa pyörtynyttä pyöräilijää. Mikä lie ollut unissanpyöräilijä.

• Sinulle kieltokouluu

Pärekori vuotaa. Onko Sinua pyöritetty pitkin toria pärekorissa. Mitä Sinulta sitten vuoti, kun pyöritettiin ympäri toria, koska kirjoituksesi tuolla tavoin aloitit.

• Terveiset vänrikille

Niin vänrikki on se, joka tarvella on laittanut kuusen oksia lumihankeen istuakseni
      siinä, ettei pehvani kastu. Tästä siis istumaikain petaajaksi voit tietää vänrikin sopivaksi. Vänrikki on vain varusmies sotilasarvo, eikä sillä arvolla pötkitä yhtään mihinkään työpaikkaan sotilasalalla.

• Alokas 69

Kyllähän Suomen armeija melkoinen leikkilaatikko on ja siellä työskentelevät oma rotunsa. Joukkoon toki eksyy hyviä tyyppejä ja sitten on tämä "vänrikki-nappuloiden perseennuolentarykmentti", joista 98%:a pilaa koko porukan maineen.
      Ymmärrän naisia, jotka armeijaan hakeutuu, sillä ei sotilasuralla paljoa kulumia tule.

• Jääkärimies

Itse olin Porin prikaatissa esikunta- ja huoltokomppaniassa, ja kaikki naisalokkaat olivat siellä. Muistaakseni naisalokkaat ovat aina joko siellä, tai sitten viestikomppaniassa. Ja ainakin silloin kun minä siellä olin, niin pyörämarsseilla kyllä valvottiin joka kerta jollain tavoin, ettei kukaan häviä kesken matkan. Joko pyöräletkan peräpäässä pyöräili ryhmänjohtaja tai kouluttaja, joku kouluttaja tuli perässä jossain vaiheessa autolla poimimaan jostain syystä matkan varrelle jääneet tms. Vähintäänkin siinä vaiheessa kun pysähdyttiin, tarkistettiin, että kaikki ovat tallessa, eikä sitä pysähdystä tarvinnut koskaan odottaa tuntitolkulla. Aika erikoista siis on, jos neljä tuntia lojuu jossain tajuttomana kenenkään huomaamatta.

• MOOTTOROITU

Polkupyöräpataljoona odotti vissin jos joku olisi tullut ampumaan paukun tauluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe