Kokemuksia? Kannattiko hankkia? Mikä merkki ja paljonko maksoi? Elloksen näyttää olevan halvin, myös muita markkinoilla ja joitain imetystyynyjäkin voin näköjään käyttää, jollon siitä olisi hyötyä vauvan syntymän jälkeenkin.
Raskaustyyny?
8
5096
Vastaukset
- duni-
Eilen käydessäni Lidlissä näin mainoksen tuollaisesta pitkästä tyynystä.
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/SID-8208E8DF-180C0373/lidl_fi/hs.xsl/index_19549.htm
Itse olen käyttänyt ihan tavallista tyynyä jalkojen välissä. Imetystyynyn ompelin itse styroksipallotäytteellä. Tuli muuten tyynylle hintaa 13€ kun samanmallinen maksaa nettikaupassa 59€ :) Kerrankin kannatti jotain ommella itse.. - odd
Minä ostin juurikin tuon Lidl:n tyynyn esikoista odottaessani. Ainakin minun nukkumismukavuuttani tyyny lisäsi. Nyt toista odottaessa olen sen taas ottanut käyttöön. Minä ainakin suosittelen tuollaisen hankkimaan. Imetyksessä en ole tuota kokeillu, mut kai tuo siinäkin voisi toimia.
- sera27
Mä ostin juuri käytettynä alvi-imetystyynyn (rv37). Hieman mietin, että tarviiko ja avokki kritisoi vielä enemmän... ;) Nyt se on tuossa sohvalla käytössä - sillä, joka ehtii sen ensin omia. En osaa siis imetyksestä sanoa, mutta tosi tukevan asennon saa istumiseen.
Muuten mulla on toiminut parhaiten ylimääräinen täkki. Sen saa rytättyä rullaksi jalkojen väliin ja mahan tai selän tueksi. - naminamim
Mulla on doomoon semmoinen iso metystyyny. olihan se hemmetin kallis , mutta nukuin ihan viimeisilleni asti kuin tukki tyynyn ansioista. oli kyllä hintansa väärti :) Nyt toimii ihmetystyynynä ja sohvalla löhötyynynä :D
- Nukun hyvin
Parhaat tyynyt tähän tarkoitukseen löytyvät osoitteesta www.raskausaika.fi . Itselläni on tuo hali ja olen todella tyytyväinen. Maksoi.. mutta kannatti hankkia.
- ostakaaPoIs
Minulla on imetystyyny ja tuo lidlin tyyny ja ovat todella mukavat . Ja joka yö käytössä ja päivällä lapset ne valtaa heti ku tulevat meidän kamariin .
- ap
Onko siinä Lidlin tyynyssä irrottettava ja pestävä päällinen?
- Viivi23
Kiitos vinkistä. Mäkin ostin tuon halin ja on tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202273Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3041234- 65949
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31716Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33642