Syyskuun alusta tarjolla on puolet 18 neliön työhuoneesta Tampereen keskustassa rautatieaseman ja yliopiston lähettyvillä Tammelantorin reunalla osoitteessa Tammelan puistokatu 22. Kiinteistössä on yhteiskäytössä pikkukeittiö (jääkaappi, mikro, vedenkeitin), neuvotteluhuone ja tietysti vessat, puolikas kuukausivuokra (siivous, sähkö ja alv mukaan lukien) on noin 180 euroa.
Kämppäkaverina huoneessa on tämän kirjoittaja eli täysipäiväisesti töitä tekevä kääntäjänainen, joka tekee suht hiljaista hommaa - työrauha on siis taattu. Toki olisin iloinen myös sosiaalisesta ja/tai ammatillisesta kontaktista, jota huoneen jakaminen toisi tullessaan. Huoneessa on aiemmin työskennellyt menestyksellisesti kaksi kääntäjää, joille tila on tuntunut sopivalta, ja sijainti on varsinkin kesäaikaan loistava. Itse olen ollut samassa kiinteistössä jo vuoden 2007 alusta ja olen kovasti tykännyt. Huoneen hintaan ei kuulu netti.
Kysele lisää ja tule tutustumaan huoneeseen!
katri.lindblom at kolumbus.fi
Työhuoneen puolikas Tampereella vapaana
Työhuone Tampereella
1
239
Vastaukset
- Työhuone Tampereella
Tila on edelleen vapaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164