Haemme eläkeläispariskuntana apartomentos tyyppistä asuntoa noin kymmenen viikon ajalle välille tammikuun puoliväli - maaliskuun loppuun Fuengirolasta. Oaisiko joku neuvoa liikuntarajoitteiselle hyvää ratkaisua, eli ei portaita eikä mäkiä ja markettiinkin pitäisi olla lyhyt matka, rantakin saa olla kohtuumatkan päässä. Toisin sanoen tilava makuuhuone, olohuone ja keittiö hyvin varustettuna olisi tarpeen ja pyykin pesukonekin suotavaa. Suihku olisi parempi kuin joku kylpyamme ja mielellään korotettu WC pyttykin. Aurinko olisi toivottavaa osan aikaa päivästä ja liikenteen melua ei kaivata.
Ajatuksena on liikkuminen sauvakävelyllä, invamopolla, tarvittaessa taksi ja ehkä auton vuokraus.
Emme hae huippuhienoa vaan toimivaa ratkaisua. Siivota osataan ja tarvittaessa teen aikani kuluksi vaikka pikku huoltohommat kuten viime talvena ikkunapesut listahommat yms Benalmadenassa, mutta mäkiä oli siellä turhan paljon.
Kipaan nyt hyviä vinkkejä mihin ottaisin yhteyttä, tarjotakkin saa kohtuuhinnalla ja yhteystietoja mukaan.
Hataan Fuengirola asuntoa APUVA
Saituri eläkeläinen
0
231
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512