Kannuskynsi irtosi

Ellajarusina

Eli irtosi kannuskynsi eilen riehuessa ja samantien juostiin
eläinlääkäriin. Siellä rauhoittivat ja laittoivat siteen. Nyt sitten pitäisi haava
joka päivä putsata ja laittaa uusi side. Koiralla on niin kovat voimat että en saa
vaihdettua sidettä ja kauluria ei suostu käyttämään. Nyt on ilman sidettä ja kauluria
ja välillä tutkailee haavaa mutta ei nuole. Onko kokemuksia jos vaan annan ajan kanssa
parantua koska tässä tappelussa en voi voittaa. Eikös ne eläimet luonnossakin itse hoida omat haavansa. Tuollaista hunaja pitoista voidetta sain matkaan ja jos sitä saisin laitettua haavaan niin toimisikohan se ?
Nykyään eläinlääkärit pelottelevat niin paljon kaikissa asioissa että ei tiedä mitä uskoa tai tehdä.

1

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joobax

      Pyydä kaveri auttamaan hoitotoimenpiteissä, jos et itse riitä. Oli koira sitten kuinka vahva tahansa, sen on annettava hoitaa itseään. Siltä ei kysytä, että haluaisitko rasvaa haavoihisi, vaan se tehdään. Kuonokoppa avuksi, jos on pureva koira.

      Se on varmaan Vetramilia ja kyllä se auttaisi. Nuolla sitä ei saa, koska tulehtuu mokoma ja sitten olet antibioottikuurilla sen jälkeen. Haavaa voisi huuhtoa laimennetulla Betadinella. Koirat ennenvanhaan ovat tosi kaukana nykyajan koirista...ei haavat enää parane koiran hoitamina...

      Eläimet luonnossa kuolevat infektioihin, jos eivät parane. Heikot kuolevat, vahvat elävät. Kotikoirat ovat aikalailla heikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe