Ostin Roomsterin

Nyt alkoi Skoda-kausi. Ajoin Avensiksella 300 tkm, ilman isoja remontteja. Nyt odotan Skodalta samaa. Auto on vm. 2009 ja ajettu minulle tullessa 28 tkm. 1,6 tavallinen bensakone, en uskaltanut ottaa tsi konetta ja sattui tämä yksilö kohdalle. Minusta tässä on ihan hyvät ominaisuudet, vaikka on pienemmän kokoluokan auto. Tilat ovat todella monikäyttöiset.
7336
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Tuliko äyskäri kaupan päälle jolla muija voi lappaa jalkatilat tyhjiksi samalla kun käytte kirkonkylällä?

Äänestä
  • Tulee Toyotalla?

Äänestä

• Aloittaja

Joo, ei tullut mukaan. Eikä kyllä tullut mieleenkään Toyotan jälkeen että sellaista pitäisi vaatia.

Äänestä

Roomsterii-sinut kaupasta mä hain
roomsterii- osamaksulaput sain
roomsterii-sitä kauan makselin
roomsterii- sinut viimein omistin
oi roomsterii.....

Äänestä

äköyhät joutuu roomsteriin, huomenna viedään leipjonoon, kohta kokoomus-nuoret vie saunan taa, oi roomsteri, skodamies on vapaata riistaa, skodalla joutuu lahtarien tuhon kohteeksi, ei käy kananluut skodamerkissä menestyksen hohteeksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Tuo on totta, olen köyhä maanviljelijä. Joskus ammoisina aikoina minuakin olisi lahtarina pidetty. Kokoomustakin on tullut äänestettyä. Elämme hämmennyksen aikoja.

Äänestä

• caseman kirjoitti:

Tuo on totta, olen köyhä maanviljelijä. Joskus ammoisina aikoina minuakin olisi lahtarina pidetty. Kokoomustakin on tullut äänestettyä. Elämme hämmennyksen aikoja.

kun köyhät kokomus bi miehiä äänestää, niin voi tuppi kukkoilla ja lapsille homoutta ehdottaa, vain kokoomus tuo pervo ahne lahtari, suomen suohon saa.

On Uljas kansa leipäjonoissa, se on kokoomus unelmaa.
    Toviotalkoihin siis käykää kokoomusta tuhoon seuratkaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

caseman kirjoitti:

Nyt alkoi Skoda-kausi. Ajoin Avensiksella 300 tkm, ilman isoja remontteja. Nyt odotan Skodalta samaa. Auto on vm. 2009 ja ajettu minulle tullessa 28 tkm. 1,6 tavallinen bensakone, en uskaltanut ottaa tsi konetta ja sattui tämä yksilö kohdalle. Minusta tässä on ihan hyvät ominaisuudet, vaikka on pienemmän kokoluokan auto. Tilat ovat todella monikäyttöiset.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu