Istutin keväällä jo toukokuun puolella valkosipulinkynsiä kasvimaahan. Pidin niitä jääkaapissa viikon, pari ennen istutusta. Kynnet oli siinä vaiheessa yksittäinirrallaan.
Tänään nykäisin kaksi valkkaria maasta ja voi itku, varren päässä oli vain hiukan turvonnut pallero, jossa tuskin oli enempää tavaraa kuin se yksi istuttamani kynsi.
Mikähän tuossa minun ensikokeilussani meni pieleen ja mitä on tehtävissä? Jos jätän ne talven yli maahan, niin jatkavatko ne ensi keväänä kasvuaan vai onko paras kiskoa kaikki ylös ja todeta, että valkosipulipeukalo minulta nyt ainakin puuttuu!
Mikä neuvoksi
Onneton tunari
1
132
Vastaukset 1
- 20+3
Valkosipuli vaatii pidemmän ajan kasvaakseen,jopa esikasvatusta sisällä.Kylmäkäsittelykin ehkä pidempi,ainakin joidenkin ohjeiden mukaan.Itse olen harrastanut talvivakosipulia,se istutetaan syksyllä maahan ja nostetaan vuoden päästä.Hyvin on kasvanut ja on ehkä voimakkaamman makuinen.Voithan kokeilla jättää sipulit maahan talven yli,jos ne keväällä lähtevät kasvuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483