HEI KAIKKI PSYYKENLÄÄKEKOUKUSSA OLEVAT!

NoMoreMedicines

Hei!

Olen nuori nainen ja olen seurannut mieheni lääkekoukkua sivusta. Vielä viime talvena ja keväänä hän söi tälläisen satsin psyykenlääkkeitä:
Deprakine, Peratsin, Lamictal, Rivatril, Ketipinor. Miestäni koko nuoren aikuisiän riepoteltu eri hoitolaitoksista ja lääkäreiltä toiselle.

Toukokuussa hän vähensi Rivatrilin ensin Pitkäniemessä, mutta lähti sieltä kesken kaiken, koska hän ei saanut siellä minkäänlaista psyykkistä tukea lopetukseen. Hän palasi siviiliin ja lopetti itsenäisesti aikalailla seinään loput.

Kesän alussa hän lopetti aikalailla seinään itsenäisesti kaikki loput lääkkeet.
Nykyään hän on kuin eri ihminen. Silmät loistavat ja koko mies voi kaikin puolin paljon paremmin kuin lääkkeiden käytön aikana.

Mikä mieheni sai lopettamaan lääkkeet? Uskoon tulo. Jeesus vapautti hänet kaikesta! Ihmiset etsivät valitettavan usein turvaa ja helpotusta omaan oloonsa lääkkeistä, vaikka apu löytyisi paljon lähempää ja terveellisin keinoin. Moni ihminen, joka syö psyykenlääkkeitä esim. ahdistukseen, unettomuuteen ja masennukseen, ei kärsi mistään aivojen toimintahäiriöistä, vaan riivaajista, pahoista hengistä, jotka kiusaavat häntä. Niistä on mahdolllista vapautua Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren kautta.

Pointtini on se, että älkää hyvät ihmiset uskoko lääkäreiden valheisiin, että teidän PITÄISI syödä lääkkeitä, älkääkä myöskään uskotelko itsellenne niitä tarvitsevanne. Moni on varmasti ihan turhaan koukussa psyykenlääkkeisiin ja ottaa pillerit joka päivä tiedostamatta mitä damagea ne aiheuttavat elimistölle.

Ette te oikeasti niitä pillereitä tarvitse. Lopettakaa itsellenne valehtelu ja psykiatrian oravanpyörässä robottina eläminen!

Psykiatria on suuri VALHE, jonka koukussa valitettavan moni on ja lääkkeet ovat vain osa suurta bisnestä, jolla huijataan ihmisiä. Älkää enää uskoko valheeseen, vaan etsikää totuutta, joka on teidät vapauttava kaikesta kärsimyksestä!

Siunausta kaikille!

5

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H77

      Minä olen sitä mieltä että se masennus tms.pitää vaan "masentaa" pois eikä tavallaan turruttaa itseään lääkkeillä jotka laittavat pään ihan jumiin ja jopa saattaa ihminen tehdä vaikka mitä...monessa ammuskelu tapauksessa on ollut yhteyttä jonkin laisiin lääkkeisiin...että masentakaa/ahdistakaa vaan ihan ilman mitään...

    • kehonkolotusta

      No jos lopettaa seinää ni miten saa nukutuksi ja eroon niistä kamalista olotiloista jotka lopettaminen tekee. Kun ei sais olla yhtää yötä ettei nuku koska sitten on niiin poikki ja huono olo jos ei ole nukkunut. Sitten on se ruumiillinen särky ja henkinen ahdistus. Joku voi olla sillä tavalla karski ettei välitä niistä vierotusoireista. Mutta itse en millään kestä. Vaikka ajatus on hyvä ja haluaisin todella eroon lääkkeistä kyllä toden totta.

    • NoMoreMedicines

      Juurihan kerroin yllä, että ei ihminen yksin kestäkään niitä vieroitusoireita, mutta Jeesuksen avulla kyllä. Lisäksi voin antaa semmoisen vinkin vieroitukseen, joka toimi miehelläni, että huolehtii tietyt vitamiinit ja kivennäisaineet kuntoon; magnesium (Magnesan - merkkinen imeytyy hyvin, koska se on sitraattimuodossa ja siinä on lisäksi b-vitamiinia) joku vahva b-vitamiini esim. Berocca ja vahva kalaöljy esim Vitamar 1000 mg. Noilla pääsee jo pitkälle vieroituksessa ja auttavat viekkareihin!

    • towardthebrightlight

      Minä en yleensä viitsi näihin uskonnollisiin juttuihin puuttua mutta nyt puutun.

      Olin viime keväänä 3kk sairaalassa masennuksen takia ja tapasin siellä moniakin ihmisiä jotka olivat kokeneet uskoontulemisen. Se oli jossain vaiheessa elämää auttanut heitä selviämään mielenterveysongelmista mutta kappas vaan, sairaalassa olivat taas. Ja taas. Ja taas. Uskosta huolimatta.

      Nuo miehesi käyttämät lääkkeet olivat psykoosilääkkeitä ja psykooseilla nyt on vähän sellainen tapa että ne tulevat ja menevät.

      Itsekin olen sitä mieltä että lääkkeisiin ei pidä turvautua liikaa tai liian pitkäksi aikaa, mutta en minä kyllä Jeesusta vaihtoehdoksi ehdottaisi. Siellä sairaalassa oli nimittäin myös sellaista porukkaa jotka olivat täysin sekaisin nimenomaan liiallisen uskonnollisuuden takia.

      Vitamiinit ja terveellinen ruokavalio sen sijaan ovat suositeltavia vaihtoehtoja, ne pitävät ruumiin lisäksi mielenkin paremmassa kunnossa.

    • Totisesti

      Totta on!

      Jeesus ja uskoon tuleminen on se tie!

      Omakohtaisesti koettua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe