Syyskuun alusta tarjolla on puolet 18 neliön työhuoneesta Tampereen keskustassa rautatieaseman ja yliopiston lähettyvillä Tammelantorin reunalla osoitteessa Tammelan puistokatu 22. Kiinteistössä on yhteiskäytössä pikkukeittiö (jääkaappi, mikro, vedenkeitin), neuvotteluhuone ja tietysti vessat, puolikas kuukausivuokra (siivous, sähkö ja alv mukaan lukien) on noin 180 euroa.
Kämppäkaverina huoneessa on tämän kirjoittaja eli täysipäiväisesti töitä tekevä kääntäjänainen, joka tekee suht hiljaista hommaa - työrauha on siis taattu. Toki olisin iloinen myös sosiaalisesta ja/tai ammatillisesta kontaktista, jota huoneen jakaminen toisi tullessaan. Huoneessa on aiemmin työskennellyt menestyksellisesti kaksi kääntäjää, joille tila on tuntunut sopivalta, ja sijainti on varsinkin kesäaikaan loistava. Itse olen ollut samassa kiinteistössä jo vuoden 2007 alusta ja olen kovasti tykännyt. Huoneen hintaan ei kuulu netti.
Kysele lisää ja tule tutustumaan huoneeseen!
katri.lindblom at kolumbus.fi
Työhuoneen puolikas Tampereella vapaana
Työhuone Tampereella
1
233
Vastaukset
- Työhuone Tampereella
Tila on edelleen vapaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405461Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1352293- 1471811
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821559Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181492Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191444Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821325- 711267
- 401219
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198