Katsoin telkkarista poliisit sarjaa. Ja siinä se näkyi selvästi mihin se poliisien aika siomessa mennee. Siihen että kuljettelee ja herättelee juoppoja yön toisensa perään. Ne tappelee, kusee seinille, harrastaa seksiä keskellä katua, ajavat akkansa pellolle, varastavat autoja, ajavat humalassa kolareita, ja taas niitä raukkoja viedään sairaalaan, kun ovat loukanneet itsensä.
Milloin tämä hyysäys oikein loppuu. Kaikki verorahat menee jo siihen, että näitä juoppoja hyysätään ja hoidetaan sairaaloissa, kun ovat terveydensä juoneet.
Työtä eivät ole tehneet, lusmuavat kortistossa, ja sossunluukulla. Kaikilla rahoilla hinataan virosta viinaa ja kaljaa, puolitoista metriä korkeita kasoja, että ei tartte siitäkään veroa maksaa. Ja virolaiset nauraa, maan talous nousee huimaavaa vauhtia. Mutta suomalainen veronmaksaja saa repiä selkänahastaan rahat näiden paskojen hoitoon.
Milloin se tule pää vetävän käteen. Poliisit, ja sairaanhoitajat työskentelee paineessa näiden luusereiden kanssa. Ja valtaa pitävät vain hyssyttelee, ja hyssyttelee. Kyllä olis kirveellä töitä!
Kukahan se onkaan kipeä?
17
94
Vastaukset
- kirveellä töitä
Ja vielä, milloin siihen kaljapulloon tulee teksti, että tämä on kuolemaksi, ja kaljafirmoille lasku, kun sen takia sairastutaan. Näinhän se tupakassakin on.
- lääkärin äiti
Päivystykseen tuodaan aggressiivisia humalaisia, naisiakin paljon. Siinä saa hoitajat ja lääkärit henkeään pelätä. Nämä verissä päin tapelleet ja kaatuilleet menevät korvakipuisten ja kuumeisten lasten ja hiljaisten kovissa kivuissa olevien edelle. Kallista tehohoitoa muutma päivä, seuraavalla viikolla jaksetaan taas ryypätä sairaalakuntoon. Syöpäpotilaidenkin hoito viivästyy, nämä paskiaiset saisi itse etsiä lääkärinsä ja maksaa itsensä aiheuttaman tilansa.
- Raitis 100%sti
No!!...
Ettekö satu tietämään että viina sisältää seuraamusveroa niin paljon että elättää ne viinan juojat sillä verolla monta poliisia.
Jos ne kuolisivat viinaan niin haittaverolla ei olisi tarkoitusta.
Pannaan meneen! rahaa meinaan - Oikeata asiaa kerran
täälläkin. Nyt varmaan juopot nousevat puolustamaan
noita öykkäreitä, sen on ennenkin nähty.
Maalaismies* oli kunnon tyyppi, oli vuosikymmeniä sitten tajunnut, että ei pidä juoda viinaa.
Olen sitä mieltä, että "viinailo" kestää vain pienen hetken,
ja se on aina "förskottia", se on kuin velaksi otettua,
se on seuraavan aamun hyvästä olosta poissa.
Terveys sitten menee, se on pitemmällä tähtäimellä se velan maksu.
Yhteiskunta joutuu kustantamaan, turha puhua, että viinavero sen maksaisi.
Rattijuoppojen aiheuttamat kuolemat ja tapaturmat vielä lisäksi!- kohtuutta !
Lihavat myös maksamaan itse hoitonsa !
- me avosuut.
kohtuutta ! kirjoitti:
Lihavat myös maksamaan itse hoitonsa !
Tätä tarkoitin sillä, että sota-aika sai
meidät suomalaiset taantumaan
eläinten tasolle, ja että toipuminen
kestää useita sukupolvia.
Olemme täynnä julmuutta ja vihaa.
- katleija
Tässä lihavana puolessa välissä kahdeksaakymppiä en ole paljoa kansallisvarallisuutta kuluttanut "hoitoihini". Eikä ole poliisia tarvittu holhoamiseeni ja taltuttamiseeni. Viinan kiroista kärsii koko maa ja mikä määräämätön määrä tuskaa lähiomaisilla. Lähimmäisissäni on eronnut, joka on täysin hyljännyt 12 vuotiaan poikansa viikonloppujuomistensa vuoksi. Poika ikävöi isäänsä ja on selvästi masentunut. Viinanjuonti on paisunut suuriin mittoihin lapsista vanhuksiin. Kyllä huolestuttaa tulevaisuus.
- sitäkö se on ollut
sinunkin vihaisuutesi ja ärtsyitesi,,, aatellut että luonne on semmottos??
- kärpäslätkä
sitäkö se on ollut kirjoitti:
sinunkin vihaisuutesi ja ärtsyitesi,,, aatellut että luonne on semmottos??
surrrr,rurrrr surrrr,,,surisee p-kärpänen......
(sinä olet vihaisuuteni ansainnut, mieti sitä)
- Tepposet
Pari kokemusta viime vuodelta.
1. Operaation jälkeen makailin keskuussairaalassa 9vrk.
Molemmille puolilleni ilmestyi inkeriläinen paluumuuttaja.
Toinen oli vuodn sisällä toista kertaa haimatulehduksensa vuoksi.
Toinen oli telonut kännissä jalkansa leikkauskuntoon.
Herrat ryttyilivät kaikesta. Mikään ei ollut hyvin.
Hyppyyttivät hoitajia.
Huutaa meuhkasivat yöt ja päivät torkkuivat.
Toinen repi hälyttimen irti seinästä.
Sain hyviä neuvoja. Toinen meuhkaaja oli tullut Suomeen 19-vuotta sitten.
Hän valisti minua, että kun aloittaa työpaikalla ryyppäämisen aamulla niin ei tarvitse montaa kertaa mennä töihin.
Tämä oli kavereineen patistettu kaupungin puisto- ja kenttätöihin.
Asui yksin rivarikaksiossa ja halveksi minun peruskännykkääni jossa ei ole edes navigaattoria.
Samaan aikaan käytävässä makasi suomalaisia "oikeita" potilaita.
2: Toisen operaation jälkeen samaan huoneeseen ilmestyi kotimainen spurgu joka huuti ja räyhysi selvin päinkin.
Taas olivat tippaiitat hyshys linjalla ja eihän se nyt vaarallinen ole jne.!!!!
Kuitenkin ukko ymmärsi käyttämääni selkokieltä.
Olen kuulemma kieroutunut kun asettelin häntä.
Aikaisempaa kokemusta minun on haettava 70-luvun puolelta.
Silloin oli kyse kotimaisen kännikäisen yöllisestä häirinnästä päivystyksessä.
Rotevia heppuja patukoiden ja käsirautojen kanssa olisi tarvittu. - rosinaz
Mäkin olen kerran yrittänyt olla tommonen tuomitseva "normaali"
Ne oli elämäni pisimmät ja ikävimmät 5 minuuttia! - Juoppo nainen
Nuori nainen yritti kaapata nelivuotiaan lapsen Jyväskylästä.
Jyväskylän Kuokkalassa sattui outo tapahtumasarja tiistaina iltapäivällä.
Keski-Suomen poliisin mukaan nuori nainen oli yrittänyt ottaa 4-vuotiaan lapsen väkisin mukaansa. Poliisin mukaan nainen oli sanonut lapselle olevansa tämän kidnappaaja.
Tapaus sattui Tahkonkaaren leikkipuistossa.
Lapsen isä oli saanut otettua lapsensa turvaan nuoren naisen otteesta. Tämän jälkeen nainen oli vielä yrittänyt anastaa paikalla olleiden omaisuutta.
Poliisin mukaan nainen oli ollut päihtynyt.
IS - oppia ikä kaikki
Eikö näille juopoille pitäisi perustaa oma perushoitoyksikkö. Sinne vaan kaikki viinan aiheuttamat sairaudet. Siellä olisi päivystämässä pari poliisia ja yksi lääkäri ja sairaanhoitaja. Mellastajat pakkopaitaan ja käsirautoihin, lisäksi rauhoittava piikki takapuoleen.
On se väärin, että ne saavat häiriköidä tavallisten sairaitten riesana.Jotain on menossa pahasti vikaraiteelle kun ihmiset nuorista alkaen haluavat niin kovasti paeta arkielämää, 'haluavat päivästä pois'.
Sitä ankeutta lievittämään altistutaan nikotiinille tai erilaisille päihdyttäville aineille. Ovatko lääkkeet sitten keino tuntea "onnellisuutta"?
Monet ovat saaneet lääkkeistä apua, kovin monet ovat joutuneet pettymään
Miksi tylsä arki ei vain sellaisenaan enää kelpaa?- Tepposet
capt.cöpenick kirjoitti:
Jotain on menossa pahasti vikaraiteelle kun ihmiset nuorista alkaen haluavat niin kovasti paeta arkielämää, 'haluavat päivästä pois'.
Sitä ankeutta lievittämään altistutaan nikotiinille tai erilaisille päihdyttäville aineille. Ovatko lääkkeet sitten keino tuntea "onnellisuutta"?
Miksi tylsä arki ei vain sellaisenaan enää kelpaa?Puuttuvat haasteet! Se on minun tulkintani nuorten, ja vanhempienkin turhautumiseen.
Tavoitteellinen toiminta henkensä pitimiksi tai jonkin saavuttamiseksi on osoittautunut tarpeettomaksi niin osa ihmisistä oireilee, kuka mitenkin.
Kellumismahdollisuus on johtanut ajattelutapaan "pakkohan niiden on", antaa riittävät edellytykset asumiseen, ravintoon, tupakkaan ja kaljaan. - katleija
capt.cöpenick kirjoitti:
Jotain on menossa pahasti vikaraiteelle kun ihmiset nuorista alkaen haluavat niin kovasti paeta arkielämää, 'haluavat päivästä pois'.
Miksi tylsä arki ei vain sellaisenaan enää kelpaa?Kunpa tajuttaisi, että tupakka, alkoholi ja huumeet aiheuttavat riippuvuutta, toisissa ihmisissä nopeammin ja voimakkaammin kun toisissa
Kuka tietää etukäteen onko itse siinä vaaravyöhykkeessä. Kaikkihan ovat "kohtuukäyttäjiä" ja hallitsevat käytön. Riippuvuus valitettavasti kehittyy vaan salakavalasti.
Kuitenkaan ensikokeilussa tämmöiset asiat ei mieleen tule, vaikka pitäisi. Miten saisi nuoret tajuamaan, kun moni aloittaa käytön jo teini-iässä. Aikuisten olisi keksittävä jotain tämän kehityksen katkaisemiseksi, kun nuorilla ei vielä järki siihen riitä.
Haluavat olla niinkuin muutkin ja tehdä mitä tahtovat.
"Onnellisuus" voikin muuttua onnettomuudeksi, aineet vaativat veronsa. Hinta voi tulla raskaaksi. Ei kaikilla ole voimia enää valita toisin vaikka tahtoisivatkin.
- av
70 olette vähän pois jo nyt, mikä on elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613