Luulisi liittyvän johtajuus asioihin, mutta tällä leikkaamattomalla uros kääkälläni ihan lerssi tulee pihalle ja kissaa rynkyttää.. Kissani on leikattu kolli... Meillä on myös narttu koira ja sekin leikattu eikä tää koira sitä astu ikinä, edes yritä. Miten tämän sais loppumaan? Niskasta olen ottanut kiinni ja sanonut Ei, vaan ei näytä menevän jakeluun... Kissaa jahtaa jonkinverran mutta ovat aika kaveriväleissä muuten... Antakee neuvoja, kissaani taitaa jo vähän ahdistaa tilanne.
Kääkkä ja kissan nylkyttäminen
mitäs nytten?
4
279
Vastaukset
- SAma täällä
Kääkkäsi yrittää alistaa ihan selvästi. Täällä on myös kääkkä, tosin tyttö, mutta samalla tavalla nylkyttää kissoja ja joskus toisia pikkukoiriakin..
Alistus juttuja, voi olla että lähtee ku pallit leikkaa veks.- mitäs nytten..
:D kiva..
Meillä on niin että narttu nylkyttää urosta ja uros nylkyttää kissaa :D hehe arvojärjestys? :-D
- SAma täällä
Hah, kenties narttu haluu johtoasemaan :D Käyhän se noinkin :D
- Anonyymi
Sekanelinpelissä saa porukalla nylkyttää ketä vaan vuoronperään tai sitten etuillen. Näin jokainen antaa kaikkensa ja sitten taas katotaan , mihin se riittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu882888Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4732200- 891562
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501316Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701178- 72853
- 30822
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa12800Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal75776Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41757