pojalla kyhmy rinnassa.

poika

mä oon 16 vuotias poika ja mulla on oikean nännin kohalla kyhmy ja se on suunnileen nännin kokonen ja vasemmassa myös on mutta se on vähä pienempi...
mulla on ollut jo aika kauan kyhmyt..
ei oo kuitenkaan ollu mitenkää kipiät tai en oo ainakaan huomannu...
onko vaarallista tommoset kyhmyt???
voiko ne olla jotain rinta syöpää???
kiitoksia kaikille jotka on vastanu!

20

15074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tissit

Ei se mitään vakavaa ole. Sun hormonitoiminta
      ei ole vielä asettunu ja sulle on käynyt niinkuin
      tytöille murrosiässä että rinnat rupee kasvaa.
      Sun tapauksessa se tosin menee ohi eikä anna
      aihetta sen kummempaan paniikkiin.

Mun mutsi tosin oli ihan kauhuissaan joten ei
      tyylipisteitä hänelle.

• poika

toivottavasti se menee ohi...
        moniko vuotiaana sulla tuli ja moniko vuotiaana lähti pois???
        pelottiko sua ollenkaan???
        onko mitään keinoa että lähtis nopeampaa pois???
        mutta en tarkota mitään leikkausta tai vastaavaa... mutta jotaki....

• tissit
        poika kirjoitti:

mutta vitutti kun itse olin asiasta ottanut selvää ja mutsi oli pihalla kuin lumiukko..
        olisinkohan ollu viitisentoista, mulla murrosikä tuli varsin myöhään ja ilmiö meni ohi.. sanotaanko vuodessa. Mistään varsinaisista "rinnoista" ei ole kysymys, vaan maitorauhasen tilapäisestä kasvusta, jopa aikuisilla miehillä on vähäisessä määrin maitorauhaskudosta, onhan miehilläkin nännit!

• poika9003
        poika kirjoitti:

mutta voiko nännit jäädä koholleen vaikka niitä hieroisi tai liikuttaisi tai painaisi kovaa koska on sellaiset ärsyttävät kyhmyt mitkä ovat selvästi jotain pari senttiä ihosta koholla mitä tämä sitten on? sama vikako vaiko joku? lääkäri sano että johtuu murros iästä ja et lähtee ajallaan pois

• ihan vaaraton

Kyseessä on varmaan lipooma. Varaton. Voit leikkauttaa terveyskeskuksen kirurgilla jos ottavat.

• lauppa

ei ole mikään lipooma,mä täytän ihan kohta 14,oon siis kans poika,ja mulla on ihan samanlaiset rinnoissa,ne lähtee ajan kanssa pois,huomasin ne pari vuotta sitte...

• on.

• poika17
        on. kirjoitti:

Lienee tästä kyse? http://www.tohtori.fi/seksi/110.html

Täytin just 16vee ja ihan sama juttu, alkoi tossa reilu puoli vuotta sitten....

joo mullaki on tälhetkel joku kyhmy ja mäki oon ihmetelly mikä se on

• sdffd
        poika17 kirjoitti:

joo mullaki on tälhetkel joku kyhmy ja mäki oon ihmetelly mikä se on

mul on kans

• eeduski
        sdffd kirjoitti:

mul on kans

Mullakin on noi kyhmyt ja oon 14 w alko joku vuos sitten eikä oo lähteny mut vasen nänni ei oo enää kipeee mut tuntuu semmosia pikkusii näppylöitä siinä nännin kohalla ja ei oo kipeet onko vaarak.. oikee on kipeeee

• Anonyymi

Mä oon myös 14 ja mul on oikean nännin alla sellanen suunnilleen nännin kokonen kyhmy joka ei näy päällepäin. Oon lukenu monia nettis sivustoja ja niiden mukaan on ihan normaalia.

• Nyt selkis

Hienoa hienoa! Ittelläki samanlaine ja oon 13. Oon aivan paniikissa juossu pitkin seiniä ja jankannu rintasyöpää =D Oon minäki sitte tyhmä mies... Noh kiitoksia kaikille vastaajille myös minun puolesta =)

• 14v poika

Olen 14v poika. Olin itsekkin säikkynyt kyhmystä, mutta kiitos teille kaikille jotka olette vastanneet. Enää en olen kovin huolissaan kyhmystä rinnassani. Hyvä tietää etten olen ainut ja hyvä tietää, että se on vaaraton. Luulin aluksi, että se olisi rintasyöpä. Kiitos kaikille vastaajille minunkin puolestani.

• haha!
        14v poika kirjoitti:

Olen 14v poika. Olin itsekkin säikkynyt kyhmystä, mutta kiitos teille kaikille jotka olette vastanneet. Enää en olen kovin huolissaan kyhmystä rinnassani. Hyvä tietää etten olen ainut ja hyvä tietää, että se on vaaraton. Luulin aluksi, että se olisi rintasyöpä. Kiitos kaikille vastaajille minunkin puolestani.

13v mies :D

• 12 v poika

mull on outo patti rinnas se on kivuton ja noin herneen kokone haluisin tietää onks se rasvapatti vai mikä? kiitos vastanneille

• Anonyymi

Kiitos kaikille vastanneille olin ihan v**** paniikissa siitä että onko se jokin syöpä. Kiitos!

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sitten taas minulla on 17v poika, ja koska patti on tullut vaan toiseen rintaan ja tullut siihen nopeasti viikkojen kuluessa, lääkäri tuttuni patisti nopeasti lääkärin pakeille. Toispuoleinen patti , varsinkin jos se kasvaa nopeasti , on syytä aina tarkistuttaa lääkärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe