En seurustele ikinä

avuton mies

En usko et ikinä alkaisin seurustelemaan naisen kanssa. En ole sosiaalinen, mulla ei ole kavereita, olen hiljainen ja ujo ja en tiedä edes mitä naiselle jutellaan. En ole naisten kaa ollut paljon tekemisissä eikä mulla ole ollut nais ystäviä oikein ikinä. Jossain töissä olen joskus sanonut naiselle jotain kun on kysytty jotain, mut muuten en ole tehnyt aloitetta naiselle. Olen siis yksinäinen ja avuton. tuskin kukaan tälläsen kaa laka aolemaan edes eikä naiset kiinnostu hiljaisista miehistä. Koulussa olin aina se hiljaisin joka istui luokan nurkassa. Töissäkin kun olen ollut niin teen yksin töitä ja yritän olla näkymätön.

35

1707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      on meitä muitakin hiljaisia ja yksinäisiä.et oo ainut.

    • lostsoul

      just nii, täs kans yks joka ei oo koskaa seurustellu ja ulkonäkö ongelmanikaan eivät anna uskoa pahemmin yrittää ja yksikseen viihdyn enemmän, sosiaalisuus ja baari kulttuuri viihtyminenkin on vierasta että ikisinkkuus kai tiedossa :/

    • lottamari<3

      Jos itsensä rankkaa noin julmasti ja tylysti, niin voi voi. Meillä kaikilla on rajoitteemme, emme ole täydellisiä, mutta näillä mennään..On niitäkin, jotka eivät katso ulkokuoreen, jos vain on muuten hellä ja osaa rakastaa. Naiset haluavat yleensäkin miehen, eivät kuorta, kun taas miehet haluavat kuoren eivät naista. Miehille on ihan sama millainen vittumainen akka ja pirttihirmu sen blondatun pään ja tekotissien sisällä on kunhan vaan sillä ei muuta pyöri mielessä kuin miehen kalu.

      Seksiä saa ja yhdenillan panoja, se ei kenellekään liene epäselvää, mutta mistä löytää sen aidon, hellän, lempeän, empaattisen myötäelävän suloisen ihmisen, joka ei välitä, jos olet sitä taikka tätä, kunhan pitää lähellä, osaa antaa rakkautensa ja itsensä kokonaan.

      Jos valmiiksi jo häpeää itseään ja sitä mitä on ei tule koskaan saamaankaan mitään, eikä ketään. Maailmassa on yhtä kehnoja ihmisiä kuin minä tai sinä ja me olemme heitä/toisiamme varten.

    • ikinä = ei koskaan

      Naiselle jutellaan samoja asioita kuin miehelle. Mutta jos puhut minulle jääkiekosta en osaa vastata, eli valitse toinen puheenaihe...

      Mieti mitä haluaisit itsellesi puhuttavan. Naiset ja miehet ovat ihmisiä, jokainen haluaa tulla huomatuksi omana itsenään.

      Suurin ero on siinä että kun juttelet samaa sukupuolta olevalle ei taustalla ole ihastumista, eli tunteita jotka aiheuttavat suorituspaineita. Naiset ovat huonoja aloitteentekijöitä, eli ujostuttaa heitäkin.

      • koskaan = aina

        Sosiaaliset normit vain ovat muodostuneet niin, ettei naisten tarvitse olla aloitteentekijöitä.


      • Luonto määrää
        koskaan = aina kirjoitti:

        Sosiaaliset normit vain ovat muodostuneet niin, ettei naisten tarvitse olla aloitteentekijöitä.

        Ei, vaan luonnonjärjestyksen mukaan miesten on tehtävä aloite. Naiset sitten valitsevat niiden aloitteentekijöiden joukosta mieleisensä. Tällä tavoin luonto karsii rumuutta naisista ja ujoutta miehistä ;). Luonnossa ei ujot urokset pärjää eikä varsinkaan lisäänny.


      • Laws of Attraction
        koskaan = aina kirjoitti:

        Sosiaaliset normit vain ovat muodostuneet niin, ettei naisten tarvitse olla aloitteentekijöitä.

        Siittiö ---> ui ---> munasoluun, eikä toiste päin hölmö.


    • lottamari<3

      Minä en ainakaan koe olevani huono aloitteentekijä, teen aloitteen jos minusta siltä tuntuu, mutta yleensä sitä odottaa että mies olisi se joka tyrkyttää itseään, eikä nainen...tyrkky nainen vaikuttaa epätoivoiselta, kun taas tyrkky mies vaan naisesta kiinnostuneelta mieheltä ;)

      • ikinä = ei koskaan

        Kuvailisitko "tyrkyn", miten se eroaa tavallisesta kanssakäymisestä jossa kuulostellaan toisen kiinnostuksen tasoa tai persoonan miellyttävyyttä?


    • lottamari<3

      Minulle tulee kuva naisesta, joka soittaa miehelle tai lähettää hänelle "mitä kuuluu" tekstarin tai sähköpostia, että hän on tyrkky. Johtuiskohan sitten siitä, että täälläkin joka palstalla miehet vastaavat jokaiseen naisen kommentoimaan viestiin, että; "siinä taas yksi tyrkky, joka on miestä ja munaa vailla"....minusta on aika selvää, että naisen ei anneta tai ei ainakaan kannata lähteä lähestymään miestä, kun miehillä on heti selvä mielikuva naisesta, että hän on tyrkky huora....

      • penttijenni

        toi on sitä suurinta paskapuhetta ja valhetta. Ei ole olemassa tyrkkyjä naisia, tyrkkyys on vain laiskojen, kateellisten ja uskaltamattomien nyhvääjien keksimä katkeruudella maustettu yleistys, joka ei pidä millään muotoa paikkaansa.


      • sellaista tälläkerta

        .Mua on lähestytty koko aikuisiän ajan tavalla tai toisella En ole koskaan, siis koskaan naista arvostellut miksikään tyrkyksi huoraksi ,yksi syy on on se etä olin itse aikalailla typerästi käyttäytyvä ihminen, rakensin itselle myöhemmin henkisen lukon koska ajatelin etten voi enää jatkaa kyseistä toimintaa, aiheuttaa ihmisille surua ja pettymyksiä, siis ihan selkeätä hyväksikäyttämistä.No miten kävikään löysin kovemman hyväksikäytäjän ja olen rimpuillut sen parissa ja keplotellut itseni jokseenkin kuiville älyttömintä tässä on on se ,että joudun aloitamaan kaiken alusta vuosien jälkeen ja se suorastaan v...aa


    • ...

      tuo tyrkkymäisyys nyt on vaan naisten omassa päässä luotu tekosyy pakeille, kun he eivät halua myöntää itselleen että todellinen syy on ulkonäössä.
      Tuskinpa ketään miestä haittaa, jos nätti nainen alkaa "Tyrkyttämään" seuraansa.

      • lottamari<3

        Niinpä, siksi kukaan nainen ei uskallakaan tyrkyttää, kun nainen ei kelpaa muuta kuin täydellisenä kaunottarena miehille.


      • koskaan = aina
        lottamari<3 kirjoitti:

        Niinpä, siksi kukaan nainen ei uskallakaan tyrkyttää, kun nainen ei kelpaa muuta kuin täydellisenä kaunottarena miehille.

        On teillä naisillakin aika helvetin huono itsetunto näköjään.


      • En minä ainakaan tarvitse tekosyyksi tyrkkymäisyyttä, onhan se nyt tullut ihan selväksi että asia on juuri noin kuten kirjoitat: vain nättien naisten kannattaa tehdä aloitteita. Me muut keskitymme elämässä muihin asioihin. Ja joskus sitä kautta voi tavata ihmisen, jolle ulkonäkö ei ole se olennaisin asia...


      • lächeln
        simasuuneiti kirjoitti:

        En minä ainakaan tarvitse tekosyyksi tyrkkymäisyyttä, onhan se nyt tullut ihan selväksi että asia on juuri noin kuten kirjoitat: vain nättien naisten kannattaa tehdä aloitteita. Me muut keskitymme elämässä muihin asioihin. Ja joskus sitä kautta voi tavata ihmisen, jolle ulkonäkö ei ole se olennaisin asia...

        >>vain nättien naisten kannattaa tehdä aloitteita

        Kyllä se nättiys on kuitenkin vain ensivaikutelman etuja, ennen kuin toiseen ihastuu. Ja nättiyskin riippuu katsojan mieltymyksistä.

        Itse asiassa hymyilevät kasvot ovat nätimmät - ja tutkimuksen mukaan nuoremman näköiset kuin ilmeettömät kasvot.


    • hellou sinnekin

      Miespuoleisena voisin olla kiinnostunut ainakin jonkinlaisesta yhteydenpidosta,
      vaihdettais hieman tajunnanvirtaa, nainen sinä. Ilman tuomitsemista, luokittelua,
      ihmiseltä toiselle. Mutta ei täällä.

    • ^^

      Ole onnellinen, ettei ole naista. Niitä menkkojen aikaisia epäloogisuus-riidanhakuisuus kohtauksia on melkoinen helvetti jaksaa käydä lävitse joka kuukausi.

      Itse suosittelen: rakasta itseäsi ja huolehdi itsestäsi, anna itsellesi kaikkea hyvää.

    • kuusenjalkapörö

      Kyllä naiset hiljaisiinki rakastuvat.. Niin mä olen tehny... Ja oon saanu maailman luotettavimman kumppanin... Monet haluu "voittajia" kumppaniks mut mä en ikinä vois... Ei sellasii voi luottaa. Rohkeesti vaan juttelemaan !

      • ......

        Just joo. Taidat olla tosi ruma ja miehes vielä rumempi joten sovitte hyvin yhteen


    • Naiset rakastuu vaan täydellisiin miehiin. Ulkonäkö on kaikki kaikessa joten vähänkin tyylittömämpi jää ilma naista. Toki poikkeuksiakin on kuten veljeni joka on kaukananihanne miehestä ja siltin sillä on hoikka tyttöystävä. Mut jostain syystä paljon alkoholia juovat löytää niitä naisia helposti.

      • !!!

        mä en kyllä huoli miestä joka käyttää alkoholia ja ulkonäkö on todellakin sivuseikka.sisin on tärkeempi


      • lächeln

        >>Ulkonäkö on kaikki kaikessa

        Kuullostaa tosi pinnalliselta. Ja niitä kauniita ei kuitenkaan ole tarkkaan katsottuna kovinkaan iso osa. Toivottavasti sinulle kelpaisi tavallinenkin ihminen.

        >>jostain syystä paljon alkoholia juovat löytää niitä

        Rohkaisuryyppy, ja se että kun ei välitä tekemisistään helpottaa ehdotusten tekoa. Voi "tykästyä" vaikkapa seitsemään tyttöön saman illan aikana kun ei pahoita mieltään kun ei se paikan kaunein tyttö ollutkaan kiinnostunut. Sitten vaan toiseksi näteimmän juttusille; "olivatko vanhempasi simpukoita kun sinä olet tuollainen helmi?"


    • yksinäinen mies

      Kyllä juoda saa mut pitää juoda sivistyneesti eikä joka viikonloppu. Fiksut osaa käyttäytyy kännissä ja osaavat lopettaa ajoissa eikä ylimääräistä draamaa synny. sellasta miestä on tosi vaikee löytää.

    • aika paha tuo ujous-kortti.Ei ole ilmeisesti tuurikaan käynyt eikä ole suotu mitään törkeän upeaa ulkonäköäkään tyhjästä?Harmi,toivon,että löydät vielä itsellesi mukavaa seuraa!!Tsemppiä!

    • Kuuntele

      Ihan pieni perusjuttu, joka pätee kaikkeen ihmistenväliseen kanssakäymiseen. Ole kiinnostunut toisesta, kuuntele ja keskity. Älä mieti mitä sinun pitää seuraavaksi sanoa, kuuntele ja keskity toiseen. Ujo ihminen ajattelee vain mitä minusta mahdetaan
      ajatella. Mene itsesi "ulkopuolelle" ja keskity toiseen. Ehkä se siitä lähtee....Sanatkin löytyvät jne...

      • avuton mies

        Miten voi olla kiinnostunut toisesta jos se toinen ei ole susta kiinnostunut?
        Pitääkö se pakottaa kiinnostumaan susta?


    • Nainen 24v

      Ensimmäiseksi opettelet arvostamaan itseäsi. Sen jälkeen muutkin arvostavat sinua. Ala harrastamaan jotain urheilua, mikä varmasti antaa potkua itsetunnolle ja jonka kautta voit ehkä somia uusia ihmissuhteita. Naisille voi jutella samoista asioista kuin miehellekkin. Minä koen että minulle voi jutella msitä vain. Leuhkat ja omahyväiset miehet eivät minua kiinnosta, kuten eivät myöskään itse säälissä rypevät "musta ei oo mihinkään tyypit". Hiljaisuudessa ja ujoudessa ei ole mitään vikaa. Sekin väistyy kun tutustuu toiseen kunnolla ja vapautuu:)
      Tsemppiä sinulle:)

    • ex-nurkkailija

      Tsemppiä nuorelle miehelle.Ota uusi aluevaltaus ja kysy naisilta vaikka vinkkejä parina tehtäviin harrastuksiin..tai aloita kysellä vaikka -koska järkätään joku teemailta työkavereiden kesken..Vaikka sieni-iltamat(sienipizzaa) tai yhdessä opetellaan pullantekoa..naiset neuvovat mielellään :) Siinä on helpompi lähestyä ja harjoitella-ei saa ajaa itseään nurkkaan..Jos sulla on vaikka joku "spesiaalitaito" -Tuo se esille...illanistujaisissa..Kun ihmiseen tutustuu-on helpompi seuraavalla kerralla.:) Ei sinun tulevaisuutta ole yksinäisyyteen kirjattu..

    • Sampo

      Tää onkin pitkä ketju. Itte oon 29 v jannu, kolme suhdetta ollu, ei muuta. Välitoteamukseksi vois sanoo, et ketjun alussa oli hyviä ajatuksia jonkun kirjailijan kirjasta, kuinka ihmiset toisiaan kohtaan reagoi, ja mihin. Itte ollu jo monta vuotta taas sinkku, mut mielipiteitä ja luonteita on yhtä paljon kun ihmisiä. Mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Eläkää elämäänne pilke silmäkulmassa, hymyilkää ja nauttikaa tulevasta syksystä! Elämä on ihmisen parasta aikaa! :)

    • N

      Huomenta.

    • liianujonprkl

      samat sanat, paitsi että olen nainen :|

    • avuton mies

      Sellasta se elämä on. Kaikki ei ole sosiaalisia ja puheliaita. Olen tälläinen hiljainen ja muuksi en muutu. Ei kukaan ikinä ole kysellyt multa mitään joten ei sitten tule puhuttua mitään. Ei koulussa opettajat mitään kysellyt joten olin hiljaa useimmiten. Sitä vaan niinku syrjäytyy koko elämästä ja ihmisistä. En ole kiinostava joten ei naiset tälläsestä kiinnostu sitten. Suomalaiset naiset ei ole kovin ystävällisiäkään, mitä olen nähnyt ja kuullut. Ennakkoluuloja on paljon. Yksinäinen elämä edessä. Ja kyllä mulla harrastuksia on. Ei mua otettu koulun jalis jengeihin mukaan vaikka olisin ollut hyvä ja paras juoksija. harrastelen siis yksin.

    • Juhannusta odotellen

      Moro, olen 31,7.vuotias espoolainen yksinäinen vaeltaja, käyn baareissa usein, mutta yksin aina. Minulla on pakonomainen tunne uskoa että vielä joku päivä astelen alttarille jonkun ämmän kanssa anteeksi hemaisen akan kanssa, mutta voi olla että korkeintaan avoliittoon päädyn, kirkostakin olen eronnut joten en jaksa välittää minkäänlaisista seremonioista. Veljeni kyllä vietti näyttävät häät, hyvät hälle, mutta omalla kohdalla ajatus tuntuu väkinäiseltä, mielummin vietän vapaamielistä avosuhde-elämää. Homoseksuaaliksikin olen alkanut itseäni epäillä mutta tuntuu että olen enemmän sekaista seurakuntaa tässäkin asiassa. Asiani siis on että en ole tyytyväinen elämääni kaikilta osin, tosin, en tiedä milloin olen, väliäkö tuolla eletään joka päivä omalla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      263
      6187
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      146
      3616
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2609
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2062
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1635
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1635
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1483
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1300
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      107
      1150
    Aihe